Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Подгр. свещи на антифриза-JTD - УСПЕШНО ЗАВЪРШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Цената от hit-ko е перфектна! 2she - при теб фабрични ли са, или си ги слагал допълнително сам, как беше? Ако са фабрични и всичко по електрото ти е в ред, категорично не може да имаш проблеми от тези свещи!

    Коментар


      #92
      Оказва се, че и Bravo GT JTD100 с ДВГ 182B9.000 и той има такива свещи.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #93
        всичко е фабрично но като замеря с мултицет при включени 3 свещи ми дава че зарежда 13,4В като ги изключа си ми зарежда нормално.при вас как е колко ви зарежда динамото при включени подгревни свещи.данеби да имам проблем с реле регулатора или генератора
        BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
        E46 320D

        Коментар


          #94
          Праговото напрежение е май е 12.8 измерено от ЕКУ. Зимата го мерих и когато ми зарежда под 13.1 измерено с китайския мултицет, едната свеща изключва, и напрежението вдига до 13.7, и след малко свещата пак се включва, и след малко пак изключва. Това говорим на празен ход. Ако си в движение обаче, токът е напълно достатъчно, при 1500 оборота алтернатора доставя 70 ампера ток за нуждите на колата. Свещите ползват 50 ампера.

          Коментар


            #95
            ок.все пак знаеш ли на кое реле (и къде да го намеря) мога да спра тока за да си ги командвам аз когато ми трябват.
            BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
            E46 320D

            Коментар


              #96
              2she написа:
              ок.все пак знаеш ли на кое реле (и къде да го намеря) мога да спра тока за да си ги командвам аз когато ми трябват.
              според мен е по-удачно да спираш само една или две от тях, а не всички наведнъж - поне така разбрах че възнамеряваш да правиш

              Коментар


                #97
                2 релета са, в кутийката под горивния филтър горе долу се пада, едното пуска 1 свещ, другото - 2.

                Коментар


                  #98
                  в момента съм оставил да работи само една и искам да направя тъка че да си включвам и другите две при мое желание.остава да намеря свободно време и два метра кабел
                  BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
                  E46 320D

                  Коментар


                    #99
                    2she написа:
                    В момента съм оставил да работи само една и искам да направя тАка че да си включвам и другите две при мое желание.Остава да намеря свободно време и два метра кабел
                    ...Най-добре е да прекъснеш с допълнителен ключ веригата на бобината на релето ...
                    Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                    Коментар


                      Skip_01 написа:
                      2she написа:
                      В момента съм оставил да работи само една и искам да направя тАка че да си включвам и другите две при мое желание.Остава да намеря свободно време и два метра кабел
                      ...Най-добре е да прекъснеш с допълнителен ключ веригата на бобината на релето ...
                      аз това мисля да направя,затова питам кое е релето което ги командва,това е идеята
                      BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
                      E46 320D

                      Коментар


                        Колега извинявай, мислех че съм качил картинка. Ето я :Нали се ориентираш къде е това? Щека за масло, филтъра вдясно, мажду щеката и филтъра. 350 е едното реле, 352 е другото. Според теорията 350 командва 1 свещ, а 352 командва две свещи.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          то схемата я имаше по нагоре в поста ти,няма проблем
                          BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
                          E46 320D

                          Коментар


                            emzo написа:
                            @455115 - kakво стана със снимковия материал ?
                            Колеги много се извинявам ама напоследък не ми остава много време, а и колата постоянно ми дава проблеми и ми заема и малкото свободно време което имам...Искаше ми се да го направя в PDF формат за да може направо да се свали...ама...За сега ще напиша набързо принципа на работа пък да се надявам тези дни като сменя ангренажа да остане време за подробния manual...Значи намерих си блокче (втора употреба) за свещите което беше с къс маркуч и датчик.Използвах датчика като за управление на свещите купих 3 терморелета на dobrikit (води се терморегулатор 3, цена-5,50).Вързах входовете на терморелетата успоредно и оттам към оригиналния датчик,като за калибрация в желания температурен диапазон може да се слагат успоредно или последователно на входа - резистори. Терморелетата управляват три 40 амперови релета, всяко от които управлява по 1 свещ. Релетата се включват ръчно от едно бутонче,като първото изключва на 60`, второто на 70` и третото на 80`(т.е. до 60 греят трите свещи, до 70 двете и до 80 едната) след като се изключат веднъж повече не се пускат дори и да паднат градусите (трябва пак да се натисне бутончето за повторно пускане - нарочно го направих така защото е необходимо само първоначално да стигне 90`, после термостата си знае работата) предвидил съм още едно бутонче за принудително изключване и едно цк ключе за лятото... Тъй като нямам много вяра на електрониката сложих и светлинна индикация за всеки от режимите (ползвах свободната клетка на таблото дето е за деактивиране на пасажерския Airbag) Като за 1-ви режим до 60` свети червено, за втори жълто и за последния зелено. За защита съм сложил първо на кабела който захранва цялата система (10 квадрата) 80А предпазител, както и на всяка свещ по един 30А, към терморелетата и обикновенните релета - един 5АЕто и няколко снимки..
                            Прикачени файлове
                            Alfa Romeo 146 1.9 JTD

                            Коментар


                              Да питам само, понеже не ми стана ясно.Свещите на антифриза се пускат не зависимо от околната температура до достигане на 60-70-80 градуса на двигателя ????В това време работят ли подгревните свещи ? Понеже съм виждал подобна идея на Рено, при която се ползва реле за подгревните свещи с ПОСЛЕПОДГРЕВ и те работят по чифтове, докато двигателя не се стопли на 60 градуса. VW имат варианр с послеподгрев и със свещи на антифриза.
                              Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

                              Коментар


                                BEKI написа:
                                Да питам само, понеже не ми стана ясно.Свещите на антифриза се пускат не зависимо от околната температура до достигане на 60-70-80 градуса на двигателя ????В това време работят ли подгревните свещи ?
                                Да, точно така. Работят независимо от околната темп, докато двигателя стане около 80 градуса. Подгревните , който подпомагат паленето нямат нищо общо с тези, и те работят по друга програма.

                                Коментар

                                Working...
                                X