Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Подгр. свещи на антифриза-JTD - УСПЕШНО ЗАВЪРШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    emzo написа:
    @Reptile - в какво се опитваш да ме убедиш не разбирам ? Дали проблема ти е в таблото се разбира много лесно, с почукване по таблото.А термостата ти казах, 88гр.Може да започва на 80 да отваря, но при пълно отворен по-спомени с диагностичен уред и термометър е на 88гр.@willow75bg - има му стойностите, които трябва да дава, но датчика е 20лв, сменя се супер лесно, изобщо не го мери, ако не е сменян - сменяй смело и безотговорно.
    Приятелю, това с почукването по таблото си го чувал или си го пробвал? Щото и на мен за играеща стрелка за скоростта ми казаха, че е от таблото - да съм го "почукал"... Разглобих го дори, щото кунки не са ми в гъзунки - таблото е толкова добре изпипано и стегнато, че просто няма как да е от рехави връзки или калпави механични елементи. След известно реверсивно инженерство - стигнах до виновника - датчика на скоростната кутия, който беше пил вода - почистих, изсуших, залепих, херметизирах - 2 години нямам проблеми. Двигатели и окомплектовки има различни се оказва на ПРАКТИКА, колкото и справочниците да дават еднакви данни - за моят МОТОР също дават, че има "отопление" на антифриза, но при мен го няма. В книжката на колата има инструктаж за подгрев на седалките - при мен го няма, но вместо подгрев имам странични възглавници. В същата книжка на колата има нарусиван подлакътник на задната седалка, който е МНОГО по-различен от моя.
    Steliyan's Life!
    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

    Коментар


      Лично изпробвано, после оправено.С VSS датчика и аз го ядох голям, имам тема някъде за него.Даже ти ми дава тогава инфо за него, но при мене беше от друго естество проблема.Иначе и аз трябва да имам печка в Стилото ама нямам.Обаче в едно съм сигурен, всички термостати са на 88гр.Няма за Лапландия такъв, за Африка такъв, само на 88гр.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        Как тогава има системи които работят на 100*С+ След като термостата отваря на ~80-90*С По същият начин си има за топли и студени страни....................

        Коментар


          chaveto написа:
          Как тогава има системи които работят на 100*С+ След като термостата отваря на ~80-90*С По същият начин си има за топли и студени страни....................
          Не се излагай.Мисли си го това,но не го споделяй.

          Коментар


            Абе я да ви питам и аз за едни температури. На Аудито антифриза, като загрее е с температура 102-103 градуса, мерено с Вагком, а на таблото си седи стрелката на 90 градуса Така било уж нормално, ама мене много ми се виждат.
            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

            Коментар


              Geraka написа:
              Абе я да ви питам и аз за едни температури. На Аудито антифриза, като загрее е с температура 102-103 градуса, мерено с Вагком, а на таблото си седи стрелката на 90 градуса Така било уж нормално, ама мене много ми се виждат.
              На тебе може да се укаже че уреда на таблото ти мери по точно.На 102-3 градуса трябва да ти се включи първата степен на вентилатора.

              Коментар


                Audi-то е 1,6 само да вметна
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  emzo написа:
                  Audi-то е 1,6 само да вметна
                  Разбрах,но до колкото си спомням и то има две степени на вентилатора,не само дизелите.

                  Коментар


                    jenshen73 написа:
                    Приятелю, това с почукването по таблото си го чувал или си го пробвал? Щото и на мен за играеща стрелка за скоростта ми казаха, че е от таблото - да съм го "почукал"... Разглобих го дори, щото кунки не са ми в гъзунки - таблото е толкова добре изпипано и стегнато, че просто няма как да е от рехави връзки или калпави механични елементи. След известно реверсивно инженерство - стигнах до виновника - датчика на скоростната кутия, който беше пил вода - почистих, изсуших, залепих, херметизирах - 2 години нямам проблеми. Двигатели и окомплектовки има различни се оказва на ПРАКТИКА, колкото и справочниците да дават еднакви данни - за моят МОТОР също дават, че има "отопление" на антифриза, но при мен го няма. В книжката на колата има инструктаж за подгрев на седалките - при мен го няма, но вместо подгрев имам странични възглавници. В същата книжка на колата има нарусиван подлакътник на задната седалка, който е МНОГО по-различен от моя.
                    Някой не е прочел добре и ти е "споделил"! Т’ва с почукването се случва само за показанията на темперетурата, а не за всички уреди. Кабелчето се включва в едни 4 пина и там прави окис, а дизела си създава перманентни вибрации и било чувствително....., но хората са написали, че не е 100% сигурно, че е от там, може да е от датчика. Един англичананин беше пуснал снимки, много добре направени, твърдеше, че се занимавал с коли и в 80% от случайте проблема бил там.Колкото до подгрева на антифриза - и аз НЯМАМ такъв....жалко! И баз подгрев, намирам, че всичко работи добре.Имам съмнения за въздуховодите, ама за т’ва не бих разглобявал 2 дни табло....като пусна да духа на стъклата, струята е по-слаба и много по-студена, нЕкоя част липсва и си грея околното пространство. Снощи тествах, при темперетура от -2гр след 3-4 мин. работа на място, от предните дифузори си излизаше леко топло, което отговаряше на темперетурата на малкият кръг, поне на пипане на тръбите, тръбите които влизат в радиаторчето, също се бяха затоплили. От дифузорите при стъклата, само в средната част излиа по-топло от там на татък - студ....нещо не е наред с въздуховодите.
                    Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                    Коментар


                      Stefan Hadjov написа:
                      chaveto написа:
                      Как тогава има системи които работят на 100*С+ След като термостата отваря на ~80-90*С По същият начин си има за топли и студени страни....................
                      Не се излагай.Мисли си го това,но не го споделяй.
                      Много си краен, може за Фиат да е така, но за Опел - не си прав!
                      Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                      Коментар


                        Reptile написа:
                        Stefan Hadjov написа:
                        chaveto написа:
                        Как тогава има системи които работят на 100*С+ След като термостата отваря на ~80-90*С По същият начин си има за топли и студени страни....................
                        Не се излагай.Мисли си го това,но не го споделяй.
                        Много си краен, може за Фиат да е така, но за Опел - не си прав!
                        Да бе верно,Опел прави термостати за топли и студени страни.Ако знаеш колко е смешно това твърдение ще се засрамиш.

                        Коментар


                          Stefan Hadjov написа:
                          Да бе верно,Опел прави термостати за топли и студени страни.Ако знаеш колко е смешно това твърдение ще се засрамиш.
                          Аз отдавна съм се засрамил, няма проблем, просто съм имал Опел 7-8 години и съм сменял термостат 3 пъти и винаги са ми предлагали по 2 варианта с различна темперетура и на самите термостати си пишеше.....т’ва може да е минало и днешните автомобили да не са така, но преди съм купувал различни.Не съм спец по дизели, но на BMW, Опел и Тойота - по-старите модели с брат ми сме правили основните ремонти, винаги сами и обща представа имам за поне 3 марки.
                          Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                          Коментар


                            Reptile написа:
                            Stefan Hadjov написа:
                            Да бе верно,Опел прави термостати за топли и студени страни.Ако знаеш колко е смешно това твърдение ще се засрамиш.
                            Аз отдавна съм се засрамил, няма проблем, просто съм имал Опел 7-8 години и съм сменял термостат 3 пъти и винаги са ми предлагали по 2 варианта с различна темперетура и на самите термостати си пишеше.....т’ва може да е минало и днешните автомобили да не са така, но преди съм купувал различни.Не съм спец по дизели, но на BMW, Опел и Тойота - по-старите модели с брат ми сме правили основните ремонти, винаги сами и обща представа имам за поне 3 марки.
                            Oтговора е много прост.Опел за всеки модел двигател си има отделен темостат и те се различават по температурата на отваряне.По габаритни размери всички са еднакви.Това че продавача не е знаел за конкретния модел какво да ти предложи,а е изсипал всичко коквото има за Опел да си избереш,това не значи че има лятни и зимни,или за студени и топли страни термостати.Просто забрави това твърдение,че ще го кажеш някъде и ще ти се смеят.

                            Коментар


                              Stefan Hadjov написа:
                              Oтговора е много прост.Опел за всеки модел двигател си има отделен темостат и те се различават по температурата на отваряне.По габаритни размери всички са еднакви.Това че продавача не е знаел за конкретния модел какво да ти предложи,а е изсипал всичко коквото има за Опел да си избереш,това не значи че има лятни и зимни,или за студени и топли страни термостати.Просто забрави това твърдение,че ще го кажеш някъде и ще ти се смеят.
                              Добре бе, нека ми се смеят, к’во толкова. Ако продавачите са неграмотни и ние ставаме такива. Съгалсен съм, че един мотор ако работи на 88 градуса, то винаги малкият кръг трвбва да се отваря на толкова и ако има нужда от повишено охлаждане, то ще се реализира с друг радиатор или по-мощно допълнително охлаждане, а не с различен термостат.
                              Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                              Коментар


                                Ето Ви една онлайн версия на ТекДок - http://www.elitcar.com/Може всеки да види спокойно, за дадена кола, какво се предлага.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X