Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.7 ТД не запали сутринта!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    specialista написа:
    Моля те не го изкормвай пред него че щесе стресира при вида на големия чук.
    чукчето е малко

    Коментар


      #17
      Ония от Фиат сервиза още немогат да намерят време да я погледнат!!! Когато оба4е го направят и ми кажат 4е е централа и 6те трябват 1000 лв. за да сам в играта един по желание от вас уважаеми колеги да си даде телефон4ето да се приготви за по4ерпка и да го възкресим това Пунто.

      Коментар


        #18
        specialista написа:
        Колегите преди мен доста подробно ти описаха процедурите които трябва да направиш.Само ще уточня че тези две болчета с кръгли глави са наточно сложени такива,те са били със скосение и като се стегне с над определено усилиесе късат оригиналните им глави и до нас стига нещо което се чудим как да отвием.При малко повече фантазия му се намира цаката,както гледам и други са се сблъсквали с този проблем.УСПЕХ!!!
        По същия начин е и болта, закрепващ заключването на волана. Целта е ясна - де не може крадец да докопа колата.
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #19
          Немаш ядове само че съм доста далече. Ще се справиш и сам,предполагамче энаеш къде се намира ГНП ,от нея излизат 4 тръбички ,точно над тях се намира тоэи клапан ,самоче е скрит в една ламаринена обвивка която трябва да РАЗБИЕШ.Като стигнеш до клапана отвий кабела и на негово място пусни нов + през контакт,пали и карай.Между друго провери на откачения кабел идва ли захранване при контакт,да не се окаже нещо друго,УСПЕХ!!!

          Коментар


            #20
            Rokambol написа:
            specialista написа:
            Колегите преди мен доста подробно ти описаха процедурите които трябва да направиш.Само ще уточня че тези две болчета с кръгли глави са наточно сложени такива,те са били със скосение и като се стегне с над определено усилиесе късат оригиналните им глави и до нас стига нещо което се чудим как да отвием.При малко повече фантазия му се намира цаката,както гледам и други са се сблъсквали с този проблем.УСПЕХ!!!
            По същия начин е и болта, закрепващ заключването на волана. Целта е ясна - де не може крадец да докопа колата.
            Не мисля че тези болтове са против крадци щото и на твойта си кола неможеш даги развиеш.По-скоро е там да несе пипа от всеки,иначе теэи от специализираните сервизи как ще правят пачка,м че те трябва да фалират.

            Коментар


              #21
              Те и гадовете от сервиза не се обаждат да кажат кво и е! Трети ден ве4е! Колкото до интервенцията дето ми предлагате, не мисля 4е има болт които да ми се опре било то и с гладка глава но да съм си в къщти при инструментите а така с голи раце и най пе4ения маистор ще е вързан Между друготот някой бил ли е в АУТО ИТАЛИЯ на бул. Климент Охридски?

              Коментар


                #22
                gumzata написа:
                Те и гадовете от сервиза не се обаждат да кажат кво и е! Трети ден ве4е! Колкото до интервенцията дето ми предлагате, не мисля 4е има болт които да ми се опре било то и с гладка глава но да съм си в къщти при инструментите а така с голи раце и най пе4ения маистор ще е вързан Между друготот някой бил ли е в АУТО ИТАЛИЯ на бул. Климент Охридски?
                Ами аз.Обаче не се задържах в приемната повече от 5 минути - точно толкова, колкото да разбера цените Майтапа настрана но и добри отзиви не съм чел/чул за тях.Ако се стигне до там, май е по-добре да се пробваш във Ванто Трейд.
                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                Коментар


                  #23
                  gumzata написа:
                  Те и гадовете от сервиза не се обаждат да кажат кво и е! Трети ден ве4е! Колкото до интервенцията дето ми предлагате, не мисля 4е има болт които да ми се опре било то и с гладка глава но да съм си в къщти при инструментите а така с голи раце и най пе4ения маистор ще е вързан Между друготот някой бил ли е в АУТО ИТАЛИЯ на бул. Климент Охридски?
                  щом не може да ти се опре ела,имам бая инструменти,,може да ги използваш пък и ще ти кажа точно какво трябва да направиш

                  Коментар


                    #24
                    Няма движение тука,очаквах колегата да се похвали че вече си джитка с колата.

                    Коментар


                      #25
                      Tragna kolata mom4eta!!! Izgorqla centrala i ne razpoznava klu4a! Sega sam bez fabri4en imobilaizer!

                      Коментар


                        #26
                        gumzata написа:
                        Tragna kolata mom4eta!!! Izgorqla centrala i ne razpoznava klu4a! Sega sam bez fabri4en imobilaizer!
                        Не ти и трябва имобилайзер.По добре така палиш като беларус и си караш работата.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар

                        Working...
                        X