chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Подгр. свещи на антифриза-JTD - УСПЕШНО ЗАВЪРШЕНО
Collapse
X
-
-
При подаден контакт и изключен датчик за темп. на горивото релето се задейства и нагревателя започва да нагрява. Лично съм го пробвал за да видя защо ми гори въпросният 20А предпазител. Предпазителя не трябва да се увеличава............................ защото кабелите които са към предпазителя ще се стопят а предпазителя ще бъде здрав. Този предпазител е сложен за да защити ел. инсталацията от повреди и за нищо друго.Ето какъв ще е резултата от по голям като ампераж предпазителhttp://img405.imageshack.us/i/dsc03121.jpg/ По цвета си личеше, че предпазителя е 30А но понеже тока който протича през него не е достатъчен да го прекъсне и предпазителя започва да грее. Ако предпазителя е 50А както ти предлагаш то предпазителя има вероятност да не грее, но тогава ще започне да греят проводниците и изхода е един.Пак казвам ако идеята ти е само да се получи разрешение за вклю. на подгревните свещи и това разрешение да се взима от подгряването на горивото не е нужно да се увеличават предпазители.............................ЕДИТ: ето ти схемата за подгрев на охладителната система на либра
Коментар
-
chaveto написа:ЛичПри подаден контакт и изключен датчик за темп. на горивото релето се задейства и нагревателя започва да нагрява.но съм го пробвал за да видя защо ми гори въпросният 20А предпазител. Предпазителя не трябва да се увеличава............................ защото кабелите които са към предпазителя ще се стопят а предпазителя ще бъде здрав. Този предпазител е сложен за да защити ел. инсталацията от повреди и за нищо друго.Ето какъв ще е резултата от по голям като ампераж предпазителhttp://img405.imageshack.us/i/dsc03121.jpg/ По цвета си личеше, че предпазителя е 30А но понеже тока който протича през него не е достатъчен да го прекъсне и предпазителя започва да грее. Ако предпазителя е 50А както ти предлагаш то предпазителя има вероятност да не грее, но тогава ще започне да греят проводниците и изхода е един.Пак казвам ако идеята ти е само да се получи разрешение за вклю. на подгревните свещи и това разрешение да се взима от подгряването на горивото не е нужно да се увеличават предпазители.............................
Коментар
-
chaveto написа:При подаден контакт и изключен датчик за темп. на горивото релето се задейства и нагревателя започва да нагрява. Лично съм го пробвал за да видя защо ми гори въпросният 20А предпазител. Предпазителя не трябва да се увеличава............................ защото кабелите които са към предпазителя ще се стопят а предпазителя ще бъде здрав. Този предпазител е сложен за да защити ел. инсталацията от повреди и за нищо друго.Ето какъв ще е резултата от по голям като ампераж предпазителhttp://img405.imageshack.us/i/dsc03121.jpg/ По цвета си личеше, че предпазителя е 30А но понеже тока който протича през него не е достатъчен да го прекъсне и предпазителя започва да грее. Ако предпазителя е 50А както ти предлагаш то предпазителя има вероятност да не грее, но тогава ще започне да греят проводниците и изхода е един.Пак казвам ако идеята ти е само да се получи разрешение за вклю. на подгревните свещи и това разрешение да се взима от подгряването на горивото не е нужно да се увеличават предпазители.............................ЕДИТ: ето ти схемата за подгрев на охладителната система на либра
Коментар
-
Явно ти пропускаш факта, че през проводник от два квадрата и половина ще трябва да премине захранването на три подгревни свещи + нагревателя на горивото.По нагоре съм дал схемата за подгрев и ако колега иска да стане както си трябва да си върже двете релета да се управляват от управлението на климатика и всичко ще си е както е казал производителя.А ако искаш мога да ти направя видео клип как релето сработва когато се изключи датчика и как на куплунга на нагревателя идва захранване.............................хайде няма нужда повече от коментари, видях, че наистина ел. не ти е силната част.ЕДИТ: схемата ти я показвам защото на М70 се включват двете релета и управленито си става изцяло автоматично.Еххх Стефчо................ЕДИТ2: Ето ти и М70 на кои изходи трябва да се закачат двете релета.Нито ще има ключове.................. с които да се пуска подгрева нито ще гледа дали е включен/изключен ................................
Коментар
-
chaveto написа:Явно ти пропускаш факта, че през проводник от два квадрата и половина ще трябва да премине захранването на три подгревни свещи + нагревателя на горивото.По нагоре съм дал схемата за подгрев и ако колега иска да стане както си трябва да си върже двете релета да се управляват от управлението на климатика и всичко ще си е както е казал производителя.А ако искаш мога да ти направя видео клип как релето сработва когато се изключи датчика и как на куплунга на нагревателя идва захранване.............................хайде няма нужда повече от коментари, видях, че наистина ел. не ти е силната част.ЕДИТ: схемата ти я показвам защото на М70 се включват двете релета и управленито си става изцяло автоматично.Еххх Стефчо................
