Имаме диагноза...прескочил а(н)дренажен ремък...чукнати бутала в някакви си клапани и така...според човека ремонт на стойност около 700-800 лева....множко е,ама аз очаквах по-голяма сума и сега малко ми е спокойно...че поне не са дюзи или помпа или и аз незнам какво там още....Утре ще я погледне човека дето е сменял а(н)дренажния ремък за да видим дали вината е в него или в кого....е не че очквам някой нещо да си признае....ако е по негова вина...ама поне ще мине 100 километра и следващият път ще внимава като се занимава с ремъци.А и го познавам малко и се надявам да бъде честен.Според вас неправилно сменен ремък на около 90 000 км може ли да направи такъв проблем на около 118 000 км ?Дали ако е неправилно поставен нямаше да стане белята по-рано?Просто си питам де....А и от къде тоз теч на нафта през ауспуха?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ихиииий...отново проблем с дизелката
Collapse
X
-
Според мен щом е прескочил след близо 30 000км значи този, който го е слагал няма вина.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Dodo 155 написа:Според мен щом е прескочил след близо 30 000км значи този, който го е слагал няма вина.
Коментар
-
При изминати 30 000км и прескачане на ремък има няколко варианта:1. Нараняване при поставянето - не е ползван един специален инструмент! Най-често се ползва отверка, следва леко нараняване на ремъка и от там късане или отпускане, след време. След колко време - не е ясно, но зависи и от стила на каране. По тази причина, като си сменявате маслото накарайте майстора леко да помръдне капака на ремъка, да светне с СПЕЦ-фенерчето и да го погледа, докато работи мотора. Ако има закъсване или нещо такова, то се вижда. Също тала на угасен двигател, като се светне се вижда да ли по вътрешната страна има пукнатини т.е степен на остаряване на материала. На тази кола не съм и мърдал капаците, но след смяната на масло ПОЧВАМ да я следя.2. Некачествен ремък, който отпуска с течение на времето. Отпускането трябва да е сериозно, защото все пак има обтяжни ролки.3. Блокирали ролки. Блокират, защото са некачествени или не са сменени навреме...или майстора само казва, че ги е сменил....и сек’ви други "майсторски номера"ДАНО СЕ РАЗМИНЕШ ЛЕКО!П.С700-800лв не са малко пари. 200-300лв. работа, но 400лв. части....трябва да се провери какво е скапано. Едва ли е нужно да се купят чисто нови и оригинални клапани! "Италианеца" за к’во е!Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Ангренажа го дават до 50-60000км да носи, щом се скъсал толко рано, значи при поставянето е проблема или е дефектен самия ремък. На ренотот (меган 1.6 и 16в 01’) пак така точно на 60 000км пробег се скъса, по вина на ПроМобил защото им го бяхме закарали на профилактика точно на 60 хилки а те не са го сменили и сумата за клапаните и работата и сичко отиде на 1200лв някъде, тъй че ако това е проблема, парите са си толкова и не трябва да се заблуждаваш, в нормата са си! И накрая, това не е проблем на колата фиат, а на някой майстор или дефектирал реМъК!FIAT DUCATO 2.3 JTD 03'
Коментар
-
В крайна сметка какво стана, какво са сменили, как е количката?пп. За поставянето на този ремък върху този двигател не се изисква абсолютно никакъв специален инструмент. Има само една грешка, която може да се направи ако майстора никога преди това не е поставял такъв вид обтяжна ролка. Да я натегне до край (пренатегнат ремък).A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар