Според мен каквото има в колата трябва да е изправно. Клапана е поръчан от Италия иначе можеше и по евтино да мине , но ми се видяха много ментарливи.Не съм кой знае какъв маниак на тема екология. Като карах колата на преглед с разваления клапан ми казаха, че изгорите газове са извън нормите. Отделно колата прекъсваше зверски и нямаше мощност.Стругаря за гарнитура ми искаше 90лв, видяха ми се много и затова реших че рано или късно ще съм принуден да го сменя тоя клапан.Не ми се рискуваше с гарнитури, защото много познати си хвърлиха двигателите след поставянето на гарнитури.
Според мен каквото има в колата трябва да е изправно. Клапана е поръчан от Италия иначе можеше и по евтино да мине , но ми се видяха много ментарливи.Не съм кой знае какъв маниак на тема екология. Като карах колата на преглед с разваления клапан ми казаха, че изгорите газове са извън нормите. Отделно колата прекъсваше зверски и нямаше мощност.Стругаря за гарнитура ми искаше 90лв, видяха ми се много и затова реших че рано или късно ще съм принуден да го сменя тоя клапан.Не ми се рискуваше с гарнитури, защото много познати си хвърлиха