колеги, прави ми впечатление че откакто захладня, колата не върви така както вървеше, разхода се увеличи, ускорението е по-слабо, има много лека неравномерна работа, в рамките на 30-40 оборота. Дали е от горивото? Има ли в крайна сметка зимна и лятна нафта? Днес в пежото 206, което е зареждано за последно в края на август със сигурност, защото досега беше в сервиз, то е 2.0 хди 90 к.с. но трябва да ви кажа че беше като самолет! докато бравата беше така през лятото, сега е по-слаба. Свързвам го с горивото. Винаги я зареждам на 1 и съща бензиноколонка до капачката. Не съм сигурен кога за последно е сменян филтъра за горивото, но е преди около 10 000 км или по-скоро, а във времето е около година назад или по-скоро.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Зимно и лятно гориво - разлика в работата на ДВГ?
Collapse
X
-
nanio написа:vsd, кофти работа може да си заредил от "лоша партида". Аз затова зареждам за по 20лв да не се ядосвам ако съм уцелил гадна нафта.
Коментар
-
За нафтата на ШЕЛ ще кажа по-късно дали ми харесва, но на Лукойл със сигурност не ме кефи. Карам служебно Пежо 306 дизел и колата от подписа, с Лукойл-ска нафта нямат динамика и губят мощност, същото сподели и един колега с Астра, та затова ти казвам да опиташ с ОМВ, ама като ти остане малко от тая дето си я налял че да не разваля хубавата нафтаОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар