Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пуши ли черно вашият дизел ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    emzo написа:
    Поправям се ! Последната част от изречението !
    Не виждам защо ти е толкова чудно аз също много не ми се вярваше но след сваляне на катализатор и изтърбушване на задно гърне направо не мога да си позная колата все едно имам два чипа и пушека го забелязвам на огледалото като настъпя как изпушва явно някъде са се задържали саждите по гърнетата, кой знае...
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    Коментар


      Valiosport написа:
      emzo написа:
      Поправям се ! Последната част от изречението !
      Не виждам защо ти е толкова чудно аз също много не ми се вярваше но след сваляне на катализатор и изтърбушване на задно гърне направо не мога да си позная колата все едно имам два чипа и пушека го забелязвам на огледалото като настъпя как изпушва явно някъде са се задържали саждите по гърнетата, кой знае...
      Ей толкова ли силно се усеща при дизела изтърбушването на задното гърне? Може саждите да се задържат в средното и от ма да се получавал проблема.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        S_BANKOV написа:
        Valiosport написа:
        emzo написа:
        Поправям се ! Последната част от изречението !
        Не виждам защо ти е толкова чудно аз също много не ми се вярваше но след сваляне на катализатор и изтърбушване на задно гърне направо не мога да си позная колата все едно имам два чипа и пушека го забелязвам на огледалото като настъпя как изпушва явно някъде са се задържали саждите по гърнетата, кой знае...
        Ей толкова ли силно се усеща при дизела изтърбушването на задното гърне? Може саждите да се задържат в средното и от ма да се получавал проблема.
        Усеща се изтърбушването само ако е запушено в случая както при мен имаше парчета от катализатора, а средно нямам, само катализатор и задно...Преди колата имаше тяга до 3000 оборота сега набира до края на обортомера, ще направя клип как върви стрелката на километража сега и преди но ефекта е голям ако има запушване по тръбите
        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

        Коментар


          BO, така е по-добре, че както съм кьорав - екстра си я видях :D
          "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

          ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
          Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

          Коментар


            Valiosport написа:
            S_BANKOV написа:
            Valiosport написа:
            emzo написа:
            Поправям се ! Последната част от изречението !
            Не виждам защо ти е толкова чудно аз също много не ми се вярваше но след сваляне на катализатор и изтърбушване на задно гърне направо не мога да си позная колата все едно имам два чипа и пушека го забелязвам на огледалото като настъпя как изпушва явно някъде са се задържали саждите по гърнетата, кой знае...
            Ей толкова ли силно се усеща при дизела изтърбушването на задното гърне? Може саждите да се задържат в средното и от ма да се получавал проблема.
            Усеща се изтърбушването само ако е запушено в случая както при мен имаше парчета от катализатора, а средно нямам, само катализатор и задно...Преди колата имаше тяга до 3000 оборота сега набира до края на обортомера, ще направя клип как върви стрелката на километража сега и преди но ефекта е голям ако има запушване по тръбите
            Ей сега ще хвана за изтърбуша и мойте гърнета, или още по добре да сложа по големи гърнета да не се зъдрастват, а как мислиш дали ще има ефект?
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              Банков, при теб ефект няма да има, защото си Хатмосферка, при него с по големи тръби само ползва може да има, стига с тия шеги ейй
              punto HGT

              Коментар


                S_BANKOV, откачи направо меката връзка и ако има ефект тогава действай при мен ефект има защото беше запушено иначе надали ще има ефект...При турбо двигател само положителен ефект може да има, не знам при атмосверния дали ще има някакъв ефект...
                Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                Коментар


                  Относно пушенето... След махане на катализтора и затапване на ЕГР системата пушека при студен мотор е +50% при топъл +20%, надявам се след ремапа да се пооправят нещата...
                  Прикачени файлове
                  FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.

                  Коментар


                    Този маркуч, който излиза от порта за егр-а на всмукателния колектор къде отива ?
                    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                    Коментар


                      Ами до китайския ми бууст метър който скоро ще сменя с VDO защото е много смотан :D
                      FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.

                      Коментар


                        Колега p.b.stoyanov, понеже се загледах по снимките ти, да те питам - имаше ли на твоя мотор топлообменник, понеже гледам, че си затапил фланеца директно откъм колектора. При Либра, газовете минават през топлообменник и затова се затапва на входа на ЕГР-а, за да загрява по-бързо, т.е. функцията на топлообменника се запазва.
                        Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                        Коментар


                          евро2 моторите нямат, евро3 - имат.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            D. Stanev написа:
                            т.е. функцията на топлообменника се запазва.
                            Тука има един човек, който твърди, че НЕ се запазва
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              emzo написа:
                              D. Stanev написа:
                              т.е. функцията на топлообменника се запазва.
                              Тука има един човек, който твърди, че НЕ се запазва
                              Я обяснете как тази функция се запазва, че ми стана интересно.

                              Коментар


                                chaveto написа:
                                emzo написа:
                                D. Stanev написа:
                                т.е. функцията на топлообменника се запазва.
                                Тука има един човек, който твърди, че НЕ се запазва
                                Я обяснете как тази функция се запазва, че ми стана интересно.
                                Това е като ефекта на обратния клапан на бойлера- като пипнеш до клапана е топло
                                Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                                Коментар

                                Working...
                                X