Здравейте.Имам проблем с ГНП на Фиат Пунто 1.7TD SX.Колата не е точно моя но я карам аз и трябва да се грижа за нея.От сервиза в който я оставихме казаха че помпата не е нейната защтото трябва да е електронна а тя била обикновенна.Можели да се сложи такава помпа наистина.Иначе била завъртяна до край за да пали по-лесно.Сега аз мога ли да карам с тази помпа(временно)или да отивам да си купя електронна и колко вървят цените на нови и 2-ра ръка.И още нещо имали датчик за маслото който да се занулява в специализиран сервиз след сменяне.Благодаря Ви.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ГНП
Collapse
X
-
Re: Проблем с ГНП
Живко написа:Здравейте.Имам проблем с ГНП на Фиат Пунто 1.7TD SX.Колата не е точно моя но я карам аз и трябва да се грижа за нея.От сервиза в който я оставихме казаха че помпата не е нейната защтото трябва да е електронна а тя била обикновенна.Можели да се сложи такава помпа наистина.Иначе била завъртяна до край за да пали по-лесно.Сега аз мога ли да карам с тази помпа(временно)или да отивам да си купя електронна и колко вървят цените на нови и 2-ра ръка.И още нещо имали датчик за маслото който да се занулява в специализиран сервиз след сменяне.Благодаря Ви.Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
-
Провери тук по номер на рамата http://91.92.0.122:7080/navi?COUNTRY...D=1&GUI_LANG=4Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
Коментар
-
Ами значи ми остава да отида в някой дизел сервиз и да ми погледнат помпата за да я регулират че е била завартяна на "предварение"или нещо такова че нещо много ми гори за дизел.Просто до сега не бях карал дизел и незнам много-много за тях(за разлика от моя 125р).благодаря ви.А нещо за датчика за масло има ли такъв дето се занулява при смяната му?Тия в автокъщите май много ги "лекуват" дизелите а?Fiat Punto 1.7TD
Toyota Avensis 2.0D4D
Коментар
-
Здравей,колега.Учудвам се че имаш проблем с ГНП на тази кола.Все пак не уточняваш какъв е проблема и това ме навява на мисълта че може и да и няма нишо.От моя опит,на този модел се е скапвал имобилайзер, и клапана за гасене.Що се касае за електрониката по помпата,тя е имобилайзер(за защита)като достъпа до клапана за гасене е изключен без да се демонтира помпата,има авансаторен клапан,и потенциометър за положеието на газта монтиран върху ускорителния вал.Иначе си има педал(нормален) с жило което действа директно на ускорителния вал.Общо взето просто и надежно устройство.Ако конкретизираш проблема ще се опитам да изкажа мнение.За разхода не се притеснявай толкова.Това е градска кола с къси скорости,извънградско дава по-голям разход.Ако има проблем с центровката определено ще харчи и ще пуши,даже може и да чатърка странно.Правилната центровка не значи да зацепиш правилно ангренажния ремък по белези.ГНП се центрова веднъж по себе си и веднъж по ДВГ,но стига за сега,който го работи трябва да го знае.УСПЕХ!!!
Коментар
-
Точно така,дими много и трака яко.Ами дано знаят какво правят тия майстори.Като запаля сутрин даржи кам 500-600об/мин и после след около 30-тина секунди се дигат оборотите на малко под 1000.А като загрее нормално стават над 1000.Абе има и нещо на тая кола ама не знам какво.Можели да загрява и да няма мощност ако помпата не е регулирана.Блафодаря Ви.Аз ще ви държа в течение на нещата(какво правят майсторите).Fiat Punto 1.7TD
Toyota Avensis 2.0D4D
Коментар
-
Да ви кажа димеше яко и като загрее пак дими.Ако някои е пътувал от Стара Загора към Казънлък ще ви кажа че по баира загрява , а той не е толкова стръмен а пък и губи мощност.Между другото като я взех да карам колата и смених гумичките на клапаните.Та остава да дими от помпата.Обаче вие кажете какво мислите.А днес ми се обадиха че са регулирали помпата и не е имало дим.Но ще трябва да се обедя сам.Я да ви питам има ли обогатител и какво представлява това?Някъде на помпата ли е?Fiat Punto 1.7TD
Toyota Avensis 2.0D4D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар