jenshen73 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пуши ли черно вашият дизел ?
Collapse
X
-
Имам в предвид точно това - дали настъпваш газта без съединител и двигателя ти е на 4000 оборота или караш и двигателя ти пак е 4000 оборота - натоварването на турбината няма причина да различна величина - т.е. оборотите и са пряко зависими от скоростта на изгорелите газове, а не обратно зависими, нали?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Имам в предвид точно това - дали настъпваш газта без съединител и двигателя ти е на 4000 оборота или караш и двигателя ти пак е 4000 оборота - натоварването на турбината няма причина да различна величина - т.е. оборотите и са пряко зависими от скоростта на изгорелите газове, а не обратно зависими, нали?"Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/
Fiat Tempra 1.9 TDs
Subaru Legacy 2.0i
Коментар
-
Като форсираш колата на едно място, горивото което е нужно за достигане на 4000 оборота е малко защото двигатела не е натоварен. При движение за да постигнете същите обороти трябва повече гориво, за което трябва и повече въздух, от тук има повече изгорели газове, които пък би трябвало да излизат с по-висока скорост (защото не могат да стоят в гърнето), от където би следвало че турбото се върти с по-висока скорост и прави по-голямо налягане. Не разбирам много, но така е логично да става според мен. Ако бъркам по-знаещите ще кажат
Коментар
-
Имаш ли идея какво е устройството на турбината? Или твоята е от "специалните" дето се "включват" на 2200 оборотаSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Имам в предвид точно това - дали настъпваш газта без съединител и двигателя ти е на 4000 оборота или караш и двигателя ти пак е 4000 оборота - натоварването на турбината няма причина да различна величина - т.е. оборотите и са пряко зависими от скоростта на изгорелите газове, а не обратно зависими, нали?
Коментар
-
jenshen73 написа:Имаш ли идея какво е устройството на турбината? Или твоята е от "специалните" дето се "включват" на 2200 оборота"Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/
Fiat Tempra 1.9 TDs
Subaru Legacy 2.0i
Коментар
-
specialista написа:jenshen73 написа:Имам в предвид точно това - дали настъпваш газта без съединител и двигателя ти е на 4000 оборота или караш и двигателя ти пак е 4000 оборота - натоварването на турбината няма причина да различна величина - т.е. оборотите и са пряко зависими от скоростта на изгорелите газове, а не обратно зависими, нали?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Откакто я чипнах преди няколко седмици, и моята почна да припушва като я назоря.Преди изобщо грам не пушеше, колкото и да я настъпвам.Сега при рязко ускоряване изкарва по едно черно облаче в началото, после вече не пуши.Сега е 185 к.с. и 415 Нм при 1800 об./мин, чипа е на CelticПо принцип изправен и нечипнат Common Rail не трябва да пуши изобщо.Но чипнатите двигатели попушватJeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Реално погледнато JTD мотора, когато не е "пипан" не трябва да пуши черно - просто при нормалната му работа няма как да се получи "обеднена" горивна смес и от там облака сажди... Пинко е вдигнал "принудително" мощността на неговия мотор и вече компютъра не е това, което е - за това се получава "припушването" - повече гориво, по-малко кислород и неправилно изгаряне. След това компютъра започва да компенсира грешките...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
аз пък последния път, като бях при механика ми каза, че съм имал някакво нещо на турбото давало повече сила на турбината , а и на 1-2 месеца излиза един маркуч на турбото и почва да дими яко, обаче като го сложат, пак пуши , поне на задното огледало, като има кола зад мене използвам фаровете зад мене да видя дали пуши, и винаги пуши дори и по малко, а пък бронята никога не е черна при положение, че пуши черно... (много странно) та исках да кажа, че от турбо маркучите си пуши ако са аут
Коментар
-
jenshen73 написа:Явно ще ви синмам клип и с моята Мареа. Днес заради тая тема виках приятел да форсира и нали колата е чужда - и скочи на врата да дигне обороти колко може - на 4200 издуха листата, но не ме е опушила - бях залегнал зад аспуха да видя цвета на саждите.. Ми нямаше - все още съм си рус... Все пак Dodo 155 - виждам, че въпреки всичко - подкрепяш мнението ми. НЕ е НОРМАЛНО да пуши04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар