Божее, влизам аз да видя какво стана с интересната тема, а то какъв спор се заформил... Оги си е прав както и да го гледате, не виждам обаче защо си губи времето да ви доказва неща, които в училище трябваше да научите още. Това е като да си пуснете сешоара, който духа със 60 градуса и скорост от 70 км/ч и да го насочите към лицето си и да чакате телесната температура да ви падне от 36.5 на 36 примерно... Ако някой го направи това упражнение успешно ще го черпя цял кашон черно Джони :D По темата - искам да питам това нещо с подгряването мога ли да го изтръгна от едно фиатче жи ти ди и някак си да го пригодя на моя?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Подгр. свещи на антифриза-JTD - УСПЕШНО ЗАВЪРШЕНО
Collapse
X
-
www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
-
jenshen73 написа:Аз предлагам всички спорещи в тая тема да идете на един опреснителен урок по физика на флуидите. Баси олигофренията дето цари понякога тук...
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Reptile написа:Съгалсен съм, че един мотор ако работи на 88 градуса, то винаги малкият кръг трвбва да се отваря на толкова и ако има нужда от повишено охлаждане, то ще се реализира с друг радиатор или по-мощно допълнително охлаждане, а не с различен термостат.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
iakvvu написа:Господин физик,задайте си въпроса защо ако някой ви духне в лицето усещате хлад?Или той сигурно в бузите си охлажда вдишаният въздух.Или защо авиоинженерите се чудят как да охлаждат корпусите на самолетите и совалките които се движат със скорост над 1000 км/ч,нищо че се движат в среда с температура далеч под нормалната на земята?Не споменавайте физиката без да я познавате и уважавате.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Помпата в резервоара работи само с двигателя, да при подаване на контакт и тя тръгва за малко, но не мисля, че това ще е проблем. Ако искаш това да не те бърка може да се сложи закъснител на включването и при положение на контакт да не тръгват свещите. Другият вариант е както беше казал колегата Хаджов с едно реле вързано към лампата на алтернатора, но това не съм го пробвал и не мога да потвърдя, че няма да окаже влияние върху нещо.
Коментар
-
parmapar написа:Колата е с мотор 1,9 JTD.За сега нямам никакви проблеми.Търсих някакъв бушон,който да подава напрежение само когато колата е запаленаа не когато е на контакт но не можах да намеря Когато ми остане повече време ще се поровя по-подробно
Коментар
-
Колега само не пиши глупости защото на някой ще изгори колата. Не е нужно да слага 50А предпазител за да управлява вече направената от него система, просто му трябва захранване когато работи двигателя. На либрата подгряването работи и при не работещ двигател, лично съм го изпробвал. Ако трябва да е нещо просто за изпълнение варианта е с помпата в резервоара или твоят с реле на алтернатора, но има алтернатори на който заряда им се влияе от точно тази жица и когато се добави реле не знам как ще се отрази това нещо на заряда и затова не го препоръчвам.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар