Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Много ми свири ремъка не генератора (Браво JTD)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Много ми свири ремъка не генератора (Браво JTD)

    Здравейте, преди около месец и половина си смених ремъка на генератора поради факта че свиреше. От тогава съм минал около 2000км. Сложих ремък Gates, провериха ми обтяжната ролка-беше наред. Но ремъка като се намокри пак свири. В началото свиреше доста, след това спря, по едно време дори и да е мокър не свиреше или съвсем за кратко. Сега през последните 3 дена не е спирал да свири. Имам кора под мотора, но явно неможе да го спаси от огромните локви през които съм минавал, защото има малко пръски кал в коша. Предполагам че и по самия ремък може да има мръсотия и по-точно кал... Може ли някой да сподели мнение как да реша проблема примерно да го напръскам с някакъв спрей? Или ремъка не е от най-хубавите и трябва да си взема друг.
    Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

    #2
    А защо пък да не свири от паразитната нямаш ли такава.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      При мен проблема беше същия.Реших го с талк.Посипах малко талк върху ремъка и спря да свири.Опитай
      фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври

      Коментар


        #4
        Колега, при мен също се появи свирене и аз си мислих (искаше ми се) да е от пистовия ремък, но не съм сменял ролките и сега ми предстои тая процедура. Но, понеже се занимавах с ремъка ще ти предложа нещо. Вземи една четка за зъби, нагрей я със запалка и я изкриви (долу до самата четка) на 90 градуса, но така че да натискаш в/у пистите на ремъка(не да дърпаш нагоре) Вече ти е ясно, палиш и подаваш внимателно да усетиш, да не станат много четки :D . По-добре се получава ако натиснеш в/у ролка там е твърдо, ремъкът не играе и се чисти по-лесно, става като нов. После вземаш, както спомена колегата, медицински талк и пак топиш с четката и подаваш, той се разпрашава, но и нещо остава. При мен, като стана въпрос, един колега ми даде спрей точно за ремъци и след всички тия операции го пръснах и с него.
        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

        Коментар


          #5
          Tornado, не е от паразитната ролка сменил съм я. Днес след като изпозлвах "майсторски" метод ремъка почти спря да свири. Просто като мине над 3000 оборота и се оправя Някой би ли споделил дали е доволен от други марки ремъци, за да знам какво да сложа следващия път. Grancharov помниш ли как се казва този спрей, за да мога да си го купя от някъде?
          Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

          Коментар


            #6
            Gates са едни от най-добрите ремъци - майсторите го казват (и аз съм с такива). За спрея не мога нищо конкретно да се сетя, освен че беше немски. Колегата има доста ремонти, по корабите и от там го е завлякъл. Моят проблем, писах, е друг , но той разправя за някакъв VW на негов съсед, ей така е свирил като твоя и след пръскане повече не се е чул. Ще попитам и ще пиша, но потърси по магазините, сигурно има нещо подобно. Но първо го почисти и ако ползваш талка, мисля че ще има полза.
            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

            Коментар

            Working...
            X