Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за BRAVO 1.9 JTD--не ускорява след 2700об/мин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за BRAVO 1.9 JTD--не ускорява след 2700об/мин

    От както си купих колата имам усещането ,че след 2700об/мин има някаква реакция,и определено не е положителна.Като цяло е доста динамична но след тези обороти сякаш нещо и липсва. Независимо на коя предавка,и с каква скорост се движи автомобила.Нека някой със същият двигател да сподели Мой приятел си купи скоро 1.9 TD (100),и при него си стига до 4000об/мин без никаква реакция.Дали не е нещо покрай турбото.Диагностиката нищо не показва.
    Fiat Bravo 1.9 JTD

    #2
    Нещо не мога да разбера.От всичко прочетено разбрах, че не можеш да стигнеш 4000 оборота ли?
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      потърси с търсачката за "дебитомер". а това за което говориш - "реакцията", на този мотор трябва да я усетиш чак след 3500, и то я усещаш само ако знаеш какво точно искаш да усетиш. ебаси обяснението....а действително, както казва колегата в долния пост, някъде към 2500+ дърпа много силно. Педала нали го лепиш до ламарината?

      Коментар


        #4
        Определено ако е в час колата, след 2500 оборота трябва да почне да дърпа по-здраво.
        Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

        Коментар


          #5
          re

          Колата си стига 4500 об/мин. Проблема е ,че точно на 2700 об/мин при натиснат педал до край,колата трепва за секунда и осезаемо набира по бано.Иначе колата си движи нормално.Всяка седмица ходя на Варна и си я тествам за кратко като на 5 стигна 4200 об/мин.Това трепкане не е проблем за мен,просто ми е интересно защо е така ,и дали е нормално.А дали турбото няма някакъв защитен клапан ,който да отваря прекалено рано?
          Fiat Bravo 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            Моето JTD ме "лепи" здраво за седалката след 2000 об/мин. При това при не докрай натиснат педал за газта. И така докато не пусна газта. И без никакви хъркания мъркания трепвания и "реакции".
            FIAT Bravo 1,9 JTD GT

            Коментар


              #7
              gmg_service ако имаш възможност и желание си махни катализатора. Проблема ти е почти на 99% че не е от него, но не ти пречи да пробваш. Само ще помогне. При мен колата немога да кажа, че дигна 3кс както твърдят доста хора, но има подобрение маалко по-лесно набира. Негативния ефект е че пуши отвреме на време, но какво ти пука нали не караш ти отзад
              Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

              Коментар


                #8
                Re: re

                gmg_service написа:
                .....Проблема е ,че точно на 2700 об/мин при натиснат педал до край,колата трепва за секунда и осезаемо набира по бано.......Това трепкане не е проблем за мен,просто ми е интересно защо е така ,и дали е нормално......
                Значи този проблем се изразява в "проблем" заложен с компютъра.Всички Брава/о 1.9ЖТД с ВИН до 5103841 го имат този проблем, който е софтуерен.Ако толкова те дразни това прекъсване (насичане) или както там се изразяваш, то може да си го оправиш с препрограмиране на централата.Надявам се вече да си по-спокоен. Ето вече с точно описан от теб проблем, има и точен отговор. За това винаги е добре да се описват проблемите възможно най-точно, за да може "гадаенето" след това да бъде най-точно.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  Re: re

                  BO написа:
                  gmg_service написа:
                  .....Проблема е ,че точно на 2700 об/мин при натиснат педал до край,колата трепва за секунда и осезаемо набира по бано.......Това трепкане не е проблем за мен,просто ми е интересно защо е така ,и дали е нормално......
                  Значи този проблем се изразява в "проблем" заложен с компютъра.Всички Брава/о 1.9ЖТД с ВИН до 5103841 го имат този проблем, който е софтуерен.Ако толкова те дразни това прекъсване (насичане) или както там се изразяваш, то може да си го оправиш с препрограмиране на централата.Надявам се вече да си по-спокоен. Ето вече с точно описан от теб проблем, има и точен отговор. За това винаги е добре да се описват проблемите възможно най-точно, за да може "гадаенето" след това да бъде най-точно.
                  Благодаря ти ВО.Това беше достатъчно да дам 300 лв. за още 30 % мощ.От дълго време се чудя дали да си поровя в компа. и ето ,че дойде момента.Когато има причина е друго.
                  Fiat Bravo 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    Турбо-дупка се нарича явлението, защото без чип точно на толкова оборота се разтоварва турбината,но не е нормално да не дърпа след 2700. Обикновено е дебитомер
                    _______
                    146 JTD

                    Коментар


                      #11
                      Колега gmg_service,оправи ли колата и ако да къде беше проблема? Аз имам същият проблем на моето Punto JTD
                      Punto 1.9 JTD

                      Коментар


                        #12
                        marryboy написа:
                        Колега gmg_service,оправи ли колата и ако да къде беше проблема? Аз имам същият проблем на моето Punto JTD
                        Скоро,скоро.Работя по въпроса.
                        Fiat Bravo 1.9 JTD

                        Коментар


                          #13
                          Аз почистих дебитомера със спрей за карбуратори.Такъв имах.Още като свалих дебитомера видях ,че сензора е черен.Две-три пръскания го направиха лъскав.Има положителен ефект.Почистването само с въздух под налягане не помогна.
                          Octavia RS
                          Evo 10-служебната играчка.

                          Коментар


                            #14
                            re

                            Проблема е решен.На моите 105 кс. още 30 кс.Голям звяр стана Фиятката. Разхода от 6,5 стана 6 л/100За ускорението нямам думи.Решаваш да изпреварваш ,изпреваршваш.Поръчах си Flasher от Brezel от Германия.Вече го тествах на моята кола и всичко е ОК.Ако има желаещи да пишат.http://vid.data.bg/31uqcghf#vid
                            Fiat Bravo 1.9 JTD

                            Коментар


                              #15
                              Честито!Кажи нещо повече за този Flasher, това чип ли е?А дебитомер сменява ли? :D
                              Punto 1.9 JTD

                              Коментар

                              Working...
                              X