Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Купувам глава за Фиат Пунто 1.7TD (1997)година

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Купувам глава за Фиат Пунто 1.7TD (1997)година

    Ако може някой да ми предложи глава на Фиат Пунто 1.7 TD, 1997 година. Или пък колко ли стува една такава нова или пък втора употреба да знаете. Благодаря Ви.
    Fiat Punto 1.7TD
    Toyota Avensis 2.0D4D

    #2
    Какво стана,мисля че имаше проблем с ГНП,а сега говориш за глава.Какво и е на твоята глава,ако е пукната това доказано ли е, или е само предположение,ако е крива може да се шлайфа,и ще е по ефтино.Ще си позволя да ти дам съвет.За Пунто главата е скъпа,защото автомобила е актуален.Ако щеш ми вярвай,но всички по-стари фиати карат с тази глава.При добро оглеждане може и да изкочи нещо подходящо от някъде.Да се огледам ли? Ти решаваш. Успех!!!

    Коментар


      #3
      Проблем

      Проблем след проблем така може да се каже за иторията на това Пунто.Като я взехме(колата е приятелката ми) бяха сложили развалена тапа на казанчето на водата та да не знаеш че надува защото главата баше крива 2десети.После на майстор в Стара Загора на стенд я гледаха и казаха че не е пукната.Запушват се всички дуки без 2 ,налягане 8-9 атмосвери и загряване по вода да до 90 градуса.После до прозрачна плоча гледат дали има балончета.За всеки случай се оставя 1-на нощ и на сутринта ако не е спаднало налягането значи всичко е наред.Така се беше.Шлайф, нови гумички и каране .Ама пак нещо загря по пътя за Габрово(там сме студенти) още кам Казанлък.А пък по Шипка без проблем минахме.прибрахме се до Лясковец (там живее приятелката ми) и видях че маслото е при водата в казанчето.Ама не го връща обратно при водата.Там баща и го закара в сервиз дето вече я отвориха (за 2 седмица работа) и казаха че главата е пукната.Да си търсим друга.Моя майстор в СТЗ каза че на 99% е сигурен че не от главата а от някво радиаторче дето охлажда маслото или там няква такава част по тази сиситема.НА кой да варвам?На Брава дали стават главите.Кажи какво да правя.Един от двата сервиза ще изгарят ама не знам кой.Ще си тарся глава а пък Ще видим.Вие да знайте някой?Благодаря Ви.
      Fiat Punto 1.7TD
      Toyota Avensis 2.0D4D

      Коментар


        #4
        От Брава нестават,коренно различни са .Ако в системата има подобен топлообменник спокойно може да се изолира,зада се прекъсне евентоално смесване,и да се пробва от ново.Главата я търси от (РИТМО,РЕГАТА,ТИПО 1.7Д).Искам да разбереш,след като смесва при антифриза,изчезва ли масло от картера,защото от предишното смесване маслото може да не е измито от охладителната система,и при следващ опит то няма какво да направи освен да изплува пак в антифриза.Мисля че е най-добре да потърсиш помощ от някой работещ в автоморга с уговорката,сменяш-при ефект плащаш,ако няма връщаш и така.Ако несия пръснал отново,изолирайте въпросния топлообменник(ако има такъв).Използвай за пробите ефтини масла и вода. Вижда ми се неразумно дасе зарежда системата всеки път по предписание. Жалая ти Успех!!!

        Коментар

        Working...
        X