Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поведение след смяна на термостат 1,9ТД100 и въпроси.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Поведение след смяна на термостат 1,9ТД100 и въпроси.

    Въпроса е следния.Двата датчика които са на термостата еднакви ли са и този които сочи към предницата дали подава инфо на уреда на таблото ,а другия които е към задната част на колата дали подава инфо на компа?Моля да отговарят само тези които са си сменяли лично термостата и са прехвърлили датчиците на новия ,а не да се разтягат локуми.Автомобила е този от подписа Мареа 1,9 TD100.
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    Хайде де дизелджий какво зациклихте.Е няма такъв термостат на никакъв друг автомобил от Фиат групата просто за 1,9ТД 100 си е и е уникален.Като гледам и отговор май няма да получа.Производител: VERNET Описание на продукта: Каталожен номер: 6555.75 Оригинален номер: 46432896
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Не знам дали информацията ще ти е от полза, но аз сменях термостат миналата зима. Новия беше BEHR (различен от монтирания). По време на смяната излезе, че трябва да разменя местата на двата датчика. Просто резбите им бяха различни и трябваше да се разменят. Консултирах се за евентуални проблеми и ме увериха, че няма и ги смених. От тогава вече година и половина няма проблем (или поне аз си мисля така )
      FIAT Marea 1.9 / TD75 (11/96)
      FIAT Punto 1.9 / DS60 (06/99)

      Коментар


        #4
        Re: Въпрос към тези които са сменяли термостат на 1,9ТД100

        Tornado написа:
        Въпроса е следния.Двата датчика които са на термостата еднакви ли са и този които сочи към предницата дали подава инфо на уреда на таблото ,а другия които е към задната част на колата дали подава инфо на компа?Моля да отговарят само тези които са си сменяли лично термостата и са прехвърлили датчиците на новия ,а не да се разтягат локуми.Автомобила е този от подписа Мареа 1,9 TD100.
        Двата датчика не са еднакви, вътрешния е с по-голям диаметър на резбата и е за уреда, а външния с по-малка резба и подава инфо на компа, той е и с два извода!Можеш да ги видиш в сайта, те са с ориг. номера 7588802 и 7738223!

        Коментар


          #5
          Re: Въпрос към тези които са сменяли термостат на 1,9ТД100

          Tornado написа:
          Въпроса е следния.Двата датчика които са на термостата еднакви ли са и този които сочи към предницата дали подава инфо на уреда на таблото ,а другия които е към задната част на колата дали подава инфо на компа?Моля да отговарят само тези които са си сменяли лично термостата и са прехвърлили датчиците на новия ,а не да се разтягат локуми.Автомобила е този от подписа Мареа 1,9 TD100.
          Точно така, този който е с една клема ( и е червен на цвят) е за уреда на таблото , а другия с двете клеми е за компа (бледо зелен или син на цвят не мога да го определя точно).Не можеш да им объркаш местата.Аз също карам с такъв термостат "VERNET" засега 6 месеца работи ОК.
          Lancia Kappa 2.0 20V
          БЪРЗ , НО НЕ БЕЗОТГОВОРЕН !!!

          Коментар


            #6
            Зелен,червем син вече няма значение поръчката към hit-ko е направена потвърждение за доставка има.В петък или събота термостата се сменя заедно с датчика за уреда на таблото и атнтифриза/Paraflu 11/ стискайте палци ония от сервиза да не направят беля ,че иначе ще стрелям като се прибера.След смяната като ми дадат резултат как се държи температурата на охлаждащата течност ще пиша.Някой да не се зачуди защо не си сменям аз сам термостата ами просто погледнете местожителството ми и ще разберете.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Tornado написа:
              Някой да не се зачуди защо не си сменям аз сам термостата ами просто погледнете местожителството ми и ще разберете.
              ммммм да аз като сменях моя оставих коло кръв иметър кожа и няма такова псуване заради шибаните скоби. разбира се смених всички
              FIAT Marea 1.9TD/100

              Коментар


                #8
                Много кофти термостат,много скъп и много врътня по смяната. Колегата по-горе спомена и за скобите.Оригиналните не стават за повторна употреба.Намога да си обясня защо трябва да се смени толкова голям корпус а вътре в него е капсолован най - обикновен термостат.Не искам да ти вкарвам кофти идея но ако беше моя колата задължително щях да намеря начин да отворя корпуса на термостата и да помисля за затварянето му после.Пък той така или иначе не работи що да несе пробва.Обикновен термостат е между 12-15лв. а този мисля че гонише 100 кинта.УСПЕХ!!!

                Коментар


                  #9
                  Аз знам ,че обикновен термостат за Москвич Алеко е 15 кинта и точно с него см си играл да отварям разпоявам винта регулирам и затварям.За този двигател на Фиат това си е един уникален термостат защото не се вгражда никъде другаде в гамата от двигатели на Фиат групата.Относно ценат то тя е 96 лв.от hit-ko дори днес пратката пътува към В.Търново.На повечето Браво,Брава и Мареа термостатите варират от около 50 до 90 кинта.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    Торнадо, извинявай, че се намесвам в темата, но имам едно въпросче точно към тези датчици, понеже, предишния собственик е сменял термостата(с Бехр) и ми се ще да проверя, дали датчиците не са заминали, защото работи на три чертички под средата, все пак от смяната на термостата не са минати повече от 20000км, даже са бая по-малко... та ако ги развия, ще почне ли да тече антифриз от там
                    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                    e30 forever!

                    Коментар


                      #11
                      BEX---GT написа:
                      Торнадо, извинявай, че се намесвам в темата, но имам едно въпросче точно към тези датчици, понеже, предишния собственик е сменял термостата(с Бехр) и ми се ще да проверя, дали датчиците не са заминали, защото работи на три чертички под средата, все пак от смяната на термостата не са минати повече от 20000км, даже са бая по-малко... та ако ги развия, ще почне ли да тече антифриз от там
                      Ще започне разбира се.Защо не вземеш да го смениш този за уреда на таблото.Той е от страната на купето и е едва 8 лв.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        ами ще го сменя, но като го развия, какво да направя, да запуша с пръст ли докато завия останалото, и после да допълня, има ли шанс да се получи въздушна възглавничка вътре
                        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                        e30 forever!

                        Коментар


                          #13
                          Ако го бях сменял бих ти препоръчал нещо ,но сега не знам нито дали е удобно мястото в смисъл дали има достъп.Надявам се ,че проблеми с въздушна възглавница няма да имаш зависи колко течност ще пуснеш да изтече разбира се.Подготви си един съд за събиране на течноста за всеки случай и не го прави на топъл двигател.Мале като си спомня преди 2-3 годни как сменях датчик на радиатора на Алекото както е загряло на 90 градуса направо пред магазина докато уцеля работещ.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            BEX---GT написа:
                            ами ще го сменя, но като го развия, какво да направя, да запуша с пръст ли докато завия останалото, и после да допълня, има ли шанс да се получи въздушна възглавничка вътре
                            В долната част на радиатора има пробка за дрениране, като погледнеш се вижда върточето и. Дренирай в съд част от течността. Иначе, там вътре, около термостата е много неудобно. После когато го наливаш пък, има обезвъздушителки, едната е пак на радиатора ,но горе, има мисля още две, по шланговете на системата до термостата и някъде към вътрешния топлообменик, тях не съм ползвал. Напълних, запалих и оставих да работи да загрее до пускане на вентилаторите. Системата сама гони въздуха, нивото в разширителното съдче пада аз доливах по малко течност до постоянно ниво. На следващия ден още малко доливане и вече година нивото в съда не е мръднало
                            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                            Коментар


                              #15
                              Благодарение на hit-ko термостата и датчика за отчитане на температурата на КИП са вече в колата.Утре или в събота предстои смяната им заедно с антифриз Paraflu 11 след като завърши всичко и получа инфо веднага ще пиша тук.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X