На практика ти трябва фланеца с 3/4 свещи по него, работещи. Всичко останало е интерпретация и варианти на монтажа.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Подгр. свещи на антифриза-JTD - УСПЕШНО ЗАВЪРШЕНО
Collapse
X
-
Май не всички JTD имат такава система?!? Вероятно има разлика коя кола за къде е предназначена, съответно терията за термостати, които работят на 8 градуаса по-ниска темперетура, може да се окаже истина!Ето какво споделя колега от друг форум с наскоро сменен термостатТова е конкретният пост."Старият ми термостат държеше 50 градуса. Никога не бях чувал перката. Смених го преди около 6 месеца с Вернет, държи постоянно на 80 градуса, и качва на горе до 90 в задръствания, и на място. доволен съм в студена вечер преди няколко дена темп външна бе 3 градуса, след 2км, имаше вече парно преди мръзнех. Моята е 1.9 дизелче. При 2.4 май малко по-бавно се вдига градуса."Теорията, че всичко е на 88 градуса, може да бъде разклатена!Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
emzo написа:Няма таква теория, всичко произвеждано за JTD105 е за 88гр.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
emzo написа:Няма, какво да гледам Опел и прочие.За 182b4.000 термосите са на 88гр.Всичко държащо различна от тази температура е за смяна ! Или датчиците имFiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
@Reptile - в какво се опитваш да ме убедиш не разбирам ? Дали проблема ти е в таблото се разбира много лесно, с почукване по таблото.А термостата ти казах, 88гр.Може да започва на 80 да отваря, но при пълно отворен по-спомени с диагностичен уред и термометър е на 88гр.@willow75bg - има му стойностите, които трябва да дава, но датчика е 20лв, сменя се супер лесно, изобщо не го мери, ако не е сменян - сменяй смело и безотговорно.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Дали колата е за северния полюс или за сахара-термостата е един и същ.Околната температура влияе малко на работната +-5 гр.А на колко отваря за различните коли е много важно къде е поставен термостата.Може да отваря на 80 гр. и реално в двигателя да е повече.Освен това не вяравйте чак толкова много на термоуреда на таблото.Той е за ориентация и не може да цепи косъма.
Коментар
-
Да попитам като начинаещ,ако не е в ред тоя датчик какво влияние оказва на ДВГ?Мисля,че откакто стегна студа и разхода доста се е увеличил,а пък сега загрява по бързо от преди да сложа термоса от Реното.И все пак какви са му стоиностите и как се мери-при студен ,при леко загрял и при топъл ДВГ?В омове се измерва най вероятно?
Коментар
-
Нормално е при тези ниски температури колата да ти вдигне разхода.Все пак дебитомера следи и температурата на входящият въздух,както се следи и температурата на двигателя(а той загрява много по бавно при ниски температури) за да може контролера да калкулира количеството на горивото за оптимална работа и мощност(по студен двигател и по студен входящ въздух- повече гориво в сместа).Стойностите на датчика ти на термостата трябва да са:при 20 градуса-2500 ома,при 100 градуса-186 ома.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
emzo написа:@Reptile - в какво се опитваш да ме убедиш не разбирам ? Дали проблема ти е в таблото се разбира много лесно, с почукване по таблото.А термостата ти казах, 88гр.Може да започва на 80 да отваря, но при пълно отворен по-спомени с диагностичен уред и термометър е на 88гр.@willow75bg - има му стойностите, които трябва да дава, но датчика е 20лв, сменя се супер лесно, изобщо не го мери, ако не е сменян - сменяй смело и безотговорно.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Reptile написа:emzo написа:@Reptile - в какво се опитваш да ме убедиш не разбирам ? Дали проблема ти е в таблото се разбира много лесно, с почукване по таблото.А термостата ти казах, 88гр.Може да започва на 80 да отваря, но при пълно отворен по-спомени с диагностичен уред и термометър е на 88гр.@willow75bg - има му стойностите, които трябва да дава, но датчика е 20лв, сменя се супер лесно, изобщо не го мери, ако не е сменян - сменяй смело и безотговорно.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Започва да отваря на 86-90 градуса/средно 88 градуса/по документация.А на колко градуса ще отвори максималния си ход и колко е този ход,обикновено фирмите спестяват данни.Всичко зависи на какво менте си попаднал.На италиански термостати нямам доверие,те са консумативи.А колко ще е температурата на двигателя с такъв термостат,това никой не може да ти каже с точност,независимо какво ти показва уреда на таблото.Трябва да се измери с електронен термометър,ако толкова се интерисуваш,а не с терморезистор както е при ЖТД.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар