Колеги издъни ме най-после за две години! Снощи като я паркирах всичко си беше наред а на сутринта когато бързах за най-спешната си работа от месеци насам... не запали! Пунтото е 1,7ТД, ключето на таблото му с надписа КОДЕ свети и няма никакви признаци на палене все едно че се опитваш да запалиш с не разблокиран имобилайзер. Има нафта, водата и маслото са наред и в наличност, аз лично се съмнявам или в алармата /имобилайзера/ или в системата за разпознаване на ключа... Ха сега кажете вие какво мислите!!! Но скоро защото утре ще ме закачват на компютъра в оторизирания сервиз на Фиат между Студентски и Младост. Кажете нещо и за това място ако имате опит Благодаря!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.7 ТД не запали сутринта!!!
Collapse
X
-
Колега първо здравей ти се появи във форума най после.Скайпа си смени ли го защото не съм те засичал скоро.По върпоса с колата доколкото разбирам в момента си в София нали?Ако наистина е така там има толкова отзивчиви колеги само трябва да поискаш помощ и дадеш адрес за да ти помогнат.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Да в София сам а трябва да съм в Пловдив че ми се изтърколи семестъра но бегачката сдуха Тъй като аз незнам към кой специално да се обърна се надявам чрез тази тема да привлека вниманието на отзивчивите колеги които да ме спасят от хватката на МАЙСТОРИТЕ Занега смятам да мина на диагностика и след това вече ще имам наистина нужда от помощ /дано не финансова/!
Коментар
-
Ето тук виж!Клапан номер 4 му подаваш 12в и си в играта.Само Пугси може да ме поправи ако греша но 99.99% е това така, че смело.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
1 платката която пуска + на клапана след изгасване на лампата за кода2 2 болта с кръгли глави3 клапан4 маркуч5 там седи клапанааз процедирах такамахнах маркуча 4 защото ми пречеше,разчовърках пластмасата на кутията на платката от страната на кабелите,след тази пластмаса е платката,но като я дръпнах леко напред,кабела за клапана се откъсна от другата страна на кутията,кутийката е хваната със скоба за клапана,а скобата с тъпите болтовес един малък секач и малко чуке махнах ламаринката около клапана и отвих болтовете,от там скобата на платката за клапана падна и си теглих един кабел до + през контакт,имах такъв в снопа кабели ако можеш да отвиеш болтовете които се намират навътре в кутииката ще стане най добре,но след като са с кръгли глави се съмнявам,другото е че може да ги разпробиеш ,аз разбрах,че са болтове след като вече бях махнал пластмасовата кутиика и ми оставаше скобатаако тръгнеш да го правиш и се спънеш някъде,звъннидиагностика няма да ти помогнеза тази процедура,човек от форума ми обяви около 200лв ,след като се справих сам разбрах,че имало настроики ,но човечето не иска да каже какви ,ако някой ти каже такава глупост за настройки не се връзвайПрикачени файлове
Коментар
-
Колегите преди мен доста подробно ти описаха процедурите които трябва да направиш.Само ще уточня че тези две болчета с кръгли глави са наточно сложени такива,те са били със скосение и като се стегне с над определено усилиесе късат оригиналните им глави и до нас стига нещо което се чудим как да отвием.При малко повече фантазия му се намира цаката,както гледам и други са се сблъсквали с този проблем.УСПЕХ!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар