бравата направо изби рибата този път.... уреда за гориво на средата на показанията , а километража - 330 км. Сега е на 3/4 от началото - 470 км. това прави близо 10 / 100!!! Тоя път определено сигурно съм попаднал на най-долното от всички долни горива. Иначе сутрин пали като по учебник, няма колебание в оборотите, ускорява плавно, стабилно без прекъсвания, от 850 до 4000 - нищо което да привлича внимание. обаче 10/100! в никакъв случай не карам по-различно отпреди, не ме хващат и най-зверските задръствания... лятото с климатик и 4 човека в колата - 7.1 / 100. кво да го правя? хрумна ми че изтича нафта отнякъде, ама не е - всичко изглежда сухо... дебитомер? ламбда сонда? задна дясна гума....?!? Сега съм решил твърдо - следващия път зареждам омв алпин дизел, струва 2.18, ама ако ме върне на 7/100, та дори и на 7.5 на 100, пак ще ми е по-евтино... освен горивния филтър да сменя? дошло му е времето - 10К км, 13 месеца.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Зимно и лятно гориво - разлика в работата на ДВГ?
Collapse
X
-
Просто глупости, "рецикле бин" в съзнанието... кое му е ненормалното Оги? Ти сутрин докато си стържеш леда от стъклата на пуснат или непуснат двигател го правиш? Фаровете светят ли като караш според изискванията на закона? Гледам, че живееш в София и се опитваш да ме убедиш, че не те "хващат зверските задръствания"!!! Веднага си дай адреса да ти стана комшия...ш’ си купя апартамент в твоя квартал? Материята доста се "тъни" и съветът ми е скутер, колело или метро! По-евтино е, по- здравословно и още по-!Не ми се сърди но коментирате общо взето глупости...! Наздраве!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
sev написа:Нино, колко гори твоето зверче?нашето Румстърче в града дава около 7,5-8интересно ми е по-мощният Мултиджет как се държиSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
ogi28b написа:бравата направо изби рибата този път.... уреда за гориво на средата на показанията , а километража - 330 км. Сега е на 3/4 от началото - 470 км. това прави близо 10 / 100!!! Тоя път определено сигурно съм попаднал на най-долното от всички долни горива. Иначе сутрин пали като по учебник, няма колебание в оборотите, ускорява плавно, стабилно без прекъсвания, от 850 до 4000 - нищо което да привлича внимание. обаче 10/100! в никакъв случай не карам по-различно отпреди, не ме хващат и най-зверските задръствания... лятото с климатик и 4 човека в колата - 7.1 / 100. кво да го правя? хрумна ми че изтича нафта отнякъде, ама не е - всичко изглежда сухо... дебитомер? ламбда сонда? задна дясна гума....?!? Сега съм решил твърдо - следващия път зареждам омв алпин дизел, струва 2.18, ама ако ме върне на 7/100, та дори и на 7.5 на 100, пак ще ми е по-евтино... освен горивния филтър да сменя? дошло му е времето - 10К км, 13 месеца.Nino написа:Севич, в идиотските задръствания, ми дава среден разход по "трип" около 7.1... НО, чисто градско както сега например, не съм излизал от София от 15 ноември около 8.8-9/100...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
аз точно тва си мислих онзи ден - аз на всяко тръгване като си кисна по 10-на минути на място, после минавам 20-25 км, и тва е за деня, на другия ден пак така... ми че то за 100 км си се събират по 4-5 киснения на място, общо час, час и малко... ето го един литър отгоре, ако не и повече.... А докато си мислих за това, се сетих че за това последното зареждане, стрелката съвсем плавно си върви надолу, на всеки 70 км с по 1 чертичка... значи на 120 км ми беше на първата, на 190 - втората , 330 - средата, 470 - 2 чертички след средата.
Коментар
-
светна лампата, и да съм карал не повече от 4-5 км, надявам се от старото гориво да е останало максимално малко, та ако е било боклук, да се разкара... сега заредих на Еко на шипченски 51.52 литра, след 549 км, пък да видим какво ще стане... това прави по 9.4 на 100. Ако сега при същия стил ми даде под 8.5 и колата е по-динамична, ще забравя за лукойла на цска-то... докато и от екото не се наакат, тогава ще му мислим От опит: при изключване на пистолета, след като е зареждал близо 50 литра, пяната пада и спокойно влиза поне още литър и половина!
Коментар
-
да tornado е прав , аз отварях и четох статиятаogi28b написа:Днес в пежото 206, което е зареждано за последно в края на август със сигурност, защото досега беше в сервиз, то е 2.0 хди 90 к.с. но трябва да ви кажа че беше като самолет!
Коментар
-
За последно сипах на Екото, в никакъв случай не се стремя да карам икономично, колата си има пълна мощност когато се налага, ако трябва да чакам нещо за по-малко от 10 минути, не я изключвам, преди да тръгна задължително стоя на място известно време поне 3-4 минути, на няколко пъти сериозно я "опънах"; на втората черта съм минал 210 км. което е точно така както си беше в по-топлите дни. С това темпо - разхода ми се вижда някъде около 8.5, а по план трябва да е не повече от 8.5 с нормално каране. Значи при едно и също каране на лукойл горивото ми изхаби с по 1 литър повече на 100 и имаше загуба на мощност. Следващия път ще опитам с алпиндизел, да видим какво ще стане.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар