Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пуши ли черно вашият дизел ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Аз да викажа,в деня когато затапих ЕГР-а,бащами като я форсира на място,забелязах че клапана на турбото не реагира .И вчера поначуках му го,от тук от там и турбото си промини хласа,не вие,а свири.Крайният резултат е видимо много малко пушек.Утре или вдруго ден,като сменя филтара отново,ще видим дали няма да намелее още дименето,че в тоя Бургас много бързо се задръстват филтрите.Сегашният ми е на около 5000км,което мисля че е не е много,е доста черен(набит с мръсотия).
    Fiat Punto`04 1.2 60hp.
    Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
    ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

    Коментар


      #92
      Защо мислиш, че на място като я изфорсираш, трябва да реагира клапана на турбото ? Той не отваря ли когато турбото вдигне високо налягане ?
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #93
        Така е,отваря на високо налягане.Но нима на 3000обр и отгоре,задържане на мотора известно време,турбото невдига високо налягане че да отвори клапана.И както казах,след като го размърдах се промени звука,свири и съска взместо да вие.
        Fiat Punto`04 1.2 60hp.
        Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
        ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

        Коментар


          #94
          Прочети малко теми за работата на турбината, и ще разбереш, че дори и на мах обороти да форсираш на място, турбината не вдига и половината от мах наляне при което този клапан отваря и прави байпас за изгорелите газове. Това се дължи на факта, че когато ДВГ не е натоварен, изгорелите газове излизат от цилиндрите с по-ниско налягане и немогат да завъртят турбината с такава мощност, както при натоварен ДВГ. Положителен ефект след "хирургическата" намеса с чука, може да имаш само ако клапана е бил заседнал в отворено или полуотворено положение.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #95
            Dido_Lyubenov написа:
            Положителен ефект след "хирургическата" намеса с чука, може да имаш само ако клапана е бил заседнал в отворено или полуотворено положение.
            Това имам и аз предвид,но явно не съм се изказал достатъчно ясно.Имах съмнения че е заседнала отворена.А намеса с ЧУК е много присилено,по-скоро беше чукченце от най-малките,можеби 100-на грама.Все пак говорим за нещо фино,а не за заседнал болт 24мм.
            Fiat Punto`04 1.2 60hp.
            Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
            ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

            Коментар


              #96
              Е, не се засягай, явно правилно съм казал хирургическа намеса :D
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #97
                Наскоро като минавах преглед ми казаха,че много пуши и вредните емисии са доста.Вярно е,че пушеше,не толкова като на това клипче http://www.vbox7.com/play:0bce419c9a та купих аз една добавка за намаляване на черният пушек и намаляване на вредните емисии (6,50 лв в Карфур) (7,99лв в Кауфланд) марката е Carliube 300 мл. до момента съм сложил половината и се усеща ефекта в огледалото.Някой да сподели мнение за тези добавки,да знам дали ще ми се карат пак като отида да минавам преглед.Fiat Brava JTD 105
                Fiat Brava JTD 105

                Коментар


                  #98
                  След отстраняване на EGR по неволя, димната завеса над 3000 об/мин за която бях писал изчезна. Клапана никога не е затварял плътно.
                  Brava 1.9 JTD 100, 2001

                  Коментар


                    #99
                    и аз да споделя моя опитStilo 1.9 JTD 115 Hp -на втора при рязко подаване на газ си поизпушваше доста, и понеже ми се стори че ми се повиши и разхода, та отварям капака и гледам от горивния филтър мъркуча за излишната нафта дето влиза в една черна кутийка тече нещо. Смених го въпросния мъркуч и сега може и на мен да ми се струва само, но като че ли пушенето видимо намаля, почти изчезна.
                    Stilo 1.9 JTD 115Hp

                    Коментар


                      Ако колата ти е без софтуерни интервенции и с катализатор, изпушва само при мачкане и то толкоз малко, че не се забелязва.Ако го забелязваш бих проверил - въздуховоди и ЕГР
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        И двете дизелови коли който имах пушеха, според мен нормално:Fiat Scudo 2.0JTDhttp://vbox7.com/play:5bc1142256Alfa Romeo 156 1,9jtdhttp://vbox7.com/play:c1a1465300и един клип от миналата зима където не беше карана 2-3дниhttp://vbox7.com/play:7b4aafcc75Не се учудвайте, че толко тропа, след като сменихме шайбата на коляновия вал + 1 ролка всичко се оправи.

                        Коментар


                          Без кадене няма какво ... ? :DПуши само като я намачкам Като я карам нежно е ок.
                          "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                          ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                          Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                          Коментар


                            Вчера на 1 кръстовище като я вкарах в обороти на 2 така изпуши отзад черен дим че сигурно 1 мин не се разсея тя и колата не беше много загряла де,иначе като я карам нормално и без рязко ускоряване не съм забелязал да пуши или поне в огледалото не се вижда.

                            Коментар


                              Като настъпиш яко, и най-новата кола да вземеш, щом е дизел изпушването също е яко. Ако ускоряваш бързо, но подваваш газ постепенно а не изведнъж педала до дупка, здравия дизелов ДВГ си пропушва ама съсвсем слабо. Мисля че вече писах, на дизел подавш гориво за да вдигнеш обороти, а въздуха е според това колко засмуква или тъпче турбото. При бензина е обратно - даваш въздух, а ЕКУ тъпче гориво според въздуха. Затова и при рязко ускоряване дизела изпушва. Няма как да го избегнеш. А колко ще изпуши зависи и от нафтата - повече парафини и сяра - повече сажди.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                Толкова много народ си е затапил ЕГР-те а никой не иска да подари един електрически за ЕВРО 3 От както смених турбината пушенето спря. Преди да умре старата също не пушеше.

                                Коментар

                                Working...
                                X