chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Подгр. свещи на антифриза-JTD - УСПЕШНО ЗАВЪРШЕНО
Collapse
X
-
-
chaveto написа:............... трябва да се добави и датчика който мери температурата на нафтата. Този датчик има много голямо значение за работата на двигателя и е хубаво да се вижда каква е температурата на горивото.
Коментар
-
Колеги явно спора тръгна в неправилна посока.Проблема е следния:дали управлението е ръчно или автоматично не от значение.Когато се изпълни оригиналната схема компа на климатроника ще си взема решения кога и колко свещи да включва и по кое време.За да включа автоматиката трябва да разглобя централното табло с управлението на климатроника,което на сегашния етап е неприемливо за мен.Затова предприех варианта за ръчно управление ,като захраних оперативната верига от оригиналния бушон F3 както е посхемата.Обаче се оказа ,че той получава напрежение при подаване на контакт.При ръчно управлени това не е проблем защото ЦК-ключетата са със свето диод и когато са включени сигнализират,но все пак може да не се видят и колата да се стартира с голям товар, което не е за предпочитане особено през зимата.Затова поставих въпроса за захранването на оперативната верига от място което получава напрежение само когато двигатея работи.Моля колегата ,който даде идеята за управлението от помпата да ми пише на лично съобщение идеята си.След като се убедя в някакво правилно действащо решение ще споделим реално решение.
Коментар
-
1-во трябваше да се сложи 50А предпазител на мястото на 15-20А. 2-ро трябваше да се промени и инсталацията след това.3-то нямало да има никакво значение, че един датчик който мери температурата на горивото ще управлява подгряването на охладителната система.4-то нямало да има изводи за управление по схема от производителя...................Сега ще ти кажа какво мисля аз. 1-во няма нужда да се слага 50А предпазител на мястото на 15-20А по простата причина, че няма да се ползва за нещо силово ами само за оперативно от него, но това го сподели след 2стр. спор и когато разбра, че грешиш.2-ро започна да твърдиш и след това, че ще трябва да се промени и инсталацията отново след 2стр. спор и когато разбра, че грешиш.3-то Що не предложиш на конструкторите от датчика за гориво да се вклю. и перките за охлаждане на охладителната система. Когато спре да подгрява горивото да включат и да почнат да охлаждат 4-то няма да има изводи от управлението защото така ти изнася и се опитваш ти да излезеш прав и да си отгоре.Явно и тия от Бош пишат глупости за датчика който мери температурата на горивото и как се прави неговата проверка.........................Благодаря ти, че ми отвори очите за всичките глупаци.
Коментар
-
Здравейте и от мен от 10 дена съм собственик на браво 1.9jtd 105 за сега всичко е ок . Оказа се че и аз имам въпросната система с 3 подгряващи свещи на антифриза (супер )Прочетох темата ,но имам няколко въпроса ,а именно :1. Доколкото разбрах тази система е независима ако има изгоряла свещ няма никаква индикация по таблото или с една дума не може да се разбере без да се тестват свещите2.Ако системата работи то как работи - непрекъснато (лято и зима), когато тя си избере дали да включва или не , винаги ли включва 3 те свещи или пак по избор на на самата нея 1 ..2 или 3 те .3.Искам да съм 100% сигурен че работят ,не ми се занимава с уреди,кабели и т.н. дайте предложение за диагностика(сервиз) в ПЛОВДИВ където си разбират от работата и ще кажат да работят и 3те ,не имаш изгоряла . мерси предварително .Fiat Bravo 1.9GT GTD105
Коментар
-
Днес за 1 път карах без такива свещи откакто съм ги ремонтирал преди време. Колата загря толкова бавно, че чак започна да ме дразни. За 10-12 минути и 4.3 км, стрелката едва стигна до 1/4 от скалата. Привечер тръгнах от работа и с умерено каране около 1400-1500 оборота, предимно на 4-та предавка, бяха нужни почти 9 км за пълно загряване. Това без да пускам отопление в купето.Посоката през свещите трябва да е от купето към двигателя. После ще погледна по-отблизо.
Коментар
-
Имам един термостат който съм свалил от мареа 2.4Jtd Преди малко се чудех какво да правя и взех да го разглеждам. От долната страна има място на което според мен се завиват три подгревни свещи, само трябва да се пробие и навие резба :DЩе направя снимка на термостата за да ви покажа за кое място говоря. Ако наистина съм прав всеки ще може да си монтира подгревни свещи.Я ми кажете ако знаете някакъв номер на свещите..... за да звънна утре до косер да проверя за цена.
Коментар
-
Ори номер /JTD105, но мисля,че и за 2,4 е същия/ :60657138! Номер по ELSTAR: 627PHD.п.п. проблема е обаче, че ори свещите са само с право стебло за закачане на клемата, т.е. не са с гайга , а това се оказва проблем след това, защото няма хубава връзка с кабела и грее!!! ако може да се намери аналогична на ори-то, но с резба и гайка за закрепяне на кабелната обувка ще е най-добреПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар