Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Подгр. свещи на антифриза-JTD - УСПЕШНО ЗАВЪРШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Трябваше ли да пишеш тези два реда:
    Jimy написа:
    С много серьозни инструменти работиш:сонди-монди , мултицети и т.н. Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 !Не ги разбирам тези работи...Аз ще се опитам да съхраня,съществуващото оборудване и ако успея ще го снимам.Но ако не стане,ще ти идвам на гости !
    ... за да стигнем до сериозната част на поста ти:
    Jimy написа:
    ?!
    Това последното не подлежи на съмнение А сега аз не разбрах - твоите също не работят, така ли ? Или не знаеш дали работят?

    Коментар


      #77
      Въобще немога да разбера какво става...зная че съществува системата ,защото ясно ги виждам тея свещи.Но нали купих колата скоро и от тогава няма толкова ниски температури,зада отчета че подпомагащата система сработва!Според твойте "датчици" тя сработва и при по-високи температури от три градуса,но при мен и тъпия термостат е за смяна и реално няма как да отчета ефекта,дори и да действа! Иначе при евентулен неуспех...абе аз си казах!Чао и успех!
      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
      http://www.keepfighting.ms

      Коментар


        #78
        При постоянно отворен термостат и тази система работеща - лошо - колата трябва да отчете поне 70 градуса за да спре тока към тези свещи. Иначе ти товари алтернатора с около 50 ампера, а това е много, много... Особено ако работят фарове, парно, реотани отзад..... Да не говорим за системното недозареждане на батерията. Да повторя - от запалване , без свещите колата вдига на място, без никакви други консуматори по 10-на градуса на всеки 3 минути, а със свещите - 10 градуса за около минута и 40 секунди. НАскоро в топлите дни стрелката стигна 90 градуса буквално за 6-7 минути с минута на място и 5 минути каране. Не можах да повярвам че толкова бързо стана. Даже и лятото беше немислимо такова положение.

        Коментар


          #79
          Тази тема има нужда от освежаване!За да си продължим мислите...вече съм със "сменен" термостат/още юни месец, и ако някой е прочел,щото аз си се похвалих де...не съм сменил термостата ,а добавих още един - от рено 5/! Сега обаче имам въпрос: ogi28b успя ли да си купиш свещи за подгрев на антифриза? Каква марка и модел?! Аз питам в Косер/Пловдив/ и ме гледат странно...между другото всички ме гледат странно. Трябва да разпечатам темата,ако ми позволиш и да образовам търгашите в махалата! Между другото за Беру/модел-0 100 226 376/ от магазин в София ми искат по 42лв за бройка! Търся по-евтин вариант и на друга фирма.И последен въпрос: при евентуалната им подмяна вероятно ще е нужно обезвъздушаване на охладителната система ,нали? Предполагам ,че свещите са "боднати" директно в течността или бъркам? Поздрави!
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар


            #80
            Да, разбира се, директно в антифриза са, смяната им води до изтичане на течност. Това може би ще е повод и да смениш целия антифриз, ако не си го сменял скоро И аз като питах за свещи в различни магазини, ме гледаха като индианец - пишеща машина. Някои дори не знаеха за такова нещо, други твърдяха че на моята кола няма... абе разбирачи колко’ искаш.Свещи така и не купих, защото се оказа че моите работят. Да не би и твоите да работят, и само да набиеш пари? Провери ги! Има тема и в ланчия-форума, един колега предлагаше добра цена, си спомням. В аутоиталия ми искаха над 50 лева на бройка, с поръчка - 2 седмици. хит-ко също ги предлагаше някъде там - 50 лева. Ама пак ти казвам - не бързай, провери ги, може би и при теб проблемът е в кабелите. Провери дали идва ток в началото като запалиш. Ако идва - провери свещите ако работят, давай като мене - с лустер клема 6-ца, или нещо по-интелигентно. Питай каквото те интересува друго.

            Коментар


              #81
              ogi28b написа:
              Мдаааааа.... Не искам да ви описвам какво удовлетворение изпитах, когато с 2 работещи подгряващи свещи, духаше топло на 3-та минута, стрелката отлепи на 7-та , а ...
              Здрасти ogi28b, и моето удовлетворение е голямо след като разбрах ,че и при трите лули има напрежение от 12в...няколко секунди след старта на студеният двигател. Със спрей /някъв за почистване на сп.дискове/ напръсках хубаво вътре в лулите. После със ситна шкурка простъргах "пина" на свещите и пак със спрея...миии резултата е невероятен. при външна температура от 17гр/мерено чрез датчика на климатроника/ стрелката отлепи на 5минута. Не ъм пускал парното по-рано и единственият консуматор, освен свещите беше радиото. Едно уточение: все още не съм сигурен дали всички свещи работят, но че стига ток до тях в момента е ясно!!! Чисти клеми ... топла кола! Чакам един приятел да дойде и да замери свещите /щото аз съм много зле и не знам как/ и тогава ще съм сигурен за изправността на системата.Моят съвет към всички:проверете си контактните клеми,след това търсете друго решение!
              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
              http://www.keepfighting.ms

              Коментар


                #82
                Извинявай че ще те разочаровам, но при такава външна температура, е напълно нормално стрелката да отлепи на 5 минута дори и без свещи. Свещите се проверяват като вземеш един кабел от 2.5 кв. мм, допреш го до + на акум. и леко го допреш до свещта - ако мине лека искра - тегли ток, работи. И с мултицет показва 0.7 ома самата свещ.

                Коментар


                  #83
                  Показание от 1,2 и на трите свещи,какво означава. Приятелят ,на който разчитах работи с китайска машинка и аз забелязах ,че я настрои като показалеца/врътката/ сочеше към "200". Днес при външна температура от 7гр. /мерено пак чрез външния датчик на климатроника/ стрелката отлепи на 5-тата минута. Този път обаче овтомобила беше в движение и умишлено се опитвах да шофирам, като поддържам максимум 1700 оборота на двигателя. Вчера си махнах кората под мотора/и това може да се вземе предвид, като утежняващо обстоятелство/.
                  Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                  Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                  http://www.keepfighting.ms

                  Коментар


                    #84
                    Jimy написа:
                    Тази тема има нужда от освежаване!За да си продължим мислите...вече съм със "сменен" термостат/още юни месец, и ако някой е прочел,щото аз си се похвалих де...не съм сменил термостата ,а добавих още един - от рено 5/! Сега обаче имам въпрос: ogi28b успя ли да си купиш свещи за подгрев на антифриза? Каква марка и модел?! Аз питам в Косер/Пловдив/ и ме гледат странно...между другото всички ме гледат странно. Трябва да разпечатам темата,ако ми позволиш и да образовам търгашите в махалата! Между другото за Беру/модел-0 100 226 376/ от магазин в София ми искат по 42лв за бройка! Търся по-евтин вариант и на друга фирма.И последен въпрос: при евентуалната им подмяна вероятно ще е нужно обезвъздушаване на охладителната система ,нали? Предполагам ,че свещите са "боднати" директно в течността или бъркам? Поздрави!
                    Колеги, и мойте свещи ги взех на Беру,но за по 35 лв. от един магазин в Перник! Системата за подгряване си я направих сам,защото ми се стори полезна, а мойта количка я нямаше...ако някой иска да си сложи и има въпроси да пише...Поздрави, 455115
                    Alfa Romeo 146 1.9 JTD

                    Коментар


                      #85
                      Колегата с цифрите Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 ... бих искал да те помоля,да направиш един "мануал" за всички, които искат тази система и в свойте си коли. И едно въпросче: тези Беру за които говориш същите ли са ,като тези за които говорят и колегите по-горе? Защото питах Hitko и той ми каза ,че свещите за охладителната система са специфични!
                      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                      http://www.keepfighting.ms

                      Коментар


                        #86
                        Браво за усилието колега, но искам дебело да подчертая че оригинално системата има свой собствен независим ЕКУ, който следи напрежението, обороти на двигателя, а също така и система от релета чрез която ЕКУто прекъсва системата когато някоя свещ даде на късо. Следи се също и температурата на антифриза чрез независим датчик, според мануала. И аз с интерес очаквам да видя по каква схема си го направил?

                        Коментар


                          #87
                          Jimy написа:
                          Колегата с цифрите Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 ... бих искал да те помоля,да направиш един "мануал" за всички, които искат тази система и в свойте си коли. И едно въпросче: тези Беру за които говориш същите ли са ,като тези за които говорят и колегите по-горе? Защото питах Hitko и той ми каза ,че свещите за охладителната система са специфични!
                          Няма проблем! Имам и снимки,само дето тия дни съм малко зает,но от другата седмица ще го напиша и кача! Управлението съм го направил с 3 терморелета и оригиналния датчик като в зависимост от градусите работят сътветно 3-те до 60 2-те до 70 и 1 до 80 градуса после се изключва цялата с-ма!За предпазване от късо има по един предпазител на всяка свещ и един общ за всичките свещи. А за свещите абсолютно същите на Беру са с номер:0100226376 на тях също пише номера и BERU GERMANY
                          Alfa Romeo 146 1.9 JTD

                          Коментар


                            #88
                            @455115 - kakво стана със снимковия материал ?
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #89
                              понеже карам на къси разтояния и акумолатора ми неможе да зареди за това кратко врема поради голямата консумация на подгревните свещи имам въпрос как може да стане тази система да я командвам ръчно с някъкво копче в купето?кое реле ги управлява зада му спра тока
                              BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
                              E46 320D

                              Коментар


                                #90
                                Искам да ви информирам за подгревните свещи на антифриза, че вече имаме на много добри цени - ето и линк към сайта: http://www.axm-auto.com/index2.php?b...menkl=1&show=1

                                Коментар

                                Working...
                                X