Нови опити за решване на проблема. Сменихме всичи маркучи до/от горивния филтър, самия филтър. След него сложихме прозрачен маркуч, но стана по-кофти, защото не беше подходящ размер и не беше ясно откъде са мехурчетата..Сложихме правилен маркуч. Не би.Последният опит (от вчера) - побългарихме системата - махнахме подгряването, защото ни се стори, че е пукната кафявата пластина и оттам влиза въздух. Свързахме до/от маркучите директно към филтъра. Датчиците свързахме с подгрявянето, което закрепихме отделно.Тръгнах си към 18:30 и в голямия дъжд започнах да обикалям Пловдив, за да тествам. Същата работа. Извод - проблемът не е във филтъра и "обкръжението" му - подгрявания, маркучи и т.н.Нещо друго установих, което звучи особено (поне за мен, неспециалиста) - проблемът се явява при рязка промяна на оборотите. Примерно карам си с 50-60. Наближава светофар. Ако спра плавно - всичко е наред. Но ако спря рязко - двигателят започва да работи нерваномерно и излиза белият пушек.Ако изключа мАторя, и после запаля, независимо от интервала - пали от раз и работи като часовник до следващото рязко намялване на оборотите.Сутрин пали от 1/2 оборот.Някой с идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лоша работа на Мареа 100тд - оправено - авансаторен клапан!
Collapse
X
-
Пушек е - и на цвят и на миризма го докарва ...Сега чакам да ми се обадят от сервиза, повикали са дизелджията, който веднаж я е гледал (в мое отсъствие) и казал бая ядосано, че го занимават с глупости - двигателят е часовник...Та сега ще го кача да му покажа колко е часа...Стискайте палци, че взех да се изнервям. На всичкото отгоре кой къде ме види как пуша, веднага започва "Аз ти казвах, ама ти не - фиат, та фиат!"...Marea Weekend TD100 ELX '97
Коментар
-
Не видях никъде дали си обезвъздушавал до ГНП. При мен се появяваше понякога едно тркане, като че се променя центровката, оказа се че има малко въздух между горивния филтър и ГНП. Обезвъздушва се от една малк пробка със щуцерче монтирана върху големия щуцер в който влиза маркуча от филтъра. Колкото до горивото - вече никога няма да зареждам от лукойл, е само в краен случай. Зареждам от ОМВ и истинския ШЕЛ. Има такива дето им продават горивата и затова ползват логото на ШЕЛ , ама си оставт старите ментърджии.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
В събота дойде дизелджията. Прегледа всичко много обстойно. Няколко предположения изказа, най-"страшните" бяха:- т.н. "умна" дюза (той самият не харесва термина, но така се е наложил) - най-лявата, която е с датчик. Което и от двете да се преХебе - около 350 лъвчета...- турбото - за пари не стана думаСлед доста тестване се спря на варианта "повреден регулатор". Посъветва ме да направя диагностика в Динекпрес (пловдивския ооторизиран сервиз на ФИАТ).В сервиза ми закачиха лаптопа (30лв), който безапелационно показа, че е точно регулаторът. Цена - 176лв.Тук е моментът да се уточни нещо. И дизелджията Косьо, и в сервиза, говорят за регулатор, а не за авансатор, и не е елемент 3, а съседния вляво, с шестограма http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...F1%E0%F2%EE%F0.За сега размишлявам, тъй като парите са доста, а и го доставят с поръчка. Колата я карам и без това рядко (по бюджетни причини). Като започне с номерата - рестарт...Marea Weekend TD100 ELX '97
Коментар
-
Tornado написа:Къде няма инфо за тази помпа Лукас?Какво ви трябва разрез,устройство или нещо друго?Marea Weekend TD100 ELX '97
Коментар
-
Момчета добре сте забелязали че няма инфо за Лукас .Ако си мислите че не съм обърнал навсякъде(според моите възможности) се лъжете.1.Като механика помпата я познавам все едно, че аз съм я измислил.2.Електриките които са наслагали по нея също не са ми интересни.По-лошо е че няма данни за компа и няма как да се тества той(поне на мен неми е известно как)няма данни какви напрежения и какви импулси отиват към изпалнителните органи по помпата и ка ви са обратните връзки с компа.Абе като прави човек някакви измервания нали трябва да ги сравни с някакви по предписание.Изобщо крият всичо гадовете, ама са забравили че колите им ще дойдат в БГ.Втози ред на мисли искам да се разровите из форума и да видите някой с ТД75 има ли оплаквания-НЕ ами карат си с БОШ, и си има стойности и т.н.Лично съм заменял ГНП Лукас с изцяло механична от по старо поколение БОШ.Колата работи добре като цяло,но не така тихо и гладко както с електрониката.Просто като опит и това съм правил. А сега за ЛУКАС момчета,вие с ТД100 и всички други за които компютара е като детска игра намерете инфо за помпите и по скоро за електрониката по тях и за компа. Нека благородното състезание започне сега и да споделите какво сте открили. ЖЕЛАЯ ВИ УСПЕХ МОМЧЕТА !!!
Коментар
-
specialista написа:Лично съм заменял ГНП Лукас с изцяло механична от по старо поколение БОШ.Колата работи добре като цяло,но не така тихо и гладко както с електрониката.Просто като опит и това съм правил. А сега за ЛУКАС момчета,вие с ТД100 и всички други за които компютара е като детска игра намерете инфо за помпите и по скоро за електрониката по тях и за компа.5:Marea Weekend TD100 ELX '97
Коментар
-
Колата я накарах да работи(тд100),ипак ще кажа-по шумна е ,иначе си пали и си върви.Помпата НЕ Е от ТД75.Използват различни електроники,а и винаги е имало спор между германци и (французи).Казвам французи защото поне за мен тук има някакъв брак по сметка .Дори и мотора прилича по скоро на френски,да не говорим че ULISE кара само френски мотори и се сглобява в франция.
Коментар
-
specialista написа:Колата я накарах да работи(тд100),ипак ще кажа-по шумна е ,иначе си пали и си върви.Помпата НЕ Е от ТД75.Marea Weekend TD100 ELX '97
Коментар
-
За съжаление не приятелю,никой не връща пари.Ако говориш за (авансаторния клапан) той наистина много често е причина за лоша работа на колата.Лошото е че е може да е изправен а да получава грешни команди.Една такава грешница е(Унмата дюза) .Компютара променя центровката и от нейните показания,а изпълнителя се сещаш кой е .Отправи запитване до HIT-KO за цените,определено ще останеш доволен.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар