Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Подгр. свещи на антифриза-JTD - УСПЕШНО ЗАВЪРШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    колега кабелите са излишни режи точно до лулите даже малко да остане от тях и ори кабелите стигат ако си ги укасил на снимката твоите кабели ми изглеждат тънки трябват 4кв
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      И аз си мисля че може Да стане без кабели а само с 6 кв клеми.Когато имам време ще виДя за какво иДе реч .
      Bravo 2.0 Multijet 165 2009

      Коментар


        при мене стана без допълнителни кабели аз свалих въздуховода от въздушния филтар до турбото и откачих другият само от смукателят за по лесна работа
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          nsn написа:
          колега кабелите са излишни режи точно до лулите даже малко да остане от тях и ори кабелите стигат ако си ги укасил на снимката твоите кабели ми изглеждат тънки трябват 4кв
          2.5 кв. мм кабел е напълно достатъчен. Все пак са 200 вата номинална мощност, не са половин киловат.

          Коментар


            Добре де значи ако ти работят свещите трябва на място без други консуматори на 12минута да започне леко да духа топло при +3 градус по комп.
            Fiat Bravo 1.9GT GTD105

            Коментар


              12мин без свещи за около 5-6 мин с тях при 3гр по комп
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                Ето ме и мен с вече смените кабеляци....то човек като си е наумил нещо и на -3 ще го направи Въпреки тоя кучи студ навън надъхан отидох до колата и се започна. Лелееее едвам затегнах клемите за свещите.То от една страна къде отверката ми е дълга от друга къде е тeснотиииика....но ги смених и утре сутринта ще засеча за колко време ще загрее. Стискай те палци П.п. ето 2 снимки помеждудругото :D
                Прикачени файлове
                Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                Коментар


                  Браво! След няколко дни каране - провери отново дали клемите са здраво стегнати. Там хлабава връзка е недопустима, токът не е малък. Ако трябва си направи отвертка специално за целта, с определена дължина и дебелина. Аз така правих навремето. Наистина е много тясно и неудобно там. Засичай за колко време ще ти загрее. (Всъщност при теб досега работела ли е системата?)

                  Коментар


                    defender359 написа:
                    Добре де значи ако ти работят свещите трябва на място без други консуматори на 12минута да започне леко да духа топло при +3 градус по комп.
                    За това време и тази температура на въздуха... без свещи ще духа повече от леко топло. Всяка сутрин паля за 10мин. и след това се качвам в колата, за това време вече духа леко топличко и това при -12*СП.С нямам подгряване със свещи.

                    Коментар


                      ogi28b написа:
                      Браво! След няколко дни каране - провери отново дали клемите са здраво стегнати. Там хлабава връзка е недопустима, токът не е малък. Ако трябва си направи отвертка специално за целта, с определена дължина и дебелина. Аз така правих навремето. Наистина е много тясно и неудобно там. Засичай за колко време ще ти загрее. (Всъщност при теб досега работела ли е системата?)
                      Преди околко месец смених термостата,и се зачетох в тази тема и забелязах че неми загрява толкова бързо както при теб.Сега тръгвам за работа и ще засеча за колко време ще загрее
                      Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                      Коментар


                        Уви нестана.Но този път загря за 12-13 мин тия 50 градуса (вън беше 0 градуса днес).Мисля си : преди имах проблем със стрелката на температурата-играеше постоянно.Отворих таблото и натиснах стрелката - нестана и си я дръпнах обратно.После разкрачих крачетата на буксите малко и се оправи.....ама дали се е оправило качествено
                        Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                        Коментар


                          danzel-jtd написа:
                          Уви нестана.Но този път загря за 12-13 мин тия 50 градуса (вън беше 0 градуса днес).Мисля си : преди имах проблем със стрелката на температурата-играеше постоянно.Отворих таблото и натиснах стрелката - нестана и си я дръпнах обратно.После разкрачих крачетата на буксите малко и се оправи.....ама дали се е оправило качествено
                          За 12-13 минути - 50 градуса!?? Малко е През това време ползваш ли парно? По принцип разликата с работещи и неработещи свещи е очевадна - над 20 минути без свещи за пълно загряване, на място, без консуматори и парно. Около 12-14 мнути с работещи свещи. Какъв ти е маршрутът? Аз паля, стоя около минута, тръгвам, минавам нормално през 3 светофара за 300 метра, после 1 км няма светофар. Минавам нормално и на него. Това са 4-6 минути. Стрелката е подминала първата точица. После минавам още 7-800 метра, светофар, още 7-800 метра, светофар, после почти 2 км без светофар. Гася. Време - 10-12 минути. Ако не съм включвал парно - колата е загряла на около 4-я килоокмеътр от общо 4.5. Ако ползвам отоплението - стрелката успява да стигне до втората точица. Това е средата на средата. Или 1/4 от скалата. Утре ще го снимам на клип. Ако не забравя. Ще направиш сравнение с твоята.

                          Коментар


                            Не сам включвал никакав консуматор,и продължавам дa си мисля че е от стрелката (непоказва правилно а с приблизително 10 градуса надолу,като се позовавам на това че стрелката ми заковава 80-83 градуса,а трябва да е 90-93 понеже я бях напекъл по околовръстното с 2 човека когато това ми направи впечатление) Но в сравнение с предния път когато засичах на 12-13-14 мин работа на място,даже стрелката не се и помръдна-следователно системата ми работи успешно
                            Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                            Коментар


                              Чакай сега да уточним нещо: стрелката може да закове на някаква позиция гледано на уреда, а не на определени градуси. Не може да закове нито на 83, нито на 93. От 80 до 100 градуса стрелката е програмирана да е точно хоризонтална и да стои по средата на скалата. Къде стои твоята, считано по часовник, ако долното и положение е 7 часа, а горното - 11. Средата е 9.

                              Коментар


                                Тук
                                Прикачени файлове
                                Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                                Коментар

                                Working...
                                X