liubaka написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен звук - браждене
Collapse
X
-
faflio написа:liubaka написа:На моята Брава се чува когато спре двигателя и после изключва .Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Стига де колега кви са тези обороти 25000 споедели с каква скорост си тогава.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Esper написа:Tornado написа:Стига де колега кви са тези обороти 25000 споедели с каква скорост си тогава.Fiat Marea Weekend ELX 1.6 16v - 98г.
Коментар
-
faflio написа:немога да разбера на снимката кое е това ЕГРи по принцип този взук може ли да се оправи аз започнах да си мисля даже че това е от скоростната ми кутия и се бях оплашилслагах добавки а то от какво билоначи да не се плаша?и ако може на снимката да уточнист кое точно е този електро-пневматичния вентила всъщност това нещо има ли го на бензиновите коли защото мойта е бензинкаI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Esper написа:faflio написа:немога да разбера на снимката кое е това ЕГРи по принцип този взук може ли да се оправи аз започнах да си мисля даже че това е от скоростната ми кутия и се бях оплашилслагах добавки а то от какво билоначи да не се плаша?и ако може на снимката да уточнист кое точно е този електро-пневматичния вентила всъщност това нещо има ли го на бензиновите коли защото мойта е бензинкаFiat Marea Weekend ELX 1.6 16v - 98г.
Коментар
-
faflio написа:Esper написа:Имай предвид че става въпрос само за тест а не да караш така.Иначе компота ще започне да пищи за повреда в EGR системата.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
към Esper:колега, много съм впечатлен от резултатите ти на теста за димност! Срам ме е да постна мойте, че се различават в ПЪТИ .Та на темата - след подробен оглед установих, че едното от маркучетата, дето излизат от посочения от Esper чарк - това, което отива в ЕГР-то, на едно място се е напукало доста, а освен това се вади свободно и без усилие от самата ЕГР клапа. Може ли това да е причина за димене? Ще се опитам да сваля и почистя ЕГР-то. Колеги, - абе как развивате тия .......и винтове, които държат дебитомера ? искам и него да изчистя. Само че въпосните винтове са с един торкс, какъвто няма другаде! - централен щифт и ПЕТ лъча. Всички нормални торксове са с шест.ЕДИТ: намерих с търсачката нужната тема ; http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...5%F0казва се "винтчета-дебитомер-как?"
Коментар
-
Този звук от електромагнитния клапан за управление на ЕГР го имам и аз. Смятам че е съвсем нормален.Предполагам, че от там просто колата засмуква въздух. Цена повече от 20лв ми се вижда много за този боклук. Ако се окаже обаче развален, няма и да го сменям - и без това съм си "шунтирал" ЕГР_а.А забравих да кажа - при мен като че ли се чува само при студен мотор. След дълго каране май го няма, Ама не съм сигурен.
Коментар
-
Rayo написа:към Esper:Та на темата - след подробен оглед установих, че едното от маркучетата, дето излизат от посочения от Esper чарк - това, което отива в ЕГР-то, на едно място се е напукало доста, а освен това се вади свободно и без усилие от самата ЕГР клапа. Може ли това да е причина за димене? Ще се опитам да сваля и почистя ЕГР-то.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Здравейте и благодаря за отговорите!Готово - смених си въздушния филтър. Свалих и почистих дебитомера - имаше един слой прах върху елемента (терморезистор?), който мери. Оправих маркучетата на ЕГР-то. Самата клапа не можах да я сваля, защото се оказа, че нямам ключ 17 и шестограм 6. Срам за майстора. Още повече, че следобяда вчера се кумих около половин час дали да си купя един комплект инструменти - ключ звезда, тресчотка, лули от 6 до 19 мм, шестограми ... и не си го купих .. хак да ми е ! Както и да е, смятам, че колата тръгна по-добре, без да е самолет, разбира се. Като че ли и не пуши толкова. Ще я покарам малко и ще пиша за резултати.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар