Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ГНП

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с ГНП

    Здравейте.Имам проблем с ГНП на Фиат Пунто 1.7TD SX.Колата не е точно моя но я карам аз и трябва да се грижа за нея.От сервиза в който я оставихме казаха че помпата не е нейната защтото трябва да е електронна а тя била обикновенна.Можели да се сложи такава помпа наистина.Иначе била завъртяна до край за да пали по-лесно.Сега аз мога ли да карам с тази помпа(временно)или да отивам да си купя електронна и колко вървят цените на нови и 2-ра ръка.И още нещо имали датчик за маслото който да се занулява в специализиран сервиз след сменяне.Благодаря Ви.
    Fiat Punto 1.7TD
    Toyota Avensis 2.0D4D

    #2
    Re: Проблем с ГНП

    Живко написа:
    Здравейте.Имам проблем с ГНП на Фиат Пунто 1.7TD SX.Колата не е точно моя но я карам аз и трябва да се грижа за нея.От сервиза в който я оставихме казаха че помпата не е нейната защтото трябва да е електронна а тя била обикновенна.Можели да се сложи такава помпа наистина.Иначе била завъртяна до край за да пали по-лесно.Сега аз мога ли да карам с тази помпа(временно)или да отивам да си купя електронна и колко вървят цените на нови и 2-ра ръка.И още нещо имали датчик за маслото който да се занулява в специализиран сервиз след сменяне.Благодаря Ви.
    Аз съм с съшия мотор и нямам никаква електроника , този маистор маи нещо......
    Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
    ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

    Коментар


      #3
      Провери тук по номер на рамата http://91.92.0.122:7080/navi?COUNTRY...D=1&GUI_LANG=4
      Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
      ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

      Коментар


        #4
        Живко, мисля, че електронните помпи (или по-точно казано, контролирани от ECU) са при Пунто-II, сиреч след 1999г.Май са те "хлъзнали" в този сервиз.
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #5
          Ами значи ми остава да отида в някой дизел сервиз и да ми погледнат помпата за да я регулират че е била завартяна на "предварение"или нещо такова че нещо много ми гори за дизел.Просто до сега не бях карал дизел и незнам много-много за тях(за разлика от моя 125р).благодаря ви.А нещо за датчика за масло има ли такъв дето се занулява при смяната му?Тия в автокъщите май много ги "лекуват" дизелите а?
          Fiat Punto 1.7TD
          Toyota Avensis 2.0D4D

          Коментар


            #6
            За да се занули този "датчик" който е за интервала на сервизно обслужване, първото нещо е да имаш бордкомпютър - в което аз се съмнявам. А този мотор попринцип си гори повечко особено извънградско.
            Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

            Коментар


              #7
              Здравей,колега.Учудвам се че имаш проблем с ГНП на тази кола.Все пак не уточняваш какъв е проблема и това ме навява на мисълта че може и да и няма нишо.От моя опит,на този модел се е скапвал имобилайзер, и клапана за гасене.Що се касае за електрониката по помпата,тя е имобилайзер(за защита)като достъпа до клапана за гасене е изключен без да се демонтира помпата,има авансаторен клапан,и потенциометър за положеието на газта монтиран върху ускорителния вал.Иначе си има педал(нормален) с жило което действа директно на ускорителния вал.Общо взето просто и надежно устройство.Ако конкретизираш проблема ще се опитам да изкажа мнение.За разхода не се притеснявай толкова.Това е градска кола с къси скорости,извънградско дава по-голям разход.Ако има проблем с центровката определено ще харчи и ще пуши,даже може и да чатърка странно.Правилната центровка не значи да зацепиш правилно ангренажния ремък по белези.ГНП се центрова веднъж по себе си и веднъж по ДВГ,но стига за сега,който го работи трябва да го знае.УСПЕХ!!!

              Коментар


                #8
                Точно така,дими много и трака яко.Ами дано знаят какво правят тия майстори.Като запаля сутрин даржи кам 500-600об/мин и после след около 30-тина секунди се дигат оборотите на малко под 1000.А като загрее нормално стават над 1000.Абе има и нещо на тая кола ама не знам какво.Можели да загрява и да няма мощност ако помпата не е регулирана.Блафодаря Ви.Аз ще ви държа в течение на нещата(какво правят майсторите).
                Fiat Punto 1.7TD
                Toyota Avensis 2.0D4D

                Коментар


                  #9
                  само на студен двигател ли го прави, мощност има ли , само това ли са проблемите обясни по подробно за да може да ти помогнем а за помпата е както каза "нино" хлъзнали са те в сервиза сменяй майстора

                  Коментар


                    #10
                    Да ви кажа димеше яко и като загрее пак дими.Ако някои е пътувал от Стара Загора към Казънлък ще ви кажа че по баира загрява , а той не е толкова стръмен а пък и губи мощност.Между другото като я взех да карам колата и смених гумичките на клапаните.Та остава да дими от помпата.Обаче вие кажете какво мислите.А днес ми се обадиха че са регулирали помпата и не е имало дим.Но ще трябва да се обедя сам.Я да ви питам има ли обогатител и какво представлява това?Някъде на помпата ли е?
                    Fiat Punto 1.7TD
                    Toyota Avensis 2.0D4D

                    Коментар


                      #11
                      Ок,убедисе сам,дано ти са приключили одисеите.Ако ли пък не обади се ,но да знаеш ,идват празници и смятам да изчезна за десетина дни.Успех!!!

                      Коментар

                      Working...
                      X