Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат Vernet за JTD - проблема РЕШЕН

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    BO, за съжаление не огледах много термостата и немога да обясня по-точно. Обаче се оказа, че моя стария термостат като му се въведе номера написан на него излиза че е за Алфа 145 JTD, Алфа 156 2.4JTD и няколко Ланчии. А снимката която излиза на термостата е същата която излиза и на новия термостат. С една дума тези каталози - НЕСТАВАТ Вече 4-5 пъти ми се случи показанията на каталога да не съвпадат с необходимите части. BO добре че не се наех да го правя сам защото със сигурност щях да му драсна клечката на фиатчето
    Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

    Коментар


      #17
      Моя термостат го сменях сам. Отне ми три вечери...Защото не направих, както в предишни постове съветваше ВО и не си приготвих нови скоби. От този ремонт мразя скобите на Фиат! Иначе всичко стана о.кей.А, да. Купих си термостат за първо вграждане Behr.
      Fiat Brava 1,9 Jtd

      Коментар


        #18
        BO написа:
        Много странно.Аз до сега не съм виждал такъв с два отвора.Има разлика обикновено в пластмасовата тръбичка, която отива към разширителя.В повечето случаи е такава с 90 градуса свивка, но има и такива, на които тръбичката е права (без коляното).Не, че не става, ама и там трябва малко доработване, ако не ти е жал за маркучето.Все пак вече си свършил работата, което е най-важното. :P
        пропуснал съм темата преди месец, но да споделя все пак, в eper и двата термостата излизат с един номер, но единия (с двата датчика) се вгражда до март 1999, след това го сменят с този който е само с един. И аз първо бях взел грешния /стария модел/ и се израдвах на цената 59лв Behr, но вместо да слагам тапа взех верния модел за 82лв.
        FIAT Bravo JTD 105 GT 05.1999г.

        Коментар

        Working...
        X