Общ изглед на двигателя, монтиран в Брава. Свалена е кората. Ясно се виждат въздуховодите, инжекторите, горивния филтър, казанчетата за основните течности, термостатът и ЕГР-то.ред.: Вакуум-помпата е това, а термостатът не се вижда защото е под нея... гледай и аз как заблуждавам хората, някой ше вземе да смени помпата вместо термостат
Благодаря за отговора ogi28b,Аз знаех че е Garret. Интересува ме модел и номер. Дали турбината на JTD 105 e по-голяма от тази на моето Пунто 1.9 JTD 80. . .
всъщност е далеч от променливата геометрия. Гарет GT 1544S мисля че беше точното име. Може и буквата отзад да не е такава. Тези ще разглабям въдуховодите, да търся поражения, и ще снимам точно какво пише на турбината.Не мога нищо да снимам, надписа е от обратната страна, на тази която мога да снимам. Виждам само "GARR....."
Турбото не е ли GT1444S със код 708847-0001 и код на производителя 46756155http://www.turboalta.com/Garrett_GT/GT1444S.asphttp://www.topturbo-power.com/gt1444s_7.aspEDIT: според eper 46756155 е турбото за CF3 (прод. код 71723567), а 46750783 е турбото за CF2 (прод. код 71723540 или 701796-0001, което май е Garrett GT154)
Онзи ден, като сменяхме термостата, записах данните на турбото, защото така и не се разбра какъв точно е модела.Ето това пише на моето турбо.GT154446480117 701786-1SNC0205 5752(N54)
Онзи ден, като сменяхме термостата, записах данните на турбото, защото така и не се разбра какъв точно е модела.Ето това пише на моето турбо.GT154446480117 701786-1SNC0205 5752(N54)
Гледай тука кво кранче съм си поръчал да я надуя още малко таз мойта турбинка,че още ми се види малко.) :P пък и изобщо не съжалявам,че си взех с механична,а не с променливата геометрия,щото и нейните проблеми хич не са малки особенно на Фолксвагените и "Двата Кенефа"(АУДИ) Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 http://www.topspeed.bg/catalogue.php?cid=66
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Вчера сринах съединител май, защото нещо изхруптя и не мога да вкарам на скорост.3-ма майстора не искат да ме поемат Накрая едни арменци се навиха, ама горките спорят, че нямало Браво с хидравличен съединител.Кажете ми какво да правя?Как да си оставя колата там И какъв съединител да вземам (държа на качеството преди всичко).По темата сега, сменях антифриза и в една програма на БОШ гледах, че дават обема на охладителната система 5.6л.Не се заяждам, просто казвам какво видях.Всичко добро и лек ден на всички!
"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
Онзи ден, като сменяхме термостата, записах данните на турбото, защото така и не се разбра какъв точно е модела.Ето това пише на моето турбо.GT154446480117 701786-1SNC0205 5752(N54)
Гледай тука кво кранче съм си поръчал да я надуя още малко таз мойта турбинка,че още ми се види малко.) :P пък и изобщо не съжалявам,че си взех с механична,а не с променливата геометрия,щото и нейните проблеми хич не са малки особенно на Фолксвагените и "Двата Кенефа"(АУДИ) Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 http://www.topspeed.bg/catalogue.php?cid=66
Точно на същото кранче и аз съм хвърлил око Ако намериш карта на тази турбинка, я дай насам, защото аз нищо не намирам засега.
Вчера сринах съединител май, защото нещо изхруптя и не мога да вкарам на скорост.3-ма майстора не искат да ме поемат Накрая едни арменци се навиха, ама горките спорят, че нямало Браво с хидравличен съединител.Кажете ми какво да правя?Как да си оставя колата там И какъв съединител да вземам (държа на качеството преди всичко).По темата сега, сменях антифриза и в една програма на БОШ гледах, че дават обема на охладителната система 5.6л.Не се заяждам, просто казвам какво видях.Всичко добро и лек ден на всички!
А Добър Ден :D и добре дошъл в клуба на чипираните .За първи път чувам за Арменец монтьор честно бухахахахахаха ти ма уби ва хахахахахахахахах.Познавам доста арменци,но винаги са били по-тънките работи единия масажист,другия барман и нито един,който да си е изцапал ръцете с масло..,.бухахахаха.Сам си си отговорил на въпроса дали да я оставяш при тях т.е НЕ.Какво има да спорят с какво задвижване е съединителя,като един бърз поглед върху скоростната кутия решава този спор.Сега за качеството аз си купих Валео от Хитко за 278 лв.Гледам си от Русе и там е централата на една фирма за авточасти-"АУТОХИТ".Имах честта,ако мога така да го нарека за тях тука в Бургас,но братовчеда на управителя,който ми беше шеф дефакто работеше и със жена си там и си беше една игра на нерви.Както и да е все още поддържам някакви взаимотношения с този човек и мога да говоря Милен Кунчев май се казваше русенеца да ти издейства сериозна отстъпка в цената.Имай предвид ,че по миналата седмица като търсих за моята първо там отидом,но кукуто тука ми каза цена от 316лв на ЦИС.Честно по ми звучи като "цицка" :P и съ поотказах.Гледам май са почнали да работят и със ЛУК което е по-добрия вариант,но не го питах за цена да пита в Русе,а тези комплекти там дето ги имаше на стелажа не бяха ги вкарали още в ценовата листа.Макар,че не обичам много русенци поради много лични и най-вече казармени причини :P на теб ще ти дам един съвет пък ако искаш се вслушвай.Аз както казах съм със чисто нов комплект от Хитко има няма на 1500 км само от обиколката в Гърция,ама там да съм го натиснал най-много 100 пъти.Обаче тресе на около 2200-2500 об/м си ебе майката докато не премине тези обороти.Тресе даже на наполовина натиснат педал на газта.На пълна газ и особенно по баир става страшно,чувствам че и кутията мое да не устиска.Та ще ти дам един линк на един търговец от Варна обади му се той продава Усилени Съединители и после сподели колко пари ти иска за комплект за да сверим и ние часовниците.Аз 2 дена след като купих комплекта от Хитко случайно научих за него и ако по-рано бях намерил сайта му за миг нямаше да се поколебая да си купя усилен,защото честно и тоз незнам колко ще устиска.Освен,ако не вярваш в силата на "Великио ремап" тъй яростно отречен като "нема такова животно’ от колегата Стефан Хаджов и да решиш да и върнеш заводските стойности прекрасни на некой макаронаджия от Торино Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Баси не мога да му намеря сайта май беше нещо Адвентуре кар,но ето ти телефона му...казва се Николай 0888/613-018
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
чудесна тема избрахте, в която да обсъдите въпроса със съединителите на чипнати ЖТД-та
Верно бе аз поне по инерция,щото имаше питане за съединителя,но ако реши мод-а нека реши да чисти,но преди туй да предупреди да си копна мненията и да пуснем друга тема.Но всяко зло за добро казали ората :D така прекрасната тема,ще е от първите,а не забравена някъде в небитието,макр че не е правилно ДА
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар