Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Основни технически характеристики на 1.9 JTD 105 (182B4.000)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Благодаря ти за инфото
    Бавно запомням, бързо забравям!

    Коментар


      #17
      jenshen73 написа:
      Не е, щото е комън рейл. Принципно комън рейл-а се оказа, че пали с 4 изгорели свещи... подгревни Температура на околния въздух според колата - -4.
      Наистина пали и при по ниски отрицателни температури без свещи.Но не е заради комън-рейла а заради директния шприц.

      Коментар


        #18
        Общ изглед на двигателя, монтиран в Брава. Свалена е кората. Ясно се виждат въздуховодите, инжекторите, горивния филтър, казанчетата за основните течности, термостатът и ЕГР-то.ред.: Вакуум-помпата е това, а термостатът не се вижда защото е под нея... гледай и аз как заблуждавам хората, някой ше вземе да смени помпата вместо термостат
        Прикачени файлове

        Коментар


          #19
          Каква е турбината на този двигател JTD 105 ?
          Punto 1.9 JTD

          Коментар


            #20
            Гарет - 1 бар - с променлива геометрия
            Прикачени файлове

            Коментар


              #21
              Благодаря за отговора ogi28b,Аз знаех че е Garret. Интересува ме модел и номер. Дали турбината на JTD 105 e по-голяма от тази на моето Пунто 1.9 JTD 80. . .
              Punto 1.9 JTD

              Коментар


                #22
                всъщност е далеч от променливата геометрия. Гарет GT 1544S мисля че беше точното име. Може и буквата отзад да не е такава. Тези ще разглабям въдуховодите, да търся поражения, и ще снимам точно какво пише на турбината.Не мога нищо да снимам, надписа е от обратната страна, на тази която мога да снимам. Виждам само "GARR....."

                Коментар


                  #23
                  Турбото не е ли GT1444S със код 708847-0001 и код на производителя 46756155http://www.turboalta.com/Garrett_GT/GT1444S.asphttp://www.topturbo-power.com/gt1444s_7.aspEDIT: според eper 46756155 е турбото за CF3 (прод. код 71723567), а 46750783 е турбото за CF2 (прод. код 71723540 или 701796-0001, което май е Garrett GT154)
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #24
                    Онзи ден, като сменяхме термостата, записах данните на турбото, защото така и не се разбра какъв точно е модела.Ето това пише на моето турбо.GT154446480117 701786-1SNC0205 5752(N54)
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар


                      #25
                      vsd написа:
                      Онзи ден, като сменяхме термостата, записах данните на турбото, защото така и не се разбра какъв точно е модела.Ето това пише на моето турбо.GT154446480117 701786-1SNC0205 5752(N54)
                      Гледай тука кво кранче съм си поръчал да я надуя още малко таз мойта турбинка,че още ми се види малко.) :P пък и изобщо не съжалявам,че си взех с механична,а не с променливата геометрия,щото и нейните проблеми хич не са малки особенно на Фолксвагените и "Двата Кенефа"(АУДИ) Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 http://www.topspeed.bg/catalogue.php?cid=66
                      EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                      Коментар


                        #26
                        Вчера сринах съединител май, защото нещо изхруптя и не мога да вкарам на скорост.3-ма майстора не искат да ме поемат Накрая едни арменци се навиха, ама горките спорят, че нямало Браво с хидравличен съединител.Кажете ми какво да правя?Как да си оставя колата там И какъв съединител да вземам (държа на качеството преди всичко).По темата сега, сменях антифриза и в една програма на БОШ гледах, че дават обема на охладителната система 5.6л.Не се заяждам, просто казвам какво видях.Всичко добро и лек ден на всички!
                        "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                        ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                        Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                        Коментар


                          #27
                          itan75 написа:
                          vsd написа:
                          Онзи ден, като сменяхме термостата, записах данните на турбото, защото така и не се разбра какъв точно е модела.Ето това пише на моето турбо.GT154446480117 701786-1SNC0205 5752(N54)
                          Гледай тука кво кранче съм си поръчал да я надуя още малко таз мойта турбинка,че още ми се види малко.) :P пък и изобщо не съжалявам,че си взех с механична,а не с променливата геометрия,щото и нейните проблеми хич не са малки особенно на Фолксвагените и "Двата Кенефа"(АУДИ) Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 http://www.topspeed.bg/catalogue.php?cid=66
                          Точно на същото кранче и аз съм хвърлил око Ако намериш карта на тази турбинка, я дай насам, защото аз нищо не намирам засега.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #28
                            tyson написа:
                            Вчера сринах съединител май, защото нещо изхруптя и не мога да вкарам на скорост.3-ма майстора не искат да ме поемат Накрая едни арменци се навиха, ама горките спорят, че нямало Браво с хидравличен съединител.Кажете ми какво да правя?Как да си оставя колата там И какъв съединител да вземам (държа на качеството преди всичко).По темата сега, сменях антифриза и в една програма на БОШ гледах, че дават обема на охладителната система 5.6л.Не се заяждам, просто казвам какво видях.Всичко добро и лек ден на всички!
                            А Добър Ден :D и добре дошъл в клуба на чипираните .За първи път чувам за Арменец монтьор честно бухахахахахаха ти ма уби ва хахахахахахахахах.Познавам доста арменци,но винаги са били по-тънките работи единия масажист,другия барман и нито един,който да си е изцапал ръцете с масло..,.бухахахаха.Сам си си отговорил на въпроса дали да я оставяш при тях т.е НЕ.Какво има да спорят с какво задвижване е съединителя,като един бърз поглед върху скоростната кутия решава този спор.Сега за качеството аз си купих Валео от Хитко за 278 лв.Гледам си от Русе и там е централата на една фирма за авточасти-"АУТОХИТ".Имах честта,ако мога така да го нарека за тях тука в Бургас,но братовчеда на управителя,който ми беше шеф дефакто работеше и със жена си там и си беше една игра на нерви.Както и да е все още поддържам някакви взаимотношения с този човек и мога да говоря Милен Кунчев май се казваше русенеца да ти издейства сериозна отстъпка в цената.Имай предвид ,че по миналата седмица като търсих за моята първо там отидом,но кукуто тука ми каза цена от 316лв на ЦИС.Честно по ми звучи като "цицка" :P и съ поотказах.Гледам май са почнали да работят и със ЛУК което е по-добрия вариант,но не го питах за цена да пита в Русе,а тези комплекти там дето ги имаше на стелажа не бяха ги вкарали още в ценовата листа.Макар,че не обичам много русенци поради много лични и най-вече казармени причини :P на теб ще ти дам един съвет пък ако искаш се вслушвай.Аз както казах съм със чисто нов комплект от Хитко има няма на 1500 км само от обиколката в Гърция,ама там да съм го натиснал най-много 100 пъти.Обаче тресе на около 2200-2500 об/м си ебе майката докато не премине тези обороти.Тресе даже на наполовина натиснат педал на газта.На пълна газ и особенно по баир става страшно,чувствам че и кутията мое да не устиска.Та ще ти дам един линк на един търговец от Варна обади му се той продава Усилени Съединители и после сподели колко пари ти иска за комплект за да сверим и ние часовниците.Аз 2 дена след като купих комплекта от Хитко случайно научих за него и ако по-рано бях намерил сайта му за миг нямаше да се поколебая да си купя усилен,защото честно и тоз незнам колко ще устиска.Освен,ако не вярваш в силата на "Великио ремап" тъй яростно отречен като "нема такова животно’ от колегата Стефан Хаджов и да решиш да и върнеш заводските стойности прекрасни на некой макаронаджия от Торино Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Баси не мога да му намеря сайта май беше нещо Адвентуре кар,но ето ти телефона му...казва се Николай 0888/613-018
                            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                            Коментар


                              #29
                              чудесна тема избрахте, в която да обсъдите въпроса със съединителите на чипнати ЖТД-та

                              Коментар


                                #30
                                ogi28b написа:
                                чудесна тема избрахте, в която да обсъдите въпроса със съединителите на чипнати ЖТД-та
                                Верно бе аз поне по инерция,щото имаше питане за съединителя,но ако реши мод-а нека реши да чисти,но преди туй да предупреди да си копна мненията и да пуснем друга тема.Но всяко зло за добро казали ората :D така прекрасната тема,ще е от първите,а не забравена някъде в небитието,макр че не е правилно ДА
                                EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                                Коментар

                                Working...
                                X