Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кога трябва да се смени съединител?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кога трябва да се смени съединител?

    Здравейте, преди време бях питал как се натяга съединителя на Браво JTD и се оказа че няма такъв вариянт. Ходих на майстор който ми каза, че съединителя ми скоро ще е за смяна. Неможа да ми даде определение за "скоро", каза "ще разбереш кога трябва". Та въпроса ми е кога ще трябва да се сменя. За сега симптомите са, че 2 пъти като потеглях по наклон и чух как съединителя "свири" или нещо подобно немога да го обясня. Все едно се търкат два тежки железни контейнера един в друг. Не ми боксува и не придърпва. Притесни ме само това "скърцане". Някой може ли да каже дали ще трябва да се сменя комплек съединител или може да се размина само с ферод диск? И най-вече как да разбера кога трябва да го сменя, не ми се иска да "вклиня" притискателния диск в остатъка от феродовия. Някой може ли да каже дали задължително трябва да сменя и аксиалния лагер. Питам поотделно за частите на съединителя понеже цената от 360 лева за комплект Valeo не ми най-приятната част. Предлагат ми и съединител "Локхийт" и "LuK" , някой може ли да сподели впечатления?
    Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

    #2
    Ами аз ще ти отговоря отчасти относно смяната.Ако се решиш да го сменяш по добре да сменяш всичко защото да не се наложи смяна на къде аксиален лагер или притискателен след наколко хиляди км отново не вярвам да ти е приятно отново да даваш пари за ремонт и да ти разглобяват колата.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Re: Кога трябва да се смени съединител?

      nanio написа:
      Здравейте, преди време бях питал как се натяга съединителя на Браво JTD и се оказа че няма такъв вариянт. Ходих на майстор който ми каза, че съединителя ми скоро ще е за смяна. Неможа да ми даде определение за "скоро", каза "ще разбереш кога трябва". Та въпроса ми е кога ще трябва да се сменя. За сега симптомите са, че 2 пъти като потеглях по наклон и чух как съединителя "свири" или нещо подобно немога да го обясня. Все едно се търкат два тежки железни контейнера един в друг. Не ми боксува и не придърпва. Притесни ме само това "скърцане". Някой може ли да каже дали ще трябва да се сменя комплек съединител или може да се размина само с ферод диск? И най-вече как да разбера кога трябва да го сменя, не ми се иска да "вклиня" притискателния диск в остатъка от феродовия. Някой може ли да каже дали задължително трябва да сменя и аксиалния лагер. Питам поотделно за частите на съединителя понеже цената от 360 лева за комплект Valeo не ми най-приятната част. Предлагат ми и съединител "Локхийт" и "LuK" , някой може ли да сподели впечатления?
      Препоръчително е да се смени комплект - износването на отделните компоненти е почти еднакво!Цените могат да бъдат и малко по-различни - виж в сайта до подписа ми.Сигурен белег за износване е буксуването, трудното натискане на педала или лошото отделяне /ттудното включване на скоростите, особенно на задна или първа/

      Коментар


        #4
        Ясно разбрах ще трябва да се сменя комплект Може ли да кажете нещо относно марки и цени?
        Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

        Коментар


          #5
          hit-ko ти е отговорил относно цените.Виж сайта от подписа му ако още не си го разглеждал.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Не знам къде си видял такава цена за комплект Valeo, но проверих на някои магазини и цената беше около 240 лв., от магазина, където ми предложиха тази цена съм пазарувал някои неща, не съм имал проблем с качеството, макар че не мога да гарантирам... Провери все пак при Hit-ko, тъй като той се е доказал с качествени части... между другото в този същия магазин ми предложиха комплект съединител на друг производител, не си спомням точно марката, за което се извинявам, но цената беше около 120 лв., ако искаш мога да проверя точно... хммм... "препоръка" за качество беше, че бакшишите при нас пазаруват само такива съединители... все пак едно е 120 лв., друго е твоята от 360 лв., нали така... :D
            Brava '99 1.9 JTD 105

            Коментар


              #7
              колеги, дължа извинение... леко съм ви подвел с цените в този магазин... проверих на място и ето цените (комплект не се предлага ) притискателен диск Mecarm - 107,23 лв., феродов диск Mecarm - 65,11 лв., лагер Breda - 14.86 лв. Магазина е част от верига Euro 07, както казах вече нямам оплаквания от тях засега...
              Brava '99 1.9 JTD 105

              Коментар


                #8
                Сменя се най- често феродовия диск- него си го купи задължително преди да отидеш в сервиза.На притискателния се гледат внимателно палците за вкопаване, а лагера освен за вкопаване- се слуша при потегляне за "жужене".
                Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                Коментар


                  #9
                  Re: Кога трябва да се смени съединител?

                  nanio написа:
                  Здравейте, преди време бях питал как се натяга съединителя на Браво JTD и се оказа че няма такъв вариянт. Ходих на майстор който ми каза, че съединителя ми скоро ще е за смяна. Неможа да ми даде определение за "скоро", каза "ще разбереш кога трябва". Та въпроса ми е кога ще трябва да се сменя. За сега симптомите са, че 2 пъти като потеглях по наклон и чух как съединителя "свири" или нещо подобно немога да го обясня. Все едно се търкат два тежки железни контейнера един в друг. Не ми боксува и не придърпва. Притесни ме само това "скърцане". Някой може ли да каже дали ще трябва да се сменя комплек съединител или може да се размина само с ферод диск? И най-вече как да разбера кога трябва да го сменя, не ми се иска да "вклиня" притискателния диск в остатъка от феродовия. Някой може ли да каже дали задължително трябва да сменя и аксиалния лагер. Питам поотделно за частите на съединителя понеже цената от 360 лева за комплект Valeo не ми най-приятната част. Предлагат ми и съединител "Локхийт" и "LuK" , някой може ли да сподели впечатления?
                  сменяй комплект ако не искаш да даваш втори път патите за труд които са 100-200лв. разбира се ако не си го сменяш ти. но освен съединителя най вероятно ще се наложи да смениш и маховика което е голямо изваждане на JTD-то маховика е двумасов и свършва обикновенно преди съединителя. най елементарната проверка ма маховик е като запалиш колата си слахаш кака на педала на съединителя без да го натискаш ако има вибрации се приготви за голямо изваждане
                  FIAT Marea 1.9TD/100

                  Коментар

                  Working...
                  X