Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лоша работа на Мареа 100тд - оправено - авансаторен клапан!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лоша работа на Мареа 100тд - оправено - авансаторен клапан!

    Започна внезапно преди 10-на дни. Чаках си на кръстовище. Около мен се разнесе бял пушек. Казах си, като истински балканджия, кой ли е тоя левак дето не му работи двигателят... Оказа се, че съм аз.След това усетих неравномерна работа на двигателя. Прави го рядко(както казват дофторите - спорадично), но не мога да намеря зависимост. Днес го направи сутринта, пак на един от светофарите. Веднага подкарах към сервиза, но докато стигна, проблемът изчезна, естествено .След това обиколих града няколко пъти по работа, със спирания за по-дълго време - ни вопъл, ни Стоунс.Първото палене е без проблеми, като се има предвид, че не я бях карал от понеделник.Стар дизелджиия съм, но от Пасата (87г) до Мареята (97) разликата е огромна и не смея да барам изобщо.Някой да се сеща нещо? Ако е писано - извинявам се.
    Marea Weekend TD100 ELX '97

    #2
    Диагнозата може да се постави само от този който се запознае с колата на място.На мен лично ми заприличва на проблемна дюза.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Tornado написа:
      Диагнозата може да се постави само от този който се запознае с колата на място.На мен лично ми заприличва на проблемна дюза.
      Торнадо, ти си направо циклон бря, с такава скорост ма’аш отговорите .Не би ли трябвало постоянно да го прави това, ако е дюза?А относно диагнозата - още не мога да разбера къде в Пловдив са масйтори по съвременни дизели...
      Marea Weekend TD100 ELX '97

      Коментар


        #4
        Не задължително да го прави постоянно защото има вероятност да блокира в отворено положение за момент ,но аз само предполагам ,че е дюза.Гаранция никаква ,че е така.Щом имаш бял пушек това е предпоставка за неизгоряло гориво.Провери охладителната течност губи ли се какъв цвят е,маслото как е.Ако всичко е наред и набутай една добавка за дизелово гориво във форума има доста теми за добавките.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          А къде зареждаш нафта.И аз го имам същия проблем,но не е от дюзите ами от датчик некакъв

          Коментар


            #6
            ОК, момци. Днес дойде мастЕрО. В къщи, за да го види как го прави "тоя номер, да ге". Естествено не го направи. Работи като часовник. Един час нафта изгорихме - не би.Та с него разчоплихме работата и точно до нафтЯта стигнахме. Аз се сетих, че преди 10-на дни заредих 10-на литра от Шел-а на "Мария-Луиза" (бивша "Л.Димитрова"). Бях на ръба - червеното светеше от доста време. Проблемите започнаха на другия ден. Подчертавам, че след около 80К км дизелиране, никога не бях наливал от Шел. Така ме бяха посъветвали. И май са били прави... Защото от пролетта досега направих около 3000 км из Бг-то и подобен проблем не се появи, но наливах само от Петрол, ОМВ и Лукойл/Петрол.Може би тук е ключът - вода, мръсотия и пр. Мисля, че се връзва с лигиката на Торнадо.На тръгване майсторът ми напомни за сетен път - на дизел - НИКОГА ТЕГЛЕНЕ/БУТАНЕ !Пиша го на всички!
            Marea Weekend TD100 ELX '97

            Коментар


              #7
              Ако се стигне до бутане/теглене ..... и това е единствения възможен вариант трябва да е на по-висока предавка ...3та поне !!!!
              Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD `02
              Fiat Punto 1.2 16v LPG

              Коментар


                #8
                Ел МареАчи написа:
                На тръгване майсторът ми напомни за сетен път - на дизел - НИКОГА ТЕГЛЕНЕ/БУТАНЕ !Пиша го на всички!
                Може да е тъп въпроса ама защо НИКОГА ТЕГЛЕНЕ/БУТАНЕ?
                Пунто 1.1 1994 г.

                Коментар


                  #9
                  Заради ангренажния ремък който предава движението от коляновия към разпределителния вал и ГНП.И не важи само за дизела ами за всички с ремък.Колегата е имал в предвид никога палене с теглене или бутане ,а не че изобщо да не се тегли автомобила или бута.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    Tornado написа:
                    Заради ангренажния ремък който предава движението от коляновия към разпределителния вал и ГНП.И не важи само за дизела ами за всички с ремък.Колегата е имал в предвид никога палене с теглене или бутане ,а не че изобщо да не се тегли автомобила или бута.
                    Благодаря, Торнадо. Точно така.
                    Marea Weekend TD100 ELX '97

                    Коментар


                      #11
                      Ел МареАчиоправи ли се колата или си ги прави същите работи пак

                      Коментар


                        #12
                        В събота, след майсторската "ауиденция", навъртях доста километри по работа из града. Нито веднаж не се прояви магарията.Лошото е, че по разбираеми причини силно намалих карането (гледам само по необходимост да е), та не мога да твърдя, че всичко е напълно наред - статистически няма да е обосновано подобно твърдение.А бе, за по-сигурно не наливайте от Шел-овете, да ге...
                        Marea Weekend TD100 ELX '97

                        Коментар


                          #13
                          е добре де ама зарежда ли нафта някаде за да се разреди шелската или не

                          Коментар


                            #14
                            zozo77 написа:
                            е добре де ама зарежда ли нафта някаде за да се разреди шелската или не
                            Да, догоре, с преливане, за да засеча и разхода на градско. В Лукойл-Петрол.Но явно, за да се изчистят дюзите е имало нужда от време.А бе, точно коментирахме с един приятел, че трябва тази седмица да я карам, защото, ако има някакъв проблем, който не се проявява винаги, да ти таковам и икономиите после...Тъй, че от утре пак ще съм "юнак на коня".
                            Marea Weekend TD100 ELX '97

                            Коментар


                              #15
                              Одисеята продължава...Такаааа. Няколко дни беше без проблеми и тъкмо да въздъхна облекчено - айде пак. Пак не мога да намеря никаква зависимост - кога и защо го прави. И разбира се като подкарам към сервиз - веднага се оправя.Най-после миналия петък успях да стигна димейки до майстора. За първи път да се радвам, че по-дълго време ми пуши колата, е...ти парадокса...Диагнозата е - влиза въздух отнякъде. В края на седмицата ще ми насрочат ауиденция, за да се разбере как става това чудо - дали през филтър, дали от някъде другаде.Разбира се, че ще пиша за крайния резултат.Естествено злото не идва само... Точно в петък, тръгвайки си от офиса към 19:00, на празен (особено по това време) паркинг, на който паркирам вече 4 години, успях на заден ход да нацеля една волга. Ма така е, когато човек гледа в страничното огледало дали му пуши ауспуха, а не какво има отзад... На волгата нищо, на мареята - точно в средата е пукната бронята, тази по падащия борд. Поне теглич да имах, да ге...Като ми мине тоя зор ще питам/търся из форума как се оправя такова нещо.Извод - не с удряйте във волги, особено ако сте без теглич
                              Marea Weekend TD100 ELX '97

                              Коментар

                              Working...
                              X