Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Подгр. свещи на антифриза-JTD - УСПЕШНО ЗАВЪРШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    На практика ти трябва фланеца с 3/4 свещи по него, работещи. Всичко останало е интерпретация и варианти на монтажа.

    Коментар


      Май не всички JTD имат такава система?!? Вероятно има разлика коя кола за къде е предназначена, съответно терията за термостати, които работят на 8 градуаса по-ниска темперетура, може да се окаже истина!Ето какво споделя колега от друг форум с наскоро сменен термостатТова е конкретният пост."Старият ми термостат държеше 50 градуса. Никога не бях чувал перката. Смених го преди около 6 месеца с Вернет, държи постоянно на 80 градуса, и качва на горе до 90 в задръствания, и на място. доволен съм в студена вечер преди няколко дена темп външна бе 3 градуса, след 2км, имаше вече парно преди мръзнех. Моята е 1.9 дизелче. При 2.4 май малко по-бавно се вдига градуса."Теорията, че всичко е на 88 градуса, може да бъде разклатена!
      Fiat Marea JTD 105 09.2000г

      Коментар


        Няма таква теория, всичко произвеждано за JTD105 е за 88гр.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          emzo написа:
          Няма таква теория, всичко произвеждано за JTD105 е за 88гр.
          Виж хората друго споделят, а някои нямат подгрев! Не всичко ми изглежда еднакво и няма как да е така. Знам колко длъго се коментитра това, но опита също е важен!C clasa Mercedes 1998, Pajero 2000, Patrol 2002 - всички тези дизели държат 80гр, не 90! Ако погледнеш Opel, който реално е с JTD мотор, също предлага термостати, които отварят дори под 80гр и други такива на 88.Само си разсъждавам, а колкото до резервните части, възможно е да са еднакви, така е много по-лесно да се прозивежда, вместо 5 вида - един. Въпросът е, какво се вгражда оригинално и със и без допълнителе подгрев е логично да има разлика в работната темперетура.За един турбо мотор, който се експлоатира в Италия на над 40 градуса с климатик, тези 10 градуса може да се окажат фатални.
          Fiat Marea JTD 105 09.2000г

          Коментар


            Няма, какво да гледам Опел и прочие.За 182b4.000 термосите са на 88гр.Всичко държащо различна от тази температура е за смяна ! Или датчиците им
            Прикачени файлове
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              emzo написа:
              Няма, какво да гледам Опел и прочие.За 182b4.000 термосите са на 88гр.Всичко държащо различна от тази температура е за смяна ! Или датчиците им
              Опел е със същият мотор, така че е 99% референция.При мен е сложно - стрелката подскача понякога без нищо, прави го за много бързо или скочи нагоре или падне надолу - в рамките на 0.5сек, едва ли някой датчик може да реагира толкова бързо.Един пич от Англия беше описал как се оправя, било от лош контакт в таблото.Лято и зима си седи на 80гр(освен когато реши да скача за момент) и само при ръчка качва нагоре. Този мотор качва много бързо, ако го ръчкаш. Лятото на 35 градуса направо се пали за секунди, ако ми отваря на 90 му идва късничко. Зимата парно имам, изходящият от него въздух припарва, незнам къде е проблема. Винаги съм резервиран към части купувани е БГ, дори най-скъпите, които уж са за оригинално вгрждане, нямат нищо общо с оригинала. И няма да се учудя, ако с термостатите е същото.
              Fiat Marea JTD 105 09.2000г

              Коментар


                Я кжете как да си проверя датчика дали е в кондиция?Моята е без подгрев и отваряше по-рано от средата/75-80 може би/.Скоро набутах от Рено 5 и загрява до средата,но дали и датчика трябва да се сменя-има ли различни датчици?Откакто сложих от Реното имам чуството,че загрява по бързо.

                Коментар


                  @Reptile - в какво се опитваш да ме убедиш не разбирам ? Дали проблема ти е в таблото се разбира много лесно, с почукване по таблото.А термостата ти казах, 88гр.Може да започва на 80 да отваря, но при пълно отворен по-спомени с диагностичен уред и термометър е на 88гр.@willow75bg - има му стойностите, които трябва да дава, но датчика е 20лв, сменя се супер лесно, изобщо не го мери, ако не е сменян - сменяй смело и безотговорно.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    Дали колата е за северния полюс или за сахара-термостата е един и същ.Околната температура влияе малко на работната +-5 гр.А на колко отваря за различните коли е много важно къде е поставен термостата.Може да отваря на 80 гр. и реално в двигателя да е повече.Освен това не вяравйте чак толкова много на термоуреда на таблото.Той е за ориентация и не може да цепи косъма.

                    Коментар


                      Да попитам като начинаещ,ако не е в ред тоя датчик какво влияние оказва на ДВГ?Мисля,че откакто стегна студа и разхода доста се е увеличил,а пък сега загрява по бързо от преди да сложа термоса от Реното.И все пак какви са му стоиностите и как се мери-при студен ,при леко загрял и при топъл ДВГ?В омове се измерва най вероятно?

                      Коментар


                        Нормално е при тези ниски температури колата да ти вдигне разхода.Все пак дебитомера следи и температурата на входящият въздух,както се следи и температурата на двигателя(а той загрява много по бавно при ниски температури) за да може контролера да калкулира количеството на горивото за оптимална работа и мощност(по студен двигател и по студен входящ въздух- повече гориво в сместа).Стойностите на датчика ти на термостата трябва да са:при 20 градуса-2500 ома,при 100 градуса-186 ома.
                        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                        Kawasaki ER-6n'2012

                        Коментар


                          emzo написа:
                          @Reptile - в какво се опитваш да ме убедиш не разбирам ? Дали проблема ти е в таблото се разбира много лесно, с почукване по таблото.А термостата ти казах, 88гр.Може да започва на 80 да отваря, но при пълно отворен по-спомени с диагностичен уред и термометър е на 88гр.@willow75bg - има му стойностите, които трябва да дава, но датчика е 20лв, сменя се супер лесно, изобщо не го мери, ако не е сменян - сменяй смело и безотговорно.
                          Ми така ми кажете бре,а аз си мислех, че 88 е началото, не съм разбрал, ИЗВИНЕТЕ. На 80 започва да отваря след 5мин пак си седи там стрелката, а темперетурата на водата е много по-висока и парното много по-топло....абе има нещо счупено, ама незнам какво е. Проблем в таблото има, защото след почувкане - стрелаката се разхожда, та не мога да я схвана!
                          Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                          Коментар


                            Reptile написа:
                            emzo написа:
                            @Reptile - в какво се опитваш да ме убедиш не разбирам ? Дали проблема ти е в таблото се разбира много лесно, с почукване по таблото.А термостата ти казах, 88гр.Може да започва на 80 да отваря, но при пълно отворен по-спомени с диагностичен уред и термометър е на 88гр.@willow75bg - има му стойностите, които трябва да дава, но датчика е 20лв, сменя се супер лесно, изобщо не го мери, ако не е сменян - сменяй смело и безотговорно.
                            Ми така ми кажете бре,а аз си мислех, че 88 е началото, не съм разбрал, ИЗВИНЕТЕ. На 80 започва да отваря след 5мин пак си седи там стрелката, а темперетурата на водата е много по-висока и парното много по-топло....абе има нещо счупено, ама незнам какво е. Проблем в таблото има, защото след почувкане - стрелаката се разхожда, та не мога да я схвана!
                            Започва да отваря на 86-90 градуса/средно 88 градуса/по документация.А на колко градуса ще отвори максималния си ход и колко е този ход,обикновено фирмите спестяват данни.Всичко зависи на какво менте си попаднал.На италиански термостати нямам доверие,те са консумативи.А колко ще е температурата на двигателя с такъв термостат,това никой не може да ти каже с точност,независимо какво ти показва уреда на таблото.Трябва да се измери с електронен термометър,ако толкова се интерисуваш,а не с терморезистор както е при ЖТД.

                            Коментар


                              Stefan Hadjov написа:
                              Започва да отваря на 86-90 градуса/средно 88 градуса/по документация.А на колко градуса ще отвори максималния си ход и колко е този ход,обикновено фирмите спестяват данни.Всичко зависи на какво менте си попаднал.На италиански термостати нямам доверие,те са консумативи.А колко ще е температурата на двигателя с такъв термостат,това никой не може да ти каже с точност,независимо какво ти показва уреда на таблото.Трябва да се измери с електронен термометър,ако толкова се интерисуваш,а не с терморезистор както е при ЖТД.
                              Мерси за подробният отговор! Може да е тръгнал да си отива термостата, ама за 5 градуса по показание на таблото, което си показва каквото си иска няма да му забелязвам. Докато имам парно е ОК. Пък не се знае какво таталианско менте е сложено, явно толкова си може....самият термостат.Абе търсих си такъв термометър да мерна, ама скъпо ми се видя! Термодвойките, които вървят към разни мултицети не ми вдъхват доверие.ПОЗДРАВИ
                              Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                              Коментар


                                5 градуса, но може и да не са 5, познавам колега на който стрелката стои в кетчупа и като почука по таблото се нормализира !Общо взето при теб е лесно за 50-60лв взимаш един термостат (Вернет, още работи перфектно) и пей сърце.То и на 1 деление има парно, но .....
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X