emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пуши ли черно вашият дизел ?
Collapse
X
-
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
-
Valiosport написа:emzo написа:Поправям се ! Последната част от изречението !Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Valiosport написа:emzo написа:Поправям се ! Последната част от изречението !Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:S_BANKOV написа:Valiosport написа:emzo написа:Поправям се ! Последната част от изречението !Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колега p.b.stoyanov, понеже се загледах по снимките ти, да те питам - имаше ли на твоя мотор топлообменник, понеже гледам, че си затапил фланеца директно откъм колектора. При Либра, газовете минават през топлообменник и затова се затапва на входа на ЕГР-а, за да загрява по-бързо, т.е. функцията на топлообменника се запазва.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
chaveto написа:emzo написа:D. Stanev написа:т.е. функцията на топлообменника се запазва.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар