Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.7 ТД не запали сутринта!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1.7 ТД не запали сутринта!!!

    Колеги издъни ме най-после за две години! Снощи като я паркирах всичко си беше наред а на сутринта когато бързах за най-спешната си работа от месеци насам... не запали! Пунтото е 1,7ТД, ключето на таблото му с надписа КОДЕ свети и няма никакви признаци на палене все едно че се опитваш да запалиш с не разблокиран имобилайзер. Има нафта, водата и маслото са наред и в наличност, аз лично се съмнявам или в алармата /имобилайзера/ или в системата за разпознаване на ключа... Ха сега кажете вие какво мислите!!! Но скоро защото утре ще ме закачват на компютъра в оторизирания сервиз на Фиат между Студентски и Младост. Кажете нещо и за това място ако имате опит Благодаря!!!

    #2
    Със сигурност ти е забил Кода на ключа, щом лампичката не е изгаснала.На този двигател само подаваш + на клапана върху помпата и тръгваш без да се притесняваш.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      Да не прееба нещо! Лошото е че дори да го направя няма да мога да видя резултата щото акомулатора ми падна от въртене. Я напиши повече по въпроса как точно да подам +. Само се опасявам че утре ще ме засилят с някоя върла цена равна на поне половината от моментната стойност на колата

      Коментар


        #4
        аз го ядох четвартит с тоя код,разкарай скапаната електроника от помпата (ако е там),ще видиш клапан с 1 кабелче,подаваш му + през контакт и си се вееш

        Коментар


          #5
          Утре рано ще пробвам дано стане! Рабзрах следното: Докато колата е на контакт свързвам плюса на акомулатора с въпросния клапан! Проблемът сега е че незнам къде да го намеря този клапан! Дайте още инфо ако има и картинка още по добре!

          Коментар


            #6
            Колега първо здравей ти се появи във форума най после.Скайпа си смени ли го защото не съм те засичал скоро.По върпоса с колата доколкото разбирам в момента си в София нали?Ако наистина е така там има толкова отзивчиви колеги само трябва да поискаш помощ и дадеш адрес за да ти помогнат.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Да в София сам а трябва да съм в Пловдив че ми се изтърколи семестъра но бегачката сдуха Тъй като аз незнам към кой специално да се обърна се надявам чрез тази тема да привлека вниманието на отзивчивите колеги които да ме спасят от хватката на МАЙСТОРИТЕ Занега смятам да мина на диагностика и след това вече ще имам наистина нужда от помощ /дано не финансова/!

              Коментар


                #8
                Ето тук виж!Клапан номер 4 му подаваш 12в и си в играта.Само Пугси може да ме поправи ако греша но 99.99% е това така, че смело.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  1 платката която пуска + на клапана след изгасване на лампата за кода2 2 болта с кръгли глави3 клапан4 маркуч5 там седи клапанааз процедирах такамахнах маркуча 4 защото ми пречеше,разчовърках пластмасата на кутията на платката от страната на кабелите,след тази пластмаса е платката,но като я дръпнах леко напред,кабела за клапана се откъсна от другата страна на кутията,кутийката е хваната със скоба за клапана,а скобата с тъпите болтовес един малък секач и малко чуке махнах ламаринката около клапана и отвих болтовете,от там скобата на платката за клапана падна и си теглих един кабел до + през контакт,имах такъв в снопа кабели ако можеш да отвиеш болтовете които се намират навътре в кутииката ще стане най добре,но след като са с кръгли глави се съмнявам,другото е че може да ги разпробиеш ,аз разбрах,че са болтове след като вече бях махнал пластмасовата кутиика и ми оставаше скобатаако тръгнеш да го правиш и се спънеш някъде,звъннидиагностика няма да ти помогнеза тази процедура,човек от форума ми обяви около 200лв ,след като се справих сам разбрах,че имало настроики ,но човечето не иска да каже какви ,ако някой ти каже такава глупост за настройки не се връзвай
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря на всички за мненията и препоръките. Все пак ще си направя диагностиката да видя какво ще ми кажат. Лошото ми е че в София съм "бездомен" да не говорим за инструменти с които да дам +12 на клапана. Стискайте ми палци!!! Поздрави!

                    Коментар


                      #11
                      аз за 200 леа цял ден ще настройвам нещо по колата ти Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        Колегата търси помощ във форума това е добре хайде колеги от София помагайте му иначе за какво си чешем езиците по цял ден тук.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Колегите преди мен доста подробно ти описаха процедурите които трябва да направиш.Само ще уточня че тези две болчета с кръгли глави са наточно сложени такива,те са били със скосение и като се стегне с над определено усилиесе късат оригиналните им глави и до нас стига нещо което се чудим как да отвием.При малко повече фантазия му се намира цаката,както гледам и други са се сблъсквали с този проблем.УСПЕХ!!!

                          Коментар


                            #14
                            Tornado написа:
                            Колегата търси помощ във форума това е добре хайде колеги от София помагайте му иначе за какво си чешем езиците по цял ден тук.
                            ми да идва и да го изкормим

                            Коментар


                              #15
                              Моля те не го изкормвай пред него че щесе стресира при вида на големия чук.

                              Коментар

                              Working...
                              X