Коментар
-
chaveto написа:Явно ти пропускаш факта, че през проводник от два квадрата и половина ще трябва да премине захранването на три подгревни свещи + нагревателя на горивото.По нагоре съм дал схемата за подгрев и ако колега иска да стане както си трябва да си върже двете релета да се управляват от управлението на климатика и всичко ще си е както е казал производителя.А ако искаш мога да ти направя видео клип как релето сработва когато се изключи датчика и как на куплунга на нагревателя идва захранване.............................хайде няма нужда повече от коментари, видях, че наистина ел. не ти е силната част.ЕДИТ: схемата ти я показвам защото на М70 се включват двете релета и управленито си става изцяло автоматично.Еххх Стефчо................ЕДИТ2: Ето ти и М70 на кои изходи трябва да се закачат двете релета.Нито ще има ключове.................. с които да се пуска подгрева нито ще гледа дали е включен/изключен ................................
Коментар
-
За какъв температурен датчик говориш Колегата е сложил три свещи (две са вързани поради слабите релета) и всяко едно реле го управлява с ключ Лично той си следи кога да ги включи и кога да ги изключи и затова иска да го направи да не грее докато не е запалил двигателя. М70 има нужната информация от всичките датчици които са му нужни за да управлява подгрева. Колегата е направил силовата част и сега му остава само да върже управлението на релетата към М70. Предложих му да върже релетата към помпата и по този начин да избегне подгрев ако двигателя не работи, но понеже тръгнах да търся схемата на подгрева на горивото и попаднах на схемата на производителя за подгрев на охладителната система и затова се отказах от това да го карам да връзва каквото и да било. По лесно е да върже два проводника към М70.
Коментар
-
chaveto написа:За какъв температурен датчик говориш Колегата е сложил три свещи (две са вързани поради слабите релета) и всяко едно реле го управлява с ключ Лично той си следи кога да ги включи и кога да ги изключи и затова иска да го направи да не грее докато не е запалил двигателя. М70 има нужната информация от всичките датчици които са му нужни за да управлява подгрева. Колегата е направил силовата част и сега му остава само да върже управлението на релетата към М70. Предложих му да върже релетата към помпата и по този начин да избегне подгрев ако двигателя не работи, но понеже тръгнах да търся схемата на подгрева на горивото и попаднах на схемата на производителя за подгрев на охладителната система и затова се отказах от това да го карам да връзва каквото и да било. По лесно е да върже два проводника към М70.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:За какво е сложен тогава този темп.датчик,за да може като изключи и да се включи нагревателя.Неговата функция е точно обратната на това което твърдиш.За какви проводници ще изгорят,като човека си изгражда собствена инсталация и ще постави и коригира такива каквито е необходимо.
Коментар
-
chaveto написа:Stefan Hadjov написа:За какво е сложен тогава този темп.датчик,за да може като изключи и да се включи нагревателя.Неговата функция е точно обратната на това което твърдиш.За какви проводници ще изгорят,като човека си изгражда собствена инсталация и ще постави и коригира такива каквито е необходимо.
Коментар
-
chaveto написа:ЕДИТ: И само да ти кажа, датчик който следи съвсем друга течност няма как да следи температурата на охладителната течност, но явно и това ти е отбягнало и сега пак ще извъртиш нещата :D
Коментар
-
Това не е компромис, това е пълен абсурд което предлагаш и направо ще ти се смеят и децата от детската градина. Как може да твърдиш, че двете течности............... ще се подгреят за еднакво време Yellow_Flash_Colorz_PDT_37ЕДИТ: Хайде сега ти се сети сам къде пак имаше спор точно за този датчик, аз приключих с теб в тази тема.chaveto написа:На мен онзи ден ми правиха диагностика, като казвам диагностика си означава диагностика. Човека си включи нещо което прави безжична връзка към устройството с което четеше и проверяваше всичко и отделно гледаше на един лаптоп какви трябва да са параметрите според Бош. Та накрая след като приключихме му показах унито и тази програма и той каза, че добре са направени и може да се ползват и за не любителски нужди, но трябва да се добави и датчика който мери температурата на нафтата. Този датчик има много голямо значение за работата на двигателя и е хубаво да се вижда каква е температурата на горивото. От програмите на Бош извади какво напрежение трябва да идва към него и какво трябва да му е съпротивлението според температурата. И след като го провери с неговата апаратура го провери и с мултицет.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар