Това е термостата с трите места предвидени за свещи.Има разминаване между трите точки, в първият момент ми се стори, че трите свещи ще се опрат една в друга, но като го разгледах внимателно и видях, че ще стане. Утре ако имам време ще ходя да купя три свещи. Макар, че на първо четене за либра Е3 едната свещ може и да не стане. Точно под средната е топлообменика и може да пречи Мисля, че няма да има проблем с термостата, все пак тези свещи не загряват течността до 80-90*С за една секунда.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Подгр. свещи на антифриза-JTD - УСПЕШНО ЗАВЪРШЕНО
Collapse
X
-
Течността която влиза в термостата минава през трите свещи и след това си се разпределя в тялото. Дали свещите ще загряват течността или тя ще навлиза загрята от двигателя си е все тая. Свещите не могат за една секунда да загреят течността до температура при която да се отвори термостата. Термостата също не отваря за секунда.Ако мислиш, че самите свещи ще нагреят алуминиевото тяло и от това ще се отвори термостата.... грешиш, тялото трябва много време да е топло за да се предаде топлината на самият термостат за да може той да отвори.
Коментар
-
Между другото проекта е успешно завършен и мой близък човек е възхитен от резултата! Модул от СЕАТ закачен на маркуча влизащ в купето на Ксара 2 /1,9ТД, конвенционален дизел с интеркулер/ , като цялата работа и идея тръгна от тук, от ФФБ!!!Закачени са някакви релета и светодиотче за отчитане на времето за работа на свещите!п.п. при интерес ще поискам подробна информация, за принципа на монтаж, който при всички авомобили е аналогиченПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Приятели и колеги!И аз днес реших да видя тези свещи дали ги имам и дали работят.Оказа се че ги имам и както прочетох в темата взех една "жичка" да пробвам дали работят. Махам аз лулите и докосвам + на акумлЯтора и самите свещи и що да видя...и на трите даде яка искра.И естествено аз се изкефих. Взех малко шкурка и конактен спрей и ги зачегартах до блясък .В самите лули пръсках със спрея и търках с шкурката навита на конус. Приключвам работа и се качвам в колата да паля на +5 градуса беше кам 11:00 ч. Несам вкючвал никакъв консуматор-нито фарове и габарити,нито и музика.В началото на темата имаше пояснение как трябва да загрява колата => 12 мин до 50 градуса.И взех да чакам.....Термостата беше сменен преди точно 14 дни. Но уви при мен на 12 мин нямаше никакъв помен от загряване до 50 градуса, а аз закъснявах за кафенце с мацоранки (това е друга тема) и трябваше да тръгвам.Минах 2.6 км и видях че стрелката сочи 50 градуса:след още 2 км - 65-68 градуса и като спрях пред приятелките ми вече беше точно 70 градуса за точно 18 мин.Около 1 мин работа на място и още 2 км до кафето и вече застана там кадето застава от както имам работещ термостат.Явно е че нещо не е както трябва при мен.Въпроса ми е:с жичката с която проверих свещите дали работят мога ли да пипна и лулите отвътре и да очаквам искра и от там?Bravo 2.0 Multijet 165 2009
Коментар
-
Само да питам при мерене на съпротивление ,на самите свещи какво ви дава???Защото моите ги мерихме, като на трите излиза по ~75ом, а на ксарата с 100% работещи свещи дава на всяка една от тях по 0,7ом.Имайте предвид, че новоинсталираната система в ксарата, при външна температура около нулата, малко след стартиране на двигателя започва да духа хладно, а не студено!!! След 4,5 - 5 минута се усеща топъл въздух. Нямахме уред да мерим реално температурата на двигателя, но стрелката тръгва нагоре при 60гр.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Ето още цифри с номера и марки за тея свещи:ЕЛСТАР-627phdFIAT-71713981; 60815294; 60657138BERU-0100226376; GN 020, като за беру има следната информация:Cone Pitch: 63°Failure Moment: 45 NmFitting Depth: 30 mmGlow Plug Type: After-glow capableGlow Plug Type: Pencil-type Glow PlugOverall Length: 81 mmPort Type: Ø 4 mmRated Current: 14 ASpanner Size: 12 mmThread Size: M 12x1,25Tightening Torque: 22 NmVoltage: 12 VПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
В такъв случай 0.9ом Това с точност може да се провери с уред от поне 100лв. С тези от 10лв не знам дали ще могат да покажат точно.П.С аз се отказах от свещите. За 3-4мин. започва да се усеща топлина и реших ако ще харча ток за топлина то поне да е нагревател на въздуха. Оригинален няма да мога да намеря със сигурност и затова минавам на план Б.Правят ми нагревател по поръчка който ще е за 14v 600W Монтирам го под филтъра на климатика и така въздуха който влиза ще се загрява. Другият вариант е нагревателя да е на входа за вътрешната циркулация. При либрата е лесно да се монтира и на двете места нагревател :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар