Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за BRAVO 1.9 JTD--не ускорява след 2700об/мин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ееей днеска едно ренде се напъваше по данаил николаев, посока гара подуяне, и най-после и аз я усетих прословутата турбо дупка. е няма начин това да се занимавам да го "оправям". поне не сега....

    Коментар


      #32
      При мен има развитие по въпроса с тази "турбо дупка". Вчера заредих за първи път от Еко в Пловдив, до горе разбира се. Събрах 48 л. След зарядката проблемът не се забелязва и има плавно преминаване над споменатите 2500-2700 об. Няма загуба на мощност както с гориво от Шел или Лукойл.Дебитомера ще го изчистя профилактично, но искам да се стопли, че не ми се мръзне на студа сега. Но все пак, при мен, поне за сега, проблемът явно е бил от горивото. Въпреки че доста се съмнявам. След празниците като покарам повечко ще пиша ако има промяна някаква.Весели празници!

      Коментар


        #33
        А аз от няколко човека слушам само положителни отзиви за нафтата на ВЕКТА.Но ще я пробвам като ми свършат запасите.
        Octavia RS
        Evo 10-служебната играчка.

        Коментар


          #34
          BO написа:
          HellBoyA написа:
          Здравейте , от доста време разглеждам фиат форума изчел съм повечето теми , но тази наистина ме заинтригува ! Та искам да попитам , има ли вече други облагодетелствани от смяната на софтуера ??? И наистина ли е възможно да се качат 30 коня на сток дизелов двигател JTD само с подобна маниполация . . . защото ако е така просто ме убедихте какъв да бъде следващият ми автомобил :D Поздрави . . .
          Може да се качи без проблеми мощността по този начин.пп. В повечето случаи дебитомера не може да се махне с торкс. Торкса стандартно е с 6 "лъча", ако мога така да се изразя. Аз лично не съм виждал оригинални винтове торкс на дебитомера, но само от тук съм чел, че някой имат такива. За мен оригиналните винтове са като торкс но с 5 лъча и със стърчащо по средата (все едно торкса да е с отвор в него). Имам такива торксове, но торкса е с 6 лъча а винта на дебитомера е с 5 лъча, и до сега не съм виждал такъв камък за отвинтването му по "нормалния" начин.пп2. А бе със снимка е най-добре
          Моя е същия, то даже май и дебитомера по номер е един и същ.Такива инструменти има в Бриколаж, продават се като комплект, наподобяващ шестограмите.Ако не намериш ми кажи, ще питам кума ми от къде ги купи когато трябваше да сваляме моя.Колкото до ремапване на софта, ще Ви кажа след празниците каква е разликата За момента е с грубо подобрени стойности и върви доста по-добре, представям си след прецизната настройка какво ще стане :D Гоним 100-110 к.с.
          http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
          Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
          FIAT Punto 02' 1.9 JTD
          FIAT Punto 99' 1.7 TD

          Коментар


            #35
            BO написа:
            tinalex написа:
            Купи си камък -този тип с дупката се продават но не навсякъде.Аз си взех от Ташев-Галвинг на Бистришко шосе.
            Може ли да ми го снимаш този твой камък и да го видя с колко лъча е?Точно в предишния ми пост съм обяснил точно, защо не влиза този камък с отвора.А на всякъде, където съм показвал какъв камък искам ме гледат като малоумен и вече се чудя, дали аз бъркам или те, че търся такъв камък, отверка.
            Чак сега виждам.Извинявам се.Ето снимките.Единият беше 20 размер,другият беше 25.Забравих кой за кой дебитомер беше-едното е за Пунтото,другото за Капата.С 6 лъча са.
            Прикачени файлове
            FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

            Коментар


              #36
              Това е отверката,но трудно се подпъхваше в теснотията.
              Прикачени файлове
              FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

              Коментар

              Working...
              X