Не всички Ланчи имат такава система въпреки че са JTD....Кола направена за Германиа може би има....тези за Италия нямат...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Подгр. свещи на антифриза-JTD - УСПЕШНО ЗАВЪРШЕНО
Collapse
X
-
ogi28b написа:ЕВРО 07 изобщо не са внасяли някога такива свещи и едва ли ще ги внесат. Информацията е от магазина на симеон 216Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Свалих жабата с идея да търся релетата на тези свещи, без изобщо да съм сигурен че са някъде там. Съответно под жабката нещата ми изглеждаха доста непознати. Хвеанах клещите и бях решен да изкорубя кабелите на свещите, каквото ще да става, е да ама двете крайни влизат под някакъв ъгъл и е крайно неудобно да се хванат , а камо ли да се дърпат. Както и да е, поне успях да извадя този на средната. Няма такъв боклук, който се беше натрупал!!! Съвсем нормално е дори и да са здрави свещите, да не работят поради лош контакт. Мерих за маса - има. Мерих за напрежение при 3 градуса външна температура - идва 13.6 при работещ двг. Не ми остана остана нищо друго освен обилно поливане с контакт-спрей. Мерих съпротивлението на свещата - изписа се 13. Уреда ми е китайски от 6 лева, и съм склонен да не му вярвам! Та питам се - една такава свещ ако изгори, а тя не е много по-различна от подгряващите в двг, какво съпротивление ще ми даде? 1? 10? или безкрайно голямо? Мисля че е редно да даде безкрайно голямо.Все пак след неколкократно пръскане със спрейче, падна много чернилка, и викам я давай да запалиме.... Това вече ми беше второ палене , че на първото мерих дали идва напрежение, през което време двг зареждаше и показваше 14.18 волта. На второто палене вече със закачена свещ ми показа 14.02 волта. И през двете паления работеха едни и същи консуматори, даже на първото бях на къси, а на второто само на габрити. Та възможно ли е ако свещта е запалила, да "дърпа" тези 0.2 волта, или това е допустима грешка на уреда? Иначе след като запалих ми се стори че задуха топлото малко по-бързо от обикновено, но е възможно и да си въобразявам.... Та какво съпротивление трябва да показва неработеща свещ, и ако не е изгоряла, дали съм я подкарал?
Коментар
-
такъв експеримент на 200-ватова свещ при 12 волта номинал няма да направя, ако ще и пари да ми дават! Та тя се захранва от 2.5 квадрата кабел!!! Неслучайно. Иначе ми е идвало като идея. Твърде студено е за да ровичкам и да я сваля, и да я закача директно на акумулатора.ред.: според друг магазин косер, такива свещи прави само беру. сигурно ако питам в трети техен магазин, ще се окаже че двигателя ми всъщност е бензинов, а свещите са восъчни...
Коментар
-
Аз така си мерих свещите на дизеловото Типо.Моя е мултицет е до 20А.Тези свещи,при 200вата мощност имат консумация 16-17А.За 1-2 сек няма да стане нищо фатално.Само кабелите на сондите ще загреят и омекнат...малко. Твоя уред не става.Мисля,че това е по-лесния начин.При развиването ,някоя свщ скъса ли се-лошооо.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
От ауто-италия - 54 лева на свещ, 14 дни за доставка. Това е положението, няма да търся повече, до момента абсолютно никой не ми каза че може да внесе такива свещи, нито беру, нито косер, нито всякакви знайни и незнайни магазинчета в които питах. Мисля че това е офертата.Нека всеки който желае от тези свещи, се запише в тази тема или ми прати ЛС, за да направим един списък на желаещите и ако се съберем повече хора евентуално да получим отстъпка. Аз утре ще ходя при един "майстор" който може би ще се навие в този студ да провери дали случайно някоя от моите не е здрава, и тъй като принципно съм намерил работещи втора ръка, направо да си уговарям час за сервиза... иначе се ангажирам 100% когато направим списък, да отида, да ги поръчам, да оставим някакво капаро ако се налага, после да ги получа, и да ги раздам дето се вика. Затова колеги съветът ми е предварително да проверите дали вашите случайно не работят, както ще направя утре, за да няма изненади. това е засега.аз ще кажа на ланчистите, колега trustworthy, моля те да го споделиш в алфа и да организираш някой ако желае.Автомобилите на които се монтира точно тази свещ, можете да видите ТУК (Линка даде sev). Сред тях са 146, 156 1.9, 156 2.4, Брава/о, Мареа, Мареа 2.4, Либра 1.9, Либра 2.4, Пунто 59 киловата, Пунто 63 КВ, Мултипла 77 КВ, Капа 2.4
Коментар
-
Във връзка с пост на mitaka_71, от преди месец, в ланчия форума, искам да уточня - никога не съм споменал че ще се взимат от ауто италия, просто от тях получих последната оферта, като тяхната цена е на съвсем дребно - за 1 брой, и е най-висока от всичките! Затова казах че няма да търся повече оферти, защото е безпредметно - 1 оферта на 2 седмици, и то за същата цена.... hit-ko и въпросният колега mitaka_71 дават по-добра цена, като последният конкретизира че става въпрос точно за свещтта от горния линк - на BERU. Така че... давайте смело - проверявайте ги дали бачкат, да направим количество и да ги взимаме. Само ще припомня поста на Nino: "След 1-2 минути започва да духа топло" от fiatforum ми дадоха този линк, за тестване на свещи с осцилоскоп и ампер клещи http://www.mavericktechnology.co.uk/...d_glowplug.htm
Коментар
-
Днес ходих на майстор, който върза един кабел директно от акумулатора и трите свещи дадоха искра при допира => работят. Обаче! На едната пурата и беше стопена! Другите две уж са здрави, но дали работят. Той ме посъветва направо да си отида в аутоиталия на диагностика, което мисля да направя в понеделник. Един друг приятел ми каза че при свещите ( така си знаел от едно време ) , ако една не работи - изключват всичките, което ми се вижда невероятно, при положение че са вързани в серия, според схемата. Иначе ми свали всички кабели и аз се възползвах да ги удавя в контакт-спрей, пък да видим на следващото палене какво ще стане. Но засега уж работят, а друг е въпроса ако не стига тока до тях. В понеделник ще видим. Това не означава че ангажимента отпада, така че всеки който мисли че му трябват свещи, да казва ....ред.: Току-що говорих с Бобо, който беше крайно изненадан че Брава ’99 JTD изобщо има такава свещ!! Той каза че кара същата, от последните модели, 2001-ва, и няма такава инсталация... Но ще провери за диагностиката. Потвърждава се мнението че не всички двигатели имат системата.
Коментар
-
Ето, намират се там дето е стрелката на втората снимка, а на първата са всички компоненти които трябва да знаем къде са, като релетата и бушоните. Не са дадени на картинката, но във водещия пост от темата това което виждаш на втората снимка схематично, се вижда там на първата снимка в действителност как изглежда. От същия ъгъл снимано!
Коментар
-
записал съм си час за диагностика в ауто-италия , в четвъртък, а дотогава мисля да хвана един кабел, да го вържа директно на акумулатор, да го опра на свещите и да видим дали ще загрее по-бързо... Онзи ден откакто мръдна стрелката, до първата точица, което съответства на изменение с 10 градуса, или от 50 до 60, стрелката се премести точно за 3 минути. Като отчетем и малка грешка да приемем че е било от 2:55 до 3:05 минути. Ако свещите работят и загрява с такива темпове, сигурно ако не работят няма изобщо да загрее..... Затова съм сигурен че не бацат. Значи от -5 градуса до +85, това са 90 градуса, или 9 пъти по 10 градуса, по три минути за всеки 10 = 27 минути от запалване до пълно загряване при работа на място, без никакви консуматори, и без да работи парното. Има ли някой който да е засичал пълното загряване по този начин за колко време се случва? Писна ми да карам на студено вече...
Коментар
-
Аз нямам такива свещи но след като смених термостата за 2км в София ми загрява на 90 градуса.Всеки ден пътувам 5,5км до работа и на половината път колата ми е загряла.Със стария термостат едвам отлепвах 60-70 градуса и стрелката постоянно играеше нагоре-надолу.Примерно тази сутрин (около -2гр) двигателят поработи на място 5-6 минути и след като тръгнаь още на първите 500 метра стрелката започва да се движи нагоре ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар