Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Зимно и лятно гориво - разлика в работата на ДВГ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    бравата направо изби рибата този път.... уреда за гориво на средата на показанията , а километража - 330 км. Сега е на 3/4 от началото - 470 км. това прави близо 10 / 100!!! Тоя път определено сигурно съм попаднал на най-долното от всички долни горива. Иначе сутрин пали като по учебник, няма колебание в оборотите, ускорява плавно, стабилно без прекъсвания, от 850 до 4000 - нищо което да привлича внимание. обаче 10/100! в никакъв случай не карам по-различно отпреди, не ме хващат и най-зверските задръствания... лятото с климатик и 4 човека в колата - 7.1 / 100. кво да го правя? хрумна ми че изтича нафта отнякъде, ама не е - всичко изглежда сухо... дебитомер? ламбда сонда? задна дясна гума....?!? Сега съм решил твърдо - следващия път зареждам омв алпин дизел, струва 2.18, ама ако ме върне на 7/100, та дори и на 7.5 на 100, пак ще ми е по-евтино... освен горивния филтър да сменя? дошло му е времето - 10К км, 13 месеца.

    Коментар


      #17
      Просто глупости, "рецикле бин" в съзнанието... кое му е ненормалното Оги? Ти сутрин докато си стържеш леда от стъклата на пуснат или непуснат двигател го правиш? Фаровете светят ли като караш според изискванията на закона? Гледам, че живееш в София и се опитваш да ме убедиш, че не те "хващат зверските задръствания"!!! Веднага си дай адреса да ти стана комшия...ш’ си купя апартамент в твоя квартал? Материята доста се "тъни" и съветът ми е скутер, колело или метро! По-евтино е, по- здравословно и още по-!Не ми се сърди но коментирате общо взето глупости...! Наздраве!
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #18
        Нино, колко гори твоето зверче?нашето Румстърче в града дава около 7,5-8интересно ми е по-мощният Мултиджет как се държи
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #19
          sev написа:
          Нино, колко гори твоето зверче?нашето Румстърче в града дава около 7,5-8интересно ми е по-мощният Мултиджет как се държи
          Севич, в идиотските задръствания, ми дава среден разход по "трип" около 7.1... НО, чисто градско както сега например, не съм излизал от София от 15 ноември около 8.8-9/100.Какво да обвинявам машинката... като ме мързи да чегъртам, пуша цигара и колата си размразява стъклата, после 8-10 км на полусъединител! Септември с vesko.t бяхме на Русалка.София-Русалка-околностите...Тюленово и т-н.-обратно София, среден разход 5.6-5.7.Всичко е много относително.Доволен съм от колата, в.т.ч, че съм и докарвал като я изрежа моментен разход 35л/100! Все-пак е 120 кс... но има едно голямо НО... шестата скорост е убиец, някъде бях поствал снимки... на 140 е на 2100 об, на 120-110 не си спомням, ами на 6-та ще я вкарам под 5л/100 с пенсионерско каране.ПС... бях много на кантар за румстърчето скаут, но като разбрах, че няма 4Х4 се отказах.Имам възрастни родители.. да са живи и здрави, но понякога вече се налага да тръгна към тях без оглед на времето... на деня и като климат.Утре тръгвам, а във Велинград както го дават там е, "СОДОМ и ГОМОР"- 30-35 см сняг! Е, живи и здрави!
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #20
            за 120 к.с. си е екстраи за 4х4 съм съгласенсигурно има и някакъв електронен асистент за подпомагане при потегляненикога няма да ти се наложи да слагаш вериги :D
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #21
              3 положения, предно, 4х4 и блокаж.
              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

              Коментар


                #22
                ogi28b написа:
                бравата направо изби рибата този път.... уреда за гориво на средата на показанията , а километража - 330 км. Сега е на 3/4 от началото - 470 км. това прави близо 10 / 100!!! Тоя път определено сигурно съм попаднал на най-долното от всички долни горива. Иначе сутрин пали като по учебник, няма колебание в оборотите, ускорява плавно, стабилно без прекъсвания, от 850 до 4000 - нищо което да привлича внимание. обаче 10/100! в никакъв случай не карам по-различно отпреди, не ме хващат и най-зверските задръствания... лятото с климатик и 4 човека в колата - 7.1 / 100. кво да го правя? хрумна ми че изтича нафта отнякъде, ама не е - всичко изглежда сухо... дебитомер? ламбда сонда? задна дясна гума....?!? Сега съм решил твърдо - следващия път зареждам омв алпин дизел, струва 2.18, ама ако ме върне на 7/100, та дори и на 7.5 на 100, пак ще ми е по-евтино... освен горивния филтър да сменя? дошло му е времето - 10К км, 13 месеца.
                Оги, както вчера се чухме, виж как ще е разхода след още 1-2 зареждания.Задължително огледай за теч на нафта от скобите на маркучите - от филтъра към помпата.След това ще го мъдрим отново.Както разбрах преди всяко твое тръгване висиш поне по минимум 15 минути, което при по кратки разстояния и съответно повече стартове през периода, разхода би могъл да се вдигне доста.
                Nino написа:
                Севич, в идиотските задръствания, ми дава среден разход по "трип" около 7.1... НО, чисто градско както сега например, не съм излизал от София от 15 ноември около 8.8-9/100...
                Нино, при този разход градско колко ти е била средната скорост по борд, че ми е интересно.Другата седмица ще зареждам и аз до горе и не очаквам много висок разход, за което съм, много доволен. Абсолютно чисто градско - не съм излизал от София. Ама чакам да врътна поне 600км, за да увелича точността до максимум в измерването.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #23
                  аз точно тва си мислих онзи ден - аз на всяко тръгване като си кисна по 10-на минути на място, после минавам 20-25 км, и тва е за деня, на другия ден пак така... ми че то за 100 км си се събират по 4-5 киснения на място, общо час, час и малко... ето го един литър отгоре, ако не и повече.... А докато си мислих за това, се сетих че за това последното зареждане, стрелката съвсем плавно си върви надолу, на всеки 70 км с по 1 чертичка... значи на 120 км ми беше на първата, на 190 - втората , 330 - средата, 470 - 2 чертички след средата.

                  Коментар


                    #24
                    светна лампата, и да съм карал не повече от 4-5 км, надявам се от старото гориво да е останало максимално малко, та ако е било боклук, да се разкара... сега заредих на Еко на шипченски 51.52 литра, след 549 км, пък да видим какво ще стане... това прави по 9.4 на 100. Ако сега при същия стил ми даде под 8.5 и колата е по-динамична, ще забравя за лукойла на цска-то... докато и от екото не се наакат, тогава ще му мислим От опит: при изключване на пистолета, след като е зареждал близо 50 литра, пяната пада и спокойно влиза поне още литър и половина!

                    Коментар


                      #25
                      Ако имате възможност прочетете днешния в."Телеграф", за да разберете каква мафия върлува и какъв дизел наливаме в колите си! Баси!
                      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                      Коментар


                        #26
                        http://www.telegraph.bg/
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #27
                          Tornado написа:
                          http://www.telegraph.bg/
                          Т’ва е утрешния ве! Говоря за този от 19 декември.
                          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                          Коментар


                            #28
                            Не беше той се е ъпдейтнал.Точно за дизела пишеше на първа страница.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #29
                              да tornado е прав , аз отварях и четох статията
                              ogi28b написа:
                              Днес в пежото 206, което е зареждано за последно в края на август със сигурност, защото досега беше в сервиз, то е 2.0 хди 90 к.с. но трябва да ви кажа че беше като самолет!
                              в последствие се оказа че пежото като цяло е по-леко от бравата, поне на размери е по-малко, следователно е и по-леко, и разполага с 205 нютонметра от 1750 оборота, с което си обяснявам това, че дърпа малко по-добре от бравата.

                              Коментар


                                #30
                                За последно сипах на Екото, в никакъв случай не се стремя да карам икономично, колата си има пълна мощност когато се налага, ако трябва да чакам нещо за по-малко от 10 минути, не я изключвам, преди да тръгна задължително стоя на място известно време поне 3-4 минути, на няколко пъти сериозно я "опънах"; на втората черта съм минал 210 км. което е точно така както си беше в по-топлите дни. С това темпо - разхода ми се вижда някъде около 8.5, а по план трябва да е не повече от 8.5 с нормално каране. Значи при едно и също каране на лукойл горивото ми изхаби с по 1 литър повече на 100 и имаше загуба на мощност. Следващия път ще опитам с алпиндизел, да видим какво ще стане.

                                Коментар

                                Working...
                                X