Аз пък да вметна че при мене не са свещи а печка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Подгр. свещи на антифриза-JTD - УСПЕШНО ЗАВЪРШЕНО
Collapse
X
-
Оги, да не ровя пак темата, подгрева влияеше ли се от външната температура?Ако да, от датчика в дебитомера ли или от този в огледалото, понеже карам с извадена букса"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
ogi28b написа:Не. Има си свой датчик на фланеца със свещите, следи само Т на антифриза."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Да питам една работа за тези свещи.На FESa има опция да се активират тези свещи.Пише че трябва да се чуе сработването на релетата.Правил ли е някой тази проба и чува ли релетата, че при мен не се чуват.И ако някой разбира да каже само на мен ли ми се струва че релетата нещо са обкани в тази схема, и не мога да открия защо не щакат мойте релета.http://download.fiat-bg.org/Books/Br...траница 436Bravo JTD 105 '98
Коментар
-
Ами по схемата не изглежда да е напълно независима.Има един проводник за връзка между главното ЕКУ и това за допълнителният подгрев - от модул 295 ЕЦУ (Конектор Б пин 40) до модул 357.А и аз не искам да се свързвам с нея, искам само да я активирам както се кативират другите свещи и актуатори.Bravo JTD 105 '98
Коментар
-
mr. Nikoi написа:Ами по схемата не изглежда да е напълно независима.Има един проводник за връзка между главното ЕКУ и това за допълнителният подгрев - от модул 295 ЕЦУ (Конектор Б пин 40) до модул 357.А и аз не искам да се свързвам с нея, искам само да я активирам както се кативират другите свещи и актуатори.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар