Аз да викажа,в деня когато затапих ЕГР-а,бащами като я форсира на място,забелязах че клапана на турбото не реагира .И вчера поначуках му го,от тук от там и турбото си промини хласа,не вие,а свири.Крайният резултат е видимо много малко пушек.Утре или вдруго ден,като сменя филтара отново,ще видим дали няма да намелее още дименето,че в тоя Бургас много бързо се задръстват филтрите.Сегашният ми е на около 5000км,което мисля че е не е много,е доста черен(набит с мръсотия).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пуши ли черно вашият дизел ?
Collapse
X
-
Така е,отваря на високо налягане.Но нима на 3000обр и отгоре,задържане на мотора известно време,турбото невдига високо налягане че да отвори клапана.И както казах,след като го размърдах се промени звука,свири и съска взместо да вие.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Прочети малко теми за работата на турбината, и ще разбереш, че дори и на мах обороти да форсираш на място, турбината не вдига и половината от мах наляне при което този клапан отваря и прави байпас за изгорелите газове. Това се дължи на факта, че когато ДВГ не е натоварен, изгорелите газове излизат от цилиндрите с по-ниско налягане и немогат да завъртят турбината с такава мощност, както при натоварен ДВГ. Положителен ефект след "хирургическата" намеса с чука, може да имаш само ако клапана е бил заседнал в отворено или полуотворено положение.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Положителен ефект след "хирургическата" намеса с чука, може да имаш само ако клапана е бил заседнал в отворено или полуотворено положение.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Наскоро като минавах преглед ми казаха,че много пуши и вредните емисии са доста.Вярно е,че пушеше,не толкова като на това клипче http://www.vbox7.com/play:0bce419c9a та купих аз една добавка за намаляване на черният пушек и намаляване на вредните емисии (6,50 лв в Карфур) (7,99лв в Кауфланд) марката е Carliube 300 мл. до момента съм сложил половината и се усеща ефекта в огледалото.Някой да сподели мнение за тези добавки,да знам дали ще ми се карат пак като отида да минавам преглед.Fiat Brava JTD 105Fiat Brava JTD 105
Коментар
-
и аз да споделя моя опитStilo 1.9 JTD 115 Hp -на втора при рязко подаване на газ си поизпушваше доста, и понеже ми се стори че ми се повиши и разхода, та отварям капака и гледам от горивния филтър мъркуча за излишната нафта дето влиза в една черна кутийка тече нещо. Смених го въпросния мъркуч и сега може и на мен да ми се струва само, но като че ли пушенето видимо намаля, почти изчезна.Stilo 1.9 JTD 115Hp
Коментар
-
И двете дизелови коли който имах пушеха, според мен нормално:Fiat Scudo 2.0JTDhttp://vbox7.com/play:5bc1142256Alfa Romeo 156 1,9jtdhttp://vbox7.com/play:c1a1465300и един клип от миналата зима където не беше карана 2-3дниhttp://vbox7.com/play:7b4aafcc75Не се учудвайте, че толко тропа, след като сменихме шайбата на коляновия вал + 1 ролка всичко се оправи.
Коментар
-
Като настъпиш яко, и най-новата кола да вземеш, щом е дизел изпушването също е яко. Ако ускоряваш бързо, но подваваш газ постепенно а не изведнъж педала до дупка, здравия дизелов ДВГ си пропушва ама съсвсем слабо. Мисля че вече писах, на дизел подавш гориво за да вдигнеш обороти, а въздуха е според това колко засмуква или тъпче турбото. При бензина е обратно - даваш въздух, а ЕКУ тъпче гориво според въздуха. Затова и при рязко ускоряване дизела изпушва. Няма как да го избегнеш. А колко ще изпуши зависи и от нафтата - повече парафини и сяра - повече сажди.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар