Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат Vernet за JTD - проблема РЕШЕН

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Термостат Vernet за JTD - проблема РЕШЕН

    Здравейте днес си поръчах термостат. Но нещо съм в притеснение в сайта на hit-ko термостат Vernet има два вида. Този който поръчах аз струва 50лв - не от него а от друг магазин. Гледам че има и по 100лв с друга форма. Дали не съм поръчал грешния? По каталог на Vernet излиза само този от 50лв.
    Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

    #2
    Моя при hit-ko е мисля към 80 лева на Vernet с два датчика, за JTD не вярвам да е по- евтин
    Nissan Primera 1.6 16v P11
    ex.Fiat Bravo 1.6 16v

    Коментар


      #3
      Re: Термостат Vernet за JTD

      nanio написа:
      Здравейте днес си поръчах термостат. Но нещо съм в притеснение в сайта на hit-ko термостат Vernet има два вида. Този който поръчах аз струва 50лв - не от него а от друг магазин. Гледам че има и по 100лв с друга форма. Дали не съм поръчал грешния? По каталог на Vernet излиза само този от 50лв.
      Толкова си е - споко.Другия от 100лв е Бер, който по принцип се използва за първично вграждане.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #4
        http://www.axm-auto.com/index2.php?b...ubcat=19има и по 109 лв

        Коментар


          #5
          Аз за Пунтото ми (JTD) си купих термостат Behr - 104 лв. Сега колата е Екстра ...,смяната е леко кофти
          Punto 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            BO много се надявам да си прав. Просто тук в моя град непознават парите - термост Vernet който Hit-ko го продава за 50лв. тук е 98лв. Гледах по снимките в неговия сайт и видях, че има два вида термостати. Единия е с много тръбички май около 4-5, а другия с 2. Този с много тръбички пише, че става за Алфа 147 156 и няколко Ланчии. Има най-различни мнения за тази марка термостати, аз сложих на една Астра и вече 8 месеца няма проблеми.
            Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

            Коментар


              #7
              най-лесно ще се ориентираш с ePERнамираш оригиналния номер и го сравняваш с този, който си поръчал
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #8
                А някой ще каже ли защо има два вида термостати, защото поне на картинката нямат много общо.
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #9
                  И аз това се чудя. За съжаление моя термостат неможа да пристигне днес поради метеорологичната обстановка. Ще го смянят утре сутрин. Някой знае ли колко антифирз горе долу да си купя - или то е колкото разлее майстора.
                  Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                  Коментар


                    #10
                    А този термостат възможно ли е сам да си го сменя или е много трудоемко?
                    Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                    Коментар


                      #11
                      nanio написа:
                      А този термостат възможно ли е сам да си го сменя или е много трудоемко?
                      Можеш, стига да знаеш що е то скоба, винт и т.н.Трябва да имаш и малко инструменти - в най-добрия случай може да ги сведеш до ключ и отверка.Ако термостата не е сменян никога (оригиналния си е) задължително си купи и скоби за маркучите. Да те подготвя предварително.Общо взето се маха акумулатора и въздухопровода от филтъра до турбото, защото ще пречат да махнеш термостата.Въздухопровода се маха най-добре от голямата скоба на филтърната кутия и от другия край директно от турбото. По този начин с най-малко развивания на скоби махаш наи-бързо всичко.След това отваряш оригиналните скоби, които са върху термостата (за това ти трябват нови скоби, защото в повечето случаи не можеш да ги върнеш).След като разкачиш скобите и маркучите от термостата, отвинтваш и двете винтчета, който го държат към двигателя и го вадиш (разклащаш добре, защото е залепнал).След като разкачиш стария термостат му сваляш и датчиците от него (там за температурата) и ги слагаш на новия.Ако новия термостат няма уплътнение, което ляга върху двигателя, ще ти трябва силикон за запечатване.Всичко останало е обратно като сглобяване.Надявам се да съм го обяснил добре и да съм помогнал.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #12
                        Много добре си го обяснил - благодаря за което! За съжаление нямам гараж, а неспира да вали . Ще трябва да я оставя в ръцете на "майсторите". Дано горките знаят че трябва да прехвърлят датчиците от стария на новия.
                        Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                        Коментар


                          #13
                          мани ги тия майсторикато спре да вали ще го смениш
                          2015 Renault Megane Expression GT
                          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                          Всичко за FIAT Bravo 2007

                          Коментар


                            #14
                            Резултат:Днес ми смениха термостата. Естествено имаше проблеми. Този теморстат който излиза по каталог не отговаря на моя. Моя термостат е само с 1 датчик, а този който купих с 2. Направиха ми една тапа от алуминии и я завиха на мястото на 2-рия датчик. Доляха ми малко антифирз - 800грама концетрат и обезвъдушиха. Резултата е: при -2 градуса, пуснато парно на 3-та степен и 100км/ч стрелката стой посредата и няма мърдане. Дано не се скапе този термостат.Благодаря на всички който ми дадоха съвети
                            Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                            Коментар


                              #15
                              Много странно.Аз до сега не съм виждал такъв с два отвора.Има разлика обикновено в пластмасовата тръбичка, която отива към разширителя.В повечето случаи е такава с 90 градуса свивка, но има и такива, на които тръбичката е права (без коляното).Не, че не става, ама и там трябва малко доработване, ако не ти е жал за маркучето.Все пак вече си свършил работата, което е най-важното. :P
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар

                              Working...
                              X