Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт и обслужване на дизелови автомобили Фиат с цени

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ето малко и от мен :Ролка ангренажна обтяжна - Dayco - 100 лв.(цената по принцип беше 115 ама... кат за мой човек )Ролка ангренажна неподвижна - Breda - 25 лв.Ремък ангренажен - FLENNOR - 52 лв.Ролка външна неподвижна (на пистовия ремък) пластмасова - 36 лв.Работа - 50 лв.
    '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



    Коментар


      #17
      01.11.2008г. JDT105Ремък агренажен - Gates Powergrip - 52лв.Ролка обтяжна - SKF - 100лв.Ролка неподвижна - SKF - 41лв.Масло - Selenia TD - 64.50лв.Маслен филтър - Филтрон - 7.50лв.Въздушен филтър - Филтрон - 9.50лв.Труд - 80лв.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        ремонт на съединител

        Вчера ми смениха съединитела на колата Fiat Stilo 1.9 JTD 115 к.с. в сервиза.Цената на материалите и труда -805 лв.съединител Valeo/ притискателен диск и феродов диск /- 365 лв.лагер Valeo -200 лв.труд -240 лв.
        Fiat Stilo 1.9 JTD 115к.с. -5 врати


        [URL=http://line4auto.ru/fiat/][IMG]

        Коментар


          #19
          Олеле.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #20
            Re: ремонт на съединител

            galata написа:
            Вчера ми смениха съединитела на колата Fiat Stilo 1.9 JTD 115 к.с. в сервиза.Цената на материалите и труда -805 лв.съединител Valeo/ притискателен диск и феродов диск /- 365 лв.лагер Valeo -200 лв.труд -240 лв.
            Поне -300 лв ще се ядва може и още 50 да изкрънкаш ама зависи от теб
            FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD 2002 81kw ELX 110 катърчета FIAT TEMPRA SX 1.6i.e.cat 1991 тънка пиличка,която не е мирисала бензин от 2005 г.

            Коментар


              #21
              bobist написа:
              Та цитираната от мен цена от 30 лева и изказването на майстора че си е счупил ръцете се отнасят за смяната на горивния филтър
              Остава в сила приказката "да му дочупиш главата" . Аз първо питах колко пари ще ми вземат, че не нося много, и пича каза "ееее поне 3 лева не може да нямаш в тебе! " Сега вече мога и сам да си го сменям, защото знам как става. Ето затова в сервизи не трябва да се допускат външни хора, защото много почват да разбират. Пресни разходи - обтягаща ролка с механизъм за пистов ремък - скф 80 лева. Труд - безплатно - смених си я сам, лесно е.

              Коментар


                #22
                Marea1,9JTD2000гето малко закъсняло инфо и от мен:ролка неподвижна-39ролка обтяжна-126ангренажен ремък-46горивен филтър-17,90маслен филтър-7,70маслоCastrol10W-40,GTDMagnatec78лева 4лтруд-60леваMOTOEXPERT,Fulda-БългарияООД РусеДоволен съм
                marea1.9jtd

                Коментар


                  #23
                  Помпа на хидравлика - 100 лв. - втора употреба (новата е 1250 лв.)Маншон на каре - 8 лв. (+ скобите и греста)Работа 60 лв.Маховик - демферен - Valeo - 730 лв.Съединител - Valeo - 248 лв.Работа - 130 лв.
                  '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                  Коментар


                    #24
                    ето и от мен...За 6 месеца откакто имам колата смених:Август1.Ангренажен ренък 22лв.2.Двете ролки - подарък 3.труд 0лв.Септември1.Масло - подарък2.Трите филтъра общо 18лв.3.Масло за скорости 10лв4.Акумолатор Бош 182лв.5.Изправяне,китосване и боядисване на Джантите и монтиране на гумите(20лв почерпка)6.задни накладки 25лв7.премахване на катализатор 0лв.8.труд за всичко 0лв.Октомври 71.заварка картер 60лв2.Масло 5л. 23лв+подарък антифриз3.труд 0лв.Октомври 161.свещи 4 бр 26лв.2.труд 0лв.Ноември1.Залепване и боядисване на задна броня (платих си боята само 20 лв.)2.Маншон за със грес и скоби 0лвдекември1.Предни накладки 28лв.2.труд 0лв.Януари 2 Смяна семеринг 30лв.Труд 70лв.

                    Коментар


                      #25
                      ПЪЛНО ОБСЛУЖВАНЕ НА BRAVO 1.9JTD-105hp

                      Коментар


                        #26
                        Не е много колега..И на мен за обслужване ми взеха точно-512 лв!!
                        Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
                        Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

                        Коментар


                          #27
                          ПЪЛНО ОБСЛУЖВАНЕ НА BRAVO 1.9JTD-105hp

                          цената е с ДДС и с включен майсторлък смяна на всички ремъци,ролки,масло MOBIL,всички(горивен,маслен,фъздушен и този за клим.) филтрицената е 500 лв

                          Коментар


                            #28
                            Гранде Пунто, 1.3 Мултиджет, Техническо облслужване на 1 година/15 000 км в Ауто Италия:1. Горивен филтър - 94 лв.2. Въздушен филтър - 23 лв.3. Филтър климатик - 39 лв.4. Масло Castrol Magnatec 5W40 - 67 лв.5. Маслен филтър - 23 лв.6. Консумативи - 6 лв.7. Труд - 50 лв.ОБЩО ~365 лв. с ДДС
                            APRILIA Mille R '01

                            Коментар


                              #29
                              Термостат за ФИАТ Мареа 1,9 ТД

                              Здравейте,преди 2 месеца сменях термостата и ми излезе общо 180 лв. Термостат 100 лв. Скобички за маркучите 30 лв Труд 50 лв. Сменя се ужасно трудно,разглобяват се доста неща от двигателя,дано не ви се налага!Поздрави от мен!

                              Коментар


                                #30
                                07.04.2009Преден ляв лагер-75 лева (марката май беше FAG).Старият лагер беше супер ръждясал и спекъл...много зле беше.Преден десен носач-35 лева(купен от колега във форума)Термостат-35 лева(купен от колега във форума)Предни наклладки-58 лева8 предни болта за джантите-16 лева(Старите били много къси)Шенкел(май така се казваше)-0 лева(счупиха го докато вадят лагера :D )Труд-50 лева.Общо-274 лева.За първи път откакто имам колата карам и чувам само звука на двигателя, без някви лопания, виене, тропане.БАСИ КЕФА Тоя майстор ми каза, че колата ми вървяла бая повече отколкото трябвала да върви за ТД100.И други хора са ми го казвали това.Имам сериозни съмнения, че някой мазен италианец е бутал нещо, ама кат не му разбирам ша си карам и толкоз :DПоздрави!
                                Тря'а напиша нещо тука, нали

                                Коментар

                                Working...
                                X