Здравейте, преди време бях питал как се натяга съединителя на Браво JTD и се оказа че няма такъв вариянт. Ходих на майстор който ми каза, че съединителя ми скоро ще е за смяна. Неможа да ми даде определение за "скоро", каза "ще разбереш кога трябва". Та въпроса ми е кога ще трябва да се сменя. За сега симптомите са, че 2 пъти като потеглях по наклон и чух как съединителя "свири" или нещо подобно немога да го обясня. Все едно се търкат два тежки железни контейнера един в друг. Не ми боксува и не придърпва. Притесни ме само това "скърцане". Някой може ли да каже дали ще трябва да се сменя комплек съединител или може да се размина само с ферод диск? И най-вече как да разбера кога трябва да го сменя, не ми се иска да "вклиня" притискателния диск в остатъка от феродовия. Някой може ли да каже дали задължително трябва да сменя и аксиалния лагер. Питам поотделно за частите на съединителя понеже цената от 360 лева за комплект Valeo не ми най-приятната част. Предлагат ми и съединител "Локхийт" и "LuK" , някой може ли да сподели впечатления?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кога трябва да се смени съединител?
Collapse
X
-
Ами аз ще ти отговоря отчасти относно смяната.Ако се решиш да го сменяш по добре да сменяш всичко защото да не се наложи смяна на къде аксиален лагер или притискателен след наколко хиляди км отново не вярвам да ти е приятно отново да даваш пари за ремонт и да ти разглобяват колата.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Re: Кога трябва да се смени съединител?
nanio написа:Здравейте, преди време бях питал как се натяга съединителя на Браво JTD и се оказа че няма такъв вариянт. Ходих на майстор който ми каза, че съединителя ми скоро ще е за смяна. Неможа да ми даде определение за "скоро", каза "ще разбереш кога трябва". Та въпроса ми е кога ще трябва да се сменя. За сега симптомите са, че 2 пъти като потеглях по наклон и чух как съединителя "свири" или нещо подобно немога да го обясня. Все едно се търкат два тежки железни контейнера един в друг. Не ми боксува и не придърпва. Притесни ме само това "скърцане". Някой може ли да каже дали ще трябва да се сменя комплек съединител или може да се размина само с ферод диск? И най-вече как да разбера кога трябва да го сменя, не ми се иска да "вклиня" притискателния диск в остатъка от феродовия. Някой може ли да каже дали задължително трябва да сменя и аксиалния лагер. Питам поотделно за частите на съединителя понеже цената от 360 лева за комплект Valeo не ми най-приятната част. Предлагат ми и съединител "Локхийт" и "LuK" , някой може ли да сподели впечатления?
Коментар
-
Не знам къде си видял такава цена за комплект Valeo, но проверих на някои магазини и цената беше около 240 лв., от магазина, където ми предложиха тази цена съм пазарувал някои неща, не съм имал проблем с качеството, макар че не мога да гарантирам... Провери все пак при Hit-ko, тъй като той се е доказал с качествени части... между другото в този същия магазин ми предложиха комплект съединител на друг производител, не си спомням точно марката, за което се извинявам, но цената беше около 120 лв., ако искаш мога да проверя точно... хммм... "препоръка" за качество беше, че бакшишите при нас пазаруват само такива съединители... все пак едно е 120 лв., друго е твоята от 360 лв., нали така... :DBrava '99 1.9 JTD 105
Коментар
-
колеги, дължа извинение... леко съм ви подвел с цените в този магазин... проверих на място и ето цените (комплект не се предлага ) притискателен диск Mecarm - 107,23 лв., феродов диск Mecarm - 65,11 лв., лагер Breda - 14.86 лв. Магазина е част от верига Euro 07, както казах вече нямам оплаквания от тях засега...Brava '99 1.9 JTD 105
Коментар
-
Re: Кога трябва да се смени съединител?
nanio написа:Здравейте, преди време бях питал как се натяга съединителя на Браво JTD и се оказа че няма такъв вариянт. Ходих на майстор който ми каза, че съединителя ми скоро ще е за смяна. Неможа да ми даде определение за "скоро", каза "ще разбереш кога трябва". Та въпроса ми е кога ще трябва да се сменя. За сега симптомите са, че 2 пъти като потеглях по наклон и чух как съединителя "свири" или нещо подобно немога да го обясня. Все едно се търкат два тежки железни контейнера един в друг. Не ми боксува и не придърпва. Притесни ме само това "скърцане". Някой може ли да каже дали ще трябва да се сменя комплек съединител или може да се размина само с ферод диск? И най-вече как да разбера кога трябва да го сменя, не ми се иска да "вклиня" притискателния диск в остатъка от феродовия. Някой може ли да каже дали задължително трябва да сменя и аксиалния лагер. Питам поотделно за частите на съединителя понеже цената от 360 лева за комплект Valeo не ми най-приятната част. Предлагат ми и съединител "Локхийт" и "LuK" , някой може ли да сподели впечатления?FIAT Marea 1.9TD/100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар