Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пуши ли черно вашият дизел ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    jenshen73 написа:
    Турбината пък що си мисля, че винаги си работи по един начин?
    Какво имаш в предвид като казваш ,че работи по един начин?
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #32
      Имам в предвид точно това - дали настъпваш газта без съединител и двигателя ти е на 4000 оборота или караш и двигателя ти пак е 4000 оборота - натоварването на турбината няма причина да различна величина - т.е. оборотите и са пряко зависими от скоростта на изгорелите газове, а не обратно зависими, нали?
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        #33
        jenshen73 написа:
        Имам в предвид точно това - дали настъпваш газта без съединител и двигателя ти е на 4000 оборота или караш и двигателя ти пак е 4000 оборота - натоварването на турбината няма причина да различна величина - т.е. оборотите и са пряко зависими от скоростта на изгорелите газове, а не обратно зависими, нали?
        Значи няма разлика дали форсираш колата на място или я караш на високи обороти-и в двата случая турбото работи с една мощност така ли? Или аз нещо не съм разбрал.
        "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

        Fiat Tempra 1.9 TDs
        Subaru Legacy 2.0i

        Коментар


          #34
          Като форсираш колата на едно място, горивото което е нужно за достигане на 4000 оборота е малко защото двигатела не е натоварен. При движение за да постигнете същите обороти трябва повече гориво, за което трябва и повече въздух, от тук има повече изгорели газове, които пък би трябвало да излизат с по-висока скорост (защото не могат да стоят в гърнето), от където би следвало че турбото се върти с по-висока скорост и прави по-голямо налягане. Не разбирам много, но така е логично да става според мен. Ако бъркам по-знаещите ще кажат
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            #35
            Защото при мен когато форсирам при спряло положение и индикаторът за турбото на таблото не отчита нищо. Това не означава ли че турбото не работи?
            "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

            Fiat Tempra 1.9 TDs
            Subaru Legacy 2.0i

            Коментар


              #36
              Имаш ли идея какво е устройството на турбината? Или твоята е от "специалните" дето се "включват" на 2200 оборота
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #37
                jenshen73 написа:
                Имам в предвид точно това - дали настъпваш газта без съединител и двигателя ти е на 4000 оборота или караш и двигателя ти пак е 4000 оборота - натоварването на турбината няма причина да различна величина - т.е. оборотите и са пряко зависими от скоростта на изгорелите газове, а не обратно зависими, нали?
                Турбината я интересуват само скороста и количеството на изгорели газове,но когато се прави тест мотора винаги трябва да е под товар.За това като я форсираш на празен ход тези които имат индикатор на таблото казват че показанията им са слаби,а под товар си показва реалното налягане.С две думи на 2000об. на трета като смачкаш гаста ,мотора е под товар а турбината дава максимума от себеси,получаваш един прекрасен въртрящ момент и готино ускорение,в същия момент ако натиснеш съединителя ще разтовариш мотора и ефекта от турбината ще се прояви само с едно форсиране на мотора на празен ход.За тези които имат индикатор на таблото най-простия тест е на 2000об. на трета с левия крак да задържа автомобила със спирсчката а с десния да си подава газ да подържа оборотите на мотора,трябва да изпълни показанията на прибора до край,някой имат лампа за максимално налягане.Не очаквайте чудеса все пак се карат доста стари коли.

                Коментар


                  #38
                  jenshen73 написа:
                  Имаш ли идея какво е устройството на турбината? Или твоята е от "специалните" дето се "включват" на 2200 оборота
                  Това като заяждане ли да го разбирам Имам представа какво е устройството на турбината и затова питам как се получава това, че дори на 5000 оборота да кача в спряло положение индикаторът не отчита нищо.А възможно ли е тоя черният пушек да се дължи на запушени дюзи?
                  "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

                  Fiat Tempra 1.9 TDs
                  Subaru Legacy 2.0i

                  Коментар


                    #39
                    specialista написа:
                    jenshen73 написа:
                    Имам в предвид точно това - дали настъпваш газта без съединител и двигателя ти е на 4000 оборота или караш и двигателя ти пак е 4000 оборота - натоварването на турбината няма причина да различна величина - т.е. оборотите и са пряко зависими от скоростта на изгорелите газове, а не обратно зависими, нали?
                    Турбината я интересуват само скороста и количеството на изгорели газове,но когато се прави тест мотора винаги трябва да е под товар.За това като я форсираш на празен ход тези които имат индикатор на таблото казват че показанията им са слаби,а под товар си показва реалното налягане.С две думи на 2000об. на трета като смачкаш гаста ,мотора е под товар а турбината дава максимума от себеси,получаваш един прекрасен въртрящ момент и готино ускорение,в същия момент ако натиснеш съединителя ще разтовариш мотора и ефекта от турбината ще се прояви само с едно форсиране на мотора на празен ход.За тези които имат индикатор на таблото най-простия тест е на 2000об. на трета с левия крак да задържа автомобила със спирсчката а с десния да си подава газ да подържа оборотите на мотора,трябва да изпълни показанията на прибора до край,някой имат лампа за максимално налягане.Не очаквайте чудеса все пак се карат доста стари коли.
                    Смятам ,че колегата ви даде точен отговор за работата на турбината кога и как защо най-добре дава всичко от себе си.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #40
                      http://www.youtube.com/watch?v=FKJK-kQbdBY http://www.youtube.com/watch?v=BpSzJTLjXEU
                      Fiat Punto 1.7TD

                      Коментар


                        #41
                        здражеите на сички

                        значи и ас имам сущиа проблем на малки обороти пак си пушиа qко черен дум сменил сам филтрите но нема ефект от какжо мойе да е ???? а иначе колата е фиат брава тд

                        Коментар


                          #42
                          Откакто я чипнах преди няколко седмици, и моята почна да припушва като я назоря.Преди изобщо грам не пушеше, колкото и да я настъпвам.Сега при рязко ускоряване изкарва по едно черно облаче в началото, после вече не пуши.Сега е 185 к.с. и 415 Нм при 1800 об./мин, чипа е на CelticПо принцип изправен и нечипнат Common Rail не трябва да пуши изобщо.Но чипнатите двигатели попушват
                          Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

                          Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

                          ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                          Коментар


                            #43
                            Реално погледнато JTD мотора, когато не е "пипан" не трябва да пуши черно - просто при нормалната му работа няма как да се получи "обеднена" горивна смес и от там облака сажди... Пинко е вдигнал "принудително" мощността на неговия мотор и вече компютъра не е това, което е - за това се получава "припушването" - повече гориво, по-малко кислород и неправилно изгаряне. След това компютъра започва да компенсира грешките...
                            Steliyan's Life!
                            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                            Коментар


                              #44
                              аз пък последния път, като бях при механика ми каза, че съм имал някакво нещо на турбото давало повече сила на турбината , а и на 1-2 месеца излиза един маркуч на турбото и почва да дими яко, обаче като го сложат, пак пуши , поне на задното огледало, като има кола зад мене използвам фаровете зад мене да видя дали пуши, и винаги пуши дори и по малко, а пък бронята никога не е черна при положение, че пуши черно... (много странно) та исках да кажа, че от турбо маркучите си пуши ако са аут
                              Punto JTD
                              http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                              Коментар


                                #45
                                jenshen73 написа:
                                Явно ще ви синмам клип и с моята Мареа. Днес заради тая тема виках приятел да форсира и нали колата е чужда - и скочи на врата да дигне обороти колко може - на 4200 издуха листата, но не ме е опушила - бях залегнал зад аспуха да видя цвета на саждите.. Ми нямаше - все още съм си рус... Все пак Dodo 155 - виждам, че въпреки всичко - подкрепяш мнението ми. НЕ е НОРМАЛНО да пуши
                                На място е малко вероятно да изпуши, освен ако не е студен мотора.
                                04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                                Коментар

                                Working...
                                X