Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Подгр. свещи на антифриза-JTD - УСПЕШНО ЗАВЪРШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    chaveto написа:
    Колега само не пиши глупости защото на някой ще изгори колата. Не е нужно да слага 50А предпазител за да управлява вече направената от него система, просто му трябва захранване когато работи двигателя. На либрата подгряването работи и при не работещ двигател, лично съм го изпробвал. Ако трябва да е нещо просто за изпълнение варианта е с помпата в резервоара или твоят с реле на алтернатора, но има алтернатори на който заряда им се влияе от точно тази жица и когато се добави реле не знам как ще се отрази това нещо на заряда и затова не го препоръчвам.
    Не си прав.Отвори в Аутодата да си видиш елсхемата на контролера за да разбереш че говориш наизуст.Релето за нагреватела от филтъра работи само при запален двигател и се задейства чрез алтернатора.Ако при тебе не е така,значи е възможно да има промяна от фабричното и тогава наистина да си прав.Разликата от 1,9 ЖТД е че предпазителя не е 15 А,а е 20 А иточно този трябва да се увеличи.

    Коментар


      При подаден контакт и изключен датчик за темп. на горивото релето се задейства и нагревателя започва да нагрява. Лично съм го пробвал за да видя защо ми гори въпросният 20А предпазител. Предпазителя не трябва да се увеличава............................ защото кабелите които са към предпазителя ще се стопят а предпазителя ще бъде здрав. Този предпазител е сложен за да защити ел. инсталацията от повреди и за нищо друго.Ето какъв ще е резултата от по голям като ампераж предпазителhttp://img405.imageshack.us/i/dsc03121.jpg/ По цвета си личеше, че предпазителя е 30А но понеже тока който протича през него не е достатъчен да го прекъсне и предпазителя започва да грее. Ако предпазителя е 50А както ти предлагаш то предпазителя има вероятност да не грее, но тогава ще започне да греят проводниците и изхода е един.Пак казвам ако идеята ти е само да се получи разрешение за вклю. на подгревните свещи и това разрешение да се взима от подгряването на горивото не е нужно да се увеличават предпазители.............................ЕДИТ: ето ти схемата за подгрев на охладителната система на либра

      Коментар


        chaveto написа:
        ЛичПри подаден контакт и изключен датчик за темп. на горивото релето се задейства и нагревателя започва да нагрява.но съм го пробвал за да видя защо ми гори въпросният 20А предпазител. Предпазителя не трябва да се увеличава............................ защото кабелите които са към предпазителя ще се стопят а предпазителя ще бъде здрав. Този предпазител е сложен за да защити ел. инсталацията от повреди и за нищо друго.Ето какъв ще е резултата от по голям като ампераж предпазителhttp://img405.imageshack.us/i/dsc03121.jpg/ По цвета си личеше, че предпазителя е 30А но понеже тока който протича през него не е достатъчен да го прекъсне и предпазителя започва да грее. Ако предпазителя е 50А както ти предлагаш то предпазителя има вероятност да не грее, но тогава ще започне да греят проводниците и изхода е един.Пак казвам ако идеята ти е само да се получи разрешение за вклю. на подгревните свещи и това разрешение да се взима от подгряването на горивото не е нужно да се увеличават предпазители.............................
        Ти като че ли пропускаш,че през този предпазител от 20 А вече ще тече тока от трите нагревни свещи + тока от нагреватела на горивото във филтъра.А той е доста над 20 А.За да стане схемата така като предлагам трябва не само този предпазител да се увеличи,но и релето също.А това от което ти се страхуваш става само при късо съединение.Но тогава 60 А ще изгори и няма страшно. А ако това което казваш е верно:При подаден контакт и изключен датчик за темп. на горивото релето се задейства и нагревателя започва да нагрява.Лично съм го пробвал за да видя защо ми гори въпросният 20А предпазител. Това значи,че ти са залепнали контактите на релето и трябва да го смениш.Изводите не са ти точни.Както казва колегата u_bo по друг повод,електрическата част не ти е най силната.

        Коментар


          chaveto написа:
          При подаден контакт и изключен датчик за темп. на горивото релето се задейства и нагревателя започва да нагрява. Лично съм го пробвал за да видя защо ми гори въпросният 20А предпазител. Предпазителя не трябва да се увеличава............................ защото кабелите които са към предпазителя ще се стопят а предпазителя ще бъде здрав. Този предпазител е сложен за да защити ел. инсталацията от повреди и за нищо друго.Ето какъв ще е резултата от по голям като ампераж предпазителhttp://img405.imageshack.us/i/dsc03121.jpg/ По цвета си личеше, че предпазителя е 30А но понеже тока който протича през него не е достатъчен да го прекъсне и предпазителя започва да грее. Ако предпазителя е 50А както ти предлагаш то предпазителя има вероятност да не грее, но тогава ще започне да греят проводниците и изхода е един.Пак казвам ако идеята ти е само да се получи разрешение за вклю. на подгревните свещи и това разрешение да се взима от подгряването на горивото не е нужно да се увеличават предпазители.............................ЕДИТ: ето ти схемата за подгрев на охладителната система на либра
          Не разбирам за какво ми показваш тази схема,като няма нищо общо с това за което говориме до сега.Нещата много са ти объркани в главата.Това е фабрична схема на управление на нагревателите,а до сега разглеждаме това което колегата си е направил сам,без да разполага с подобно фабрично решение.Чаве,Чаве.............

          Коментар


            Явно ти пропускаш факта, че през проводник от два квадрата и половина ще трябва да премине захранването на три подгревни свещи + нагревателя на горивото.По нагоре съм дал схемата за подгрев и ако колега иска да стане както си трябва да си върже двете релета да се управляват от управлението на климатика и всичко ще си е както е казал производителя.А ако искаш мога да ти направя видео клип как релето сработва когато се изключи датчика и как на куплунга на нагревателя идва захранване.............................хайде няма нужда повече от коментари, видях, че наистина ел. не ти е силната част.ЕДИТ: схемата ти я показвам защото на М70 се включват двете релета и управленито си става изцяло автоматично.Еххх Стефчо................ЕДИТ2: Ето ти и М70 на кои изходи трябва да се закачат двете релета.Нито ще има ключове.................. с които да се пуска подгрева нито ще гледа дали е включен/изключен ................................

            Коментар


              chaveto написа:
              Явно ти пропускаш факта, че през проводник от два квадрата и половина ще трябва да премине захранването на три подгревни свещи + нагревателя на горивото.По нагоре съм дал схемата за подгрев и ако колега иска да стане както си трябва да си върже двете релета да се управляват от управлението на климатика и всичко ще си е както е казал производителя.А ако искаш мога да ти направя видео клип как релето сработва когато се изключи датчика и как на куплунга на нагревателя идва захранване.............................хайде няма нужда повече от коментари, видях, че наистина ел. не ти е силната част.ЕДИТ: схемата ти я показвам защото на М70 се включват двете релета и управленито си става изцяло автоматично.Еххх Стефчо................
              Е как може така да се излагаш.За какво е сложен тогава този темп.датчик,за да може като изключи и да се включи нагревателя.Неговата функция е точно обратната на това което твърдиш.За какви проводници ще изгорят,като човека си изгражда собствена инсталация и ще постави и коригира такива каквито е необходимо.Наистина е излишно да се спори с теб.Много е лошо когато си хванал отук/отам по нещо и навсякъде даваш акъл.

              Коментар


                chaveto написа:
                Явно ти пропускаш факта, че през проводник от два квадрата и половина ще трябва да премине захранването на три подгревни свещи + нагревателя на горивото.По нагоре съм дал схемата за подгрев и ако колега иска да стане както си трябва да си върже двете релета да се управляват от управлението на климатика и всичко ще си е както е казал производителя.А ако искаш мога да ти направя видео клип как релето сработва когато се изключи датчика и как на куплунга на нагревателя идва захранване.............................хайде няма нужда повече от коментари, видях, че наистина ел. не ти е силната част.ЕДИТ: схемата ти я показвам защото на М70 се включват двете релета и управленито си става изцяло автоматично.Еххх Стефчо................ЕДИТ2: Ето ти и М70 на кои изходи трябва да се закачат двете релета.Нито ще има ключове.................. с които да се пуска подгрева нито ще гледа дали е включен/изключен ................................
                Е,много добър акъл му даваш.Да си разглоби човека контролера за да търси изводи за евентоално захранване на релетата.А след като фабричното решение е без подгревни свещи,сигирен ли си че ще съществуват подобни изводи на контролера.Или да играе на проба/грешка,след като има и по лесно решение.

                Коментар


                  За какъв температурен датчик говориш Колегата е сложил три свещи (две са вързани поради слабите релета) и всяко едно реле го управлява с ключ Лично той си следи кога да ги включи и кога да ги изключи и затова иска да го направи да не грее докато не е запалил двигателя. М70 има нужната информация от всичките датчици които са му нужни за да управлява подгрева. Колегата е направил силовата част и сега му остава само да върже управлението на релетата към М70. Предложих му да върже релетата към помпата и по този начин да избегне подгрев ако двигателя не работи, но понеже тръгнах да търся схемата на подгрева на горивото и попаднах на схемата на производителя за подгрев на охладителната система и затова се отказах от това да го карам да връзва каквото и да било. По лесно е да върже два проводника към М70.

                  Коментар


                    chaveto написа:
                    За какъв температурен датчик говориш Колегата е сложил три свещи (две са вързани поради слабите релета) и всяко едно реле го управлява с ключ Лично той си следи кога да ги включи и кога да ги изключи и затова иска да го направи да не грее докато не е запалил двигателя. М70 има нужната информация от всичките датчици които са му нужни за да управлява подгрева. Колегата е направил силовата част и сега му остава само да върже управлението на релетата към М70. Предложих му да върже релетата към помпата и по този начин да избегне подгрев ако двигателя не работи, но понеже тръгнах да търся схемата на подгрева на горивото и попаднах на схемата на производителя за подгрев на охладителната система и затова се отказах от това да го карам да връзва каквото и да било. По лесно е да върже два проводника към М70.
                    Ами ти не четеш всички постове,или ги четеш пои диогналната ситема.Нали аз му предложих да се върже към релето за подгрева на горивото и по този начин да елиминира ключетата.Ти си този който твърди че не става с разните му твои доводи.Прочети си постовете.......Голяма бъркотия е при теб.

                    Коментар


                      Stefan Hadjov написа:
                      За какво е сложен тогава този темп.датчик,за да може като изключи и да се включи нагревателя.Неговата функция е точно обратната на това което твърдиш.За какви проводници ще изгорят,като човека си изгражда собствена инсталация и ще постави и коригира такива каквито е необходимо.
                      Първо ще ти кажа, че датчика за подгрев на горивото е термо датчик а не биметален. Виждам, че си почнал да вникваш и в това, че ще има проблем с проводниците, но понеже ти винаги си прав и сега вече колегата е щял да си изгради нова инсталация ................................. ай стига, че достатъчно о..а темата.ЕДИТ: И само да ти кажа, датчик който следи съвсем друга течност няма как да следи температурата на охладителната течност, но явно и това ти е отбягнало и сега пак ще извъртиш нещата :D

                      Коментар


                        chaveto написа:
                        Stefan Hadjov написа:
                        За какво е сложен тогава този темп.датчик,за да може като изключи и да се включи нагревателя.Неговата функция е точно обратната на това което твърдиш.За какви проводници ще изгорят,като човека си изгражда собствена инсталация и ще постави и коригира такива каквито е необходимо.
                        Първо ще ти кажа, че датчика за подгрев на горивото е термо датчик а не биметален. Виждам, че си почнал да вникваш и в това, че ще има проблем с проводниците, но понеже ти винаги си прав и сега вече колегата е щял да си изгради нова инсталация ................................. ай стига, че достатъчно о..а темата.
                        Ами той ще не ще трябва да я изгради тази инсталация,защото фабрично няма такава.И като гледам той вече е направил това.Ти още ли не си разбрал същноста на проблема който разглеждаме до сега.Датчика за подгрева на ГОРИВОТО е биметален!!Не го бъркай с този за АНТИФРИЗА.Аз ти казах че при теб всичко е объркано.

                        Коментар


                          Е аз ти казвам, че при мен този датчик НЕ Е БИМЕТАЛЕНЯвно трябва да се само и само мир да има.

                          Коментар


                            chaveto написа:
                            ЕДИТ: И само да ти кажа, датчик който следи съвсем друга течност няма как да следи температурата на охладителната течност, но явно и това ти е отбягнало и сега пак ще извъртиш нещата :D
                            Ти явно си се върнал, та си препрочел постовете и си влезъл по в час.Няма никакво извъртане.Това което предложих е разбира се компромисно решение.Когато се подгрее нафтата във филтъра,горе долу по същото време се подгрява и антифриза в охлад.с-ма.И изключването ще става и на двете по едно и също време.Все пак мися че е по добре отколкото да имаш две независими ключета и да мислиш кога да ги включиш и кога изключиш.Както винаги съм твърдял най доброто решение е фабричното,но когато ти липсва обикновено се реализира с някакъв компромис.

                            Коментар


                              chaveto написа:
                              Е аз ти казвам, че при мен този датчик НЕ Е БИМЕТАЛЕНЯвно трябва да се само и само мир да има.
                              Датчика е БИМЕТАЛЕН.Ако не е,тогава трябва веднага да кажеш кой го управлява и как става.Ако можеш да четеш електрически схеми,разгледай ги и тогава спори.

                              Коментар


                                Това не е компромис, това е пълен абсурд което предлагаш и направо ще ти се смеят и децата от детската градина. Как може да твърдиш, че двете течности............... ще се подгреят за еднакво време Yellow_Flash_Colorz_PDT_37ЕДИТ: Хайде сега ти се сети сам къде пак имаше спор точно за този датчик, аз приключих с теб в тази тема.
                                chaveto написа:
                                На мен онзи ден ми правиха диагностика, като казвам диагностика си означава диагностика. Човека си включи нещо което прави безжична връзка към устройството с което четеше и проверяваше всичко и отделно гледаше на един лаптоп какви трябва да са параметрите според Бош. Та накрая след като приключихме му показах унито и тази програма и той каза, че добре са направени и може да се ползват и за не любителски нужди, но трябва да се добави и датчика който мери температурата на нафтата. Този датчик има много голямо значение за работата на двигателя и е хубаво да се вижда каква е температурата на горивото. От програмите на Бош извади какво напрежение трябва да идва към него и какво трябва да му е съпротивлението според температурата. И след като го провери с неговата апаратура го провери и с мултицет.

                                Коментар

                                Working...
                                X