Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Зимно и лятно гориво - разлика в работата на ДВГ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Зимно и лятно гориво - разлика в работата на ДВГ?

    колеги, прави ми впечатление че откакто захладня, колата не върви така както вървеше, разхода се увеличи, ускорението е по-слабо, има много лека неравномерна работа, в рамките на 30-40 оборота. Дали е от горивото? Има ли в крайна сметка зимна и лятна нафта? Днес в пежото 206, което е зареждано за последно в края на август със сигурност, защото досега беше в сервиз, то е 2.0 хди 90 к.с. но трябва да ви кажа че беше като самолет! докато бравата беше така през лятото, сега е по-слаба. Свързвам го с горивото. Винаги я зареждам на 1 и съща бензиноколонка до капачката. Не съм сигурен кога за последно е сменян филтъра за горивото, но е преди около 10 000 км или по-скоро, а във времето е около година назад или по-скоро.

    #2
    има много лека неравномерна работа, в рамките на 30-40 оборота.Това не мога да го разбера.Какво искаш да кажеш с него?
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Има разлика , колега, зареди на OMV с алпин дизел и си кажи впечатленията. Аз я усетих тая разлика :D
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #4
        Tornado, в смисъл че работи на 850, и изведнъж качва на малко преди 900, после слиза на малко преди 800, нещо такова... много леко колебание.

        Коментар


          #5
          Със зимната нафта по не му се върви - това е моето впечатление. Все пак слагат един купи боклуци("добавки") които изгарят по-трудно.
          Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

          Коментар


            #6
            Незнам за нафтата При мен от последните две наливания разхода се дигна с 1 l/100 и динамиката нещо я няма.
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #7
              vsd, кофти работа може да си заредил от "лоша партида". Аз затова зареждам за по 20лв да не се ядосвам ако съм уцелил гадна нафта.
              Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

              Коментар


                #8
                vsd написа:
                Незнам за нафтата При мен от последните две наливания разхода се дигна с 1 l/100 и динамиката нещо я няма.
                абсолютно точно за това говоря и аз

                Коментар


                  #9
                  nanio написа:
                  vsd, кофти работа може да си заредил от "лоша партида". Аз затова зареждам за по 20лв да не се ядосвам ако съм уцелил гадна нафта.
                  Ми и аз така си помислих ама... Първия път 52 литра от Лукойл, втория 37 от Shell. Разлика никаква Иначе като четох поста на ogi28b все едно аз го бях писал. Само дето нашата служебна е Berlingo 2.0 HDi пак 90 к.с. И моя филтър е на около 10000 km. Ще го сменя за всеки случай. Може да се е зацапал вече.
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #10
                    За нафтата на ШЕЛ ще кажа по-късно дали ми харесва, но на Лукойл със сигурност не ме кефи. Карам служебно Пежо 306 дизел и колата от подписа, с Лукойл-ска нафта нямат динамика и губят мощност, същото сподели и един колега с Астра, та затова ти казвам да опиташ с ОМВ, ама като ти остане малко от тая дето си я налял че да не разваля хубавата нафта
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Колеги смених горивния филтър. Слагам снимка за да видите какъв е бил стария. Карал съм 200 метра след смяната, но ми се струва че колата върви доста повече. Ще покарам повече и ще пиша дали и разхода ще се нормализира.
                      Прикачени файлове
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар


                        #12
                        а иначе на каква "възраст" е този филтър? моя е на около 10К км , година и 1-2 месеца

                        Коментар


                          #13
                          Малко повече от 10К км и почти 6 месеца. Доста често слагам добавка REDEX.Предполагам че е почистила нещо и боклуците са се насложили на филтъра.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #14
                            Колега, как така си разрязал опаковката на стария филтър, за да измъкнеш само хартията.Трябва доста да си си играл.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              Ми просто го срязах с ножовката Верно 15 минути го рязах, ама и ножовката е на 15 години Yellow_Flash_Colorz_PDT_29
                              Прикачени файлове
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар

                              Working...
                              X