Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Подгр. свещи на антифриза-JTD - УСПЕШНО ЗАВЪРШЕНО
Collapse
X
-
Reptile написа:Stefan Hadjov написа:Да бе верно,Опел прави термостати за топли и студени страни.Ако знаеш колко е смешно това твърдение ще се засрамиш.
Коментар
-
Reptile написа:Съгалсен съм, че един мотор ако работи на 88 градуса, то винаги малкият кръг трвбва да се отваря на толкова и ако има нужда от повишено охлаждане, то ще се реализира с друг радиатор или по-мощно допълнително охлаждане, а не с различен термостат.
Коментар
-
Аз лично съм виждал доста автомобили които работят над 100*С и за мен пък е смешно да се твърди, че всички термостати били на 88*С Колега Хаджов нали се сещаш, че един двигател ако трябва да работи на 90*С а термостата отваря на 88*С а температурата на въздуха е 50*С този термостат докато отвори, докато започне да се охлажда течността....... двигателя вече може да е прегрял. За разлика от много колеги аз лично съм виждал как в горещо време докато отвори термостата и двигателя е прегрял. Масово жабарите изхвърлят термостатите на мотоциклетите си точно поради тази причина. Навън е горещо, качва се и тръгва на пълна газ и докато отвори и изхвърли всички видове течности. Имам мотоциклет на който термостата отваря на 68*С а реално си поддържа 90*С и перките му работят постоянно и не могат да го охладят ако не се движи. Отново случай с мотоциклет който няма принудително охлаждане и не загрява, говоря за крос който не се движи с голяма скорост и няма никакво обдухване. Точно затова не трябва да се слага всичко под общ знаменател, вярно тук е форум на фиат, но много от колегите споделя неща които не са ги видели.......
Коментар
-
chaveto написа:Аз лично съм виждал доста автомобили които работят над 100*С и за мен пък е смешно да се твърди, че всички термостати били на 88*С Колега Хаджов нали се сещаш, че един двигател ако трябва да работи на 90*С а термостата отваря на 88*С а температурата на въздуха е 50*С този термостат докато отвори, докато започне да се охлажда течността....... двигателя вече може да е прегрял. За разлика от много колеги аз лично съм виждал как в горещо време докато отвори термостата и двигателя е прегрял. Масово жабарите изхвърлят термостатите на мотоциклетите си точно поради тази причина. Навън е горещо, качва се и тръгва на пълна газ и докато отвори и изхвърли всички видове течности. Имам мотоциклет на който термостата отваря на 68*С а реално си поддържа 90*С и перките му работят постоянно и не могат да го охладят ако не се движи. Отново случай с мотоциклет който няма принудително охлаждане и не загрява, говоря за крос който не се движи с голяма скорост и няма никакво обдухване. Точно затова не трябва да се слага всичко под общ знаменател, вярно тук е форум на фиат, но много от колегите споделя неща които не са ги видели.......
Коментар
-
Само да напомня че критичната температура за двигателите е над 110-120 градуса,така че ако отвори на 90 градуса и ако охладителната ти система е съвсем изрядна съвсем спокойно ще си охлади без да е фатално за двигателя,дори навън да е и 50 градуса.Има и нещо друго...При движение на колата със скорост от около 60 км/ч тези 50 градуса на въздуха ще станат 30-35 градуса и потока ще охлажда достатъчно ефективно,а ако не успява има си вентилатори на радиатора.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Koлега,не ми цитирай разни архивни материяли за колим от миналия век,а ми покажи термостати с два различни номенклатурни номера за една и съща кола и модел като единия е за топъл климат,а другия е за студен.И нещо по съвремено.Ами разсъждавай логично.Щом термостата се казва че отваря на 88 градуса,то дали околната температура ще е +30 гр или -50 гр няма никакво значение-щом двигателя достигне 88 гр той ще си отвори независимо от външната температура.Единствено ще има разлика за времето докъто отвори.Как да ти го обясня по просто.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
iakvvu написа:Само да напомня че критичната температура за двигателите е над 110-120 градуса,така че ако отвори на 90 градуса и ако охладителната ти система е съвсем изрядна съвсем спокойно ще си охлади без да е фатално за двигателя,дори навън да е и 50 градуса.Има и нещо друго...При движение на колата със скорост от около 60 км/ч тези 50 градуса на въздуха ще станат 30-35 градуса и потока ще охлажда достатъчно ефективно,а ако не успява има си вентилатори на радиатора.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Reptile написа:iakvvu написа:Само да напомня че критичната температура за двигателите е над 110-120 градуса,така че ако отвори на 90 градуса и ако охладителната ти система е съвсем изрядна съвсем спокойно ще си охлади без да е фатално за двигателя,дори навън да е и 50 градуса.Има и нещо друго...При движение на колата със скорост от около 60 км/ч тези 50 градуса на въздуха ще станат 30-35 градуса и потока ще охлажда достатъчно ефективно,а ако не успява има си вентилатори на радиатора.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Reptile написа:iakvvu написа:Само да напомня че критичната температура за двигателите е над 110-120 градуса,така че ако отвори на 90 градуса и ако охладителната ти система е съвсем изрядна съвсем спокойно ще си охлади без да е фатално за двигателя,дори навън да е и 50 градуса.Има и нещо друго...При движение на колата със скорост от около 60 км/ч тези 50 градуса на въздуха ще станат 30-35 градуса и потока ще охлажда достатъчно ефективно,а ако не успява има си вентилатори на радиатора.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:Господин физик,задайте си въпроса защо ако някой ви духне в лицето усещате хлад?Или той сигурно в бузите си охлажда вдишаният въздух.Или защо авиоинженерите се чудят как да охлаждат корпусите на самолетите и совалките които се движат със скорост над 1000 км/ч,нищо че се движат в среда с температура далеч под нормалната на земята?Не споменавайте физиката без да я познавате и уважавате.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Боже господи..... Ако навън е 10 градуса, и духа вятър със скорост 10 км/ч - колко градуса става бе !? А леле майкоооо.... тук някой трябва да си изхвърли дипломата за средно образование. А ако колата се движи не с 60, а с 120 ? Тея 50 градуса дали стават нула, и дали чаша вода движеща се със 120 км/ч ще замръзне !? Ти просто отиваш в бисерите
Коментар
-
Затоплял съм си ръцете и продължавам да ги топля,но го правя със затоплена струя въздух от температурата на тялото ми,която е в пъти по висока от тази на ръцете ми.А при колата гоним охлаждането.Примера с подухването в лицето беше като пример за насрещно движещ се въздух,аналогичен на този които е подложен автомобила.А сега сигурно ще кажете ами нали слънцето затопля въздуха(аналогично на примера на затоплянето на ръцете)?Само че слънцето затопля въздуха до едни определени граници(както и температурата на тялото затопля до определена температура дъха с който си топлим ръцете) които са взвти под внимание когато е конструирано охлаждането на колата.Естествено ако въздуха загряваше до 90 градуса тогава колите щяха да имат съвсем друга охладителна система.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
ogi28b написа:Боже господи..... Ако навън е 10 градуса, и духа вятър със скорост 10 км/ч - колко градуса става бе !? А леле майкоооо.... тук някой трябва да си изхвърли дипломата за средно образование. А ако колата се движи не с 60, а с 120 ? Тея 50 градуса дали стават нула, и дали чаша вода движеща се със 120 км/ч ще замръзне !? Ти просто отиваш в бисеритеAR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар