Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Подгр. свещи на антифриза-JTD - УСПЕШНО ЗАВЪРШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    chaveto написа:
    Това не е компромис, това е пълен абсурд което предлагаш и направо ще ти се смеят и децата от детската градина. Как може да твърдиш, че двете течности............... ще се подгреят за еднакво време Yellow_Flash_Colorz_PDT_37ЕДИТ: Хайде сега ти се сети сам къде пак имаше спор точно за този датчик, аз приключих с теб в тази тема.
    chaveto написа:
    На мен онзи ден ми правиха диагностика, като казвам диагностика си означава диагностика. Човека си включи нещо което прави безжична връзка към устройството с което четеше и проверяваше всичко и отделно гледаше на един лаптоп какви трябва да са параметрите според Бош. Та накрая след като приключихме му показах унито и тази програма и той каза, че добре са направени и може да се ползват и за не любителски нужди, но трябва да се добави и датчика който мери температурата на нафтата. Този датчик има много голямо значение за работата на двигателя и е хубаво да се вижда каква е температурата на горивото. От програмите на Бош извади какво напрежение трябва да идва към него и какво трябва да му е съпротивлението според температурата. И след като го провери с неговата апаратура го провери и с мултицет.
    Първо от началото на поста ти:1.Първо не е абсурд и няма кой знае какво значение.Второ пак не си прочел подробно моя пост по този случай в началото.Аз предложих неговите релета посредством двата му ключа да се захранват от релето на нагреватела на нафтата защото то се захранва от алтернатора след като заработи двигателя.Върни се и прочети.В този случай няма да има опасност от включване на нагревателите когато двигателя не работи.2.Допълнително се разгледа случая да се управлява от този термодатчик с оглед премахване на ключовете.В крайна сметка човека е в правото да си реши как да реализира това подобрение което е започнал да прави.Всички тези постове може да са му от полза.3.Това написано за историята с твоя диагностик не искам да коментирам,защото очевидно е бил на твоето ниво,щом си му запомнил това изказване.Сега разбирам защо твърдиш че датчика не е биметален. Ти не може ли да имаш собствено мнение по тези въпроси,а спориш и твърдиш за неща казани от трето лице.

    Коментар


      chaveto написа:
      ............... трябва да се добави и датчика който мери температурата на нафтата. Този датчик има много голямо значение за работата на двигателя и е хубаво да се вижда каква е температурата на горивото.
      Толкова голямо значение има този датчик за работата на двигателя,че нито Пежо на HDI двигателите си,нито VW на TDI и даже на PDTI двигателите се интерисуват от тази температура и нямат такъв датчик,нито нагревател във филтъра.Питай диагностика ти защо е така.Сега се досещам че може би в твоята бъркотия не си разбрал за кой датчик става въпрос.Температурен датчик за температурата на горивото имаш при двигателя и той няма нищо общо с този във филтъра за който до сега се говореше във всички постове.И този датчик наистина не е биметален.Но с твоята бъркотия в главата ти това изглежда все още не си го разбрал.И допълнително трябва да ти кажа че този датчик не е чак толкова важен както са ти го обяснили.Все пак имаше полза от спора-понаучи и нещо ново за теб.

      Коментар


        Колеги явно спора тръгна в неправилна посока.Проблема е следния:дали управлението е ръчно или автоматично не от значение.Когато се изпълни оригиналната схема компа на климатроника ще си взема решения кога и колко свещи да включва и по кое време.За да включа автоматиката трябва да разглобя централното табло с управлението на климатроника,което на сегашния етап е неприемливо за мен.Затова предприех варианта за ръчно управление ,като захраних оперативната верига от оригиналния бушон F3 както е посхемата.Обаче се оказа ,че той получава напрежение при подаване на контакт.При ръчно управлени това не е проблем защото ЦК-ключетата са със свето диод и когато са включени сигнализират,но все пак може да не се видят и колата да се стартира с голям товар, което не е за предпочитане особено през зимата.Затова поставих въпроса за захранването на оперативната верига от място което получава напрежение само когато двигатея работи.Моля колегата ,който даде идеята за управлението от помпата да ми пише на лично съобщение идеята си.След като се убедя в някакво правилно действащо решение ще споделим реално решение.

        Коментар


          1-во трябваше да се сложи 50А предпазител на мястото на 15-20А. 2-ро трябваше да се промени и инсталацията след това.3-то нямало да има никакво значение, че един датчик който мери температурата на горивото ще управлява подгряването на охладителната система.4-то нямало да има изводи за управление по схема от производителя...................Сега ще ти кажа какво мисля аз. 1-во няма нужда да се слага 50А предпазител на мястото на 15-20А по простата причина, че няма да се ползва за нещо силово ами само за оперативно от него, но това го сподели след 2стр. спор и когато разбра, че грешиш.2-ро започна да твърдиш и след това, че ще трябва да се промени и инсталацията отново след 2стр. спор и когато разбра, че грешиш.3-то Що не предложиш на конструкторите от датчика за гориво да се вклю. и перките за охлаждане на охладителната система. Когато спре да подгрява горивото да включат и да почнат да охлаждат 4-то няма да има изводи от управлението защото така ти изнася и се опитваш ти да излезеш прав и да си отгоре.Явно и тия от Бош пишат глупости за датчика който мери температурата на горивото и как се прави неговата проверка.........................Благодаря ти, че ми отвори очите за всичките глупаци.

          Коментар


            Здравейте и от мен от 10 дена съм собственик на браво 1.9jtd 105 за сега всичко е ок . Оказа се че и аз имам въпросната система с 3 подгряващи свещи на антифриза (супер )Прочетох темата ,но имам няколко въпроса ,а именно :1. Доколкото разбрах тази система е независима ако има изгоряла свещ няма никаква индикация по таблото или с една дума не може да се разбере без да се тестват свещите2.Ако системата работи то как работи - непрекъснато (лято и зима), когато тя си избере дали да включва или не , винаги ли включва 3 те свещи или пак по избор на на самата нея 1 ..2 или 3 те .3.Искам да съм 100% сигурен че работят ,не ми се занимава с уреди,кабели и т.н. дайте предложение за диагностика(сервиз) в ПЛОВДИВ където си разбират от работата и ще кажат да работят и 3те ,не имаш изгоряла . мерси предварително .
            Fiat Bravo 1.9GT GTD105

            Коментар


              1. Правилно2. според ЕКУ-то, според околната темпоература или по-скоро тази на антифриза3. С ампер клещи най-лесно се мери, сутрин като е по-хладно.В Пловдив може да идеш при gal76
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                Да питам, каква е посоката на движение на охладителната течност -> през свещите в посока радиатора в купето, или обратно -> към двигателя?
                00' Bravo 105 JTD

                Коментар


                  Днес за 1 път карах без такива свещи откакто съм ги ремонтирал преди време. Колата загря толкова бавно, че чак започна да ме дразни. За 10-12 минути и 4.3 км, стрелката едва стигна до 1/4 от скалата. Привечер тръгнах от работа и с умерено каране около 1400-1500 оборота, предимно на 4-та предавка, бяха нужни почти 9 км за пълно загряване. Това без да пускам отопление в купето.Посоката през свещите трябва да е от купето към двигателя. После ще погледна по-отблизо.

                  Коментар


                    По скоро от двигателя през свещите и в радиатора.

                    Коментар


                      Toчно - от двигателя към радиатора на парното.Идеята е да стопли радиатора на парното а не самият двигател.
                      Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                      ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                      Коментар


                        Имам един термостат който съм свалил от мареа 2.4Jtd Преди малко се чудех какво да правя и взех да го разглеждам. От долната страна има място на което според мен се завиват три подгревни свещи, само трябва да се пробие и навие резба :DЩе направя снимка на термостата за да ви покажа за кое място говоря. Ако наистина съм прав всеки ще може да си монтира подгревни свещи.Я ми кажете ако знаете някакъв номер на свещите..... за да звънна утре до косер да проверя за цена.

                        Коментар


                          Ори номер /JTD105, но мисля,че и за 2,4 е същия/ :60657138! Номер по ELSTAR: 627PHD.п.п. проблема е обаче, че ори свещите са само с право стебло за закачане на клемата, т.е. не са с гайга , а това се оказва проблем след това, защото няма хубава връзка с кабела и грее!!! ако може да се намери аналогична на ори-то, но с резба и гайка за закрепяне на кабелната обувка ще е най-добре
                          Прикачени файлове
                          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                          http://www.keepfighting.ms

                          Коментар


                            Лустър клема.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              Ами то като може да се пробие, значи всеки може да си монтира свещи, и то каквито реши, не е задължително да са като оригиналните. Каквито намери и са подходящи. С лустер клема за 6 кв. мм са хванати моите кабели към свещите. Твърда и здрава връзка, ще станат на 4 години след 2 месеца.

                              Коментар


                                Със свещи около термостата ще лъжете доволно добре термостата, че колата е загряла, а тя реално няма да е.

                                Коментар

                                Working...
                                X