Вчера изненадващо моето браво заграя уникално бързо. А по принцип е обратното. Не беше палено от месец и май заради някаква отечка бях останал без грам ток в колата. Запалих и след 2 километра стрелката вече се доближаваше до първото деление. И с течение на времето/карането стрелката се вдигаше стабилно, даже се притесних да не прегрее, защото никога за 1 година не ми е загрявала така ! Температурата беше 6* като тръгнах. A преди се е случвало при курс Световрачане-Центъра (да кажем 15 км) да не загрее почти.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Подгр. свещи на антифриза-JTD - УСПЕШНО ЗАВЪРШЕНО
Collapse
X
-
За 10 път чета темата и немога да разбера дали моите работят за това пак да попитам: тези свещи не включват ли само при--5гр.или и над 0 пак си работят. Моля колегите да споделят ПРИ КОЛА НАМЯСТО без консуматори,при каква темп. За колко време започва дазатопля въздуха. Ето моя резултат: 5.15мин темп+3 започна да затопля.100%работещ термостат.мерсиFiat Bravo 1.9GT GTD105
Коментар
-
Включват и при доста по-високи температури. Почти съм сигурен, че при около 22-25 също работят. Щом ти работи термостатът, колата загрява от нула градуса докато стрелката застане на средата - за около 25-30 минути без тези свещи и без консуматори. С работещи свещи същото загряване става за около 15 минути. Разликата е очевадна. Това са моите данни отпреди 4 години почти. Сега не е по-различно.
Коментар
-
След като смених трите подгревни свещи с чисто нови, днес с външна температура /-2гр/, при работа на място до 6мин. - нищо, никаква промяна! Бях много озадачен, на фона на тоя ситроен, за който ви разказах по-рано. Обаче след 6 минута започна да духа хладно и постепенно затопляща се струя при скорост 1 на вентилатора. Стрелката за температура на двигателя, на таблото не се движи въобще. Тръгнах на седмата минута и може би веднага след това започна да се усеща топла струя. След 1124м /мерено по бг мапс/,което бе 9-9,5м от старта на ДВГ-то в купето, от духалките излизаше идеален топъл въздух, като стрелката още не беше тръгнала нагоре. Разликата с и без тази система е очевидна, и поне за мен е много полезна.п.п.все пак много ми е чудно защо цитрона подгря толкова бързо ... може би заради самия двигател: конвенционално ТД?!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Re: никой не отговори на браво 1.9 тд
pirat написа:Има ли подгрев на антифриза?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Колеги колата от подписа има ли подгревни свещи на антифриза ? И има ли въобще някаква такава "екстра" ? Виждам, че на врътките за степен и къде да духа има лого с оранжев цвят ... А и по принцип като съм сложил врътката на максимум топлина и като включа парното се чуват едно след друго две "цък", но не виждам някаква разлика ...Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03
Коментар
-
Martin’s написа:Колеги колата от подписа има ли подгревни свещи на антифриза ? И има ли въобще някаква такава "екстра" ? Виждам, че на врътките за степен и къде да духа има лого с оранжев цвят ... А и по принцип като съм сложил врътката на максимум топлина и като включа парното се чуват едно след друго две "цък", но не виждам някаква разлика ...Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Да изтупам темата и да се похваля,че и моята ме изненада много приятно с наличието на въпросната екстра :}Обаче трябва да направя процедурата с клемите, че загряването е отвратително бавно :}"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Абе не е баш така, но си иска по-голям алтернатор и да се пипне картата с подгрева.На тди в момента грее при околна темп от 15гр. надолу, до около 60гр на антифриза, но ЕКУто реже 3тата свещ ако му потрябва повече ток за други неща - подгрев стъкло, парно и т.н.120А са малко явно.Като се захлади трайно ще си пограя да тествам при един и същ маршрут, колко е разликата, при работещ и неработещ подгрев.Ама като цяло .... дизел .... шибана работа .... особено зимата.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Снощи премахнах лулите и вързах оригиналдъ кабелите директно върху лустер клемите, които сложих на свещите. Тоест, ползвах само 3 клеми.Кабелите ми се струват достатъчно дълги. Лулите изглеждаха доста чисти на вид, както и върха на свещите.Нямах с какво да замеря дали достига изобщо ток до тях. Тази сутрин 8 градуса май беше, с 10 минути (~3,5 km) нормално, селско каране, стрелката се вдигна до втората чертичка.Не съм сигурен дали е от свещите или по "естествен" начин си е загряла колата. Ще покарам още, пък ще видим, само дано не са прецакани свещите"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Видях ги. Събота или Неделя ще проверя на празен ход за колко ще загрее.Само се чудя, дали това, че вързах оригиналните кабели без някакво удължение няма да ми направи беля от вибрациите на двигателя?Май ще се наложи да го препипам малко..."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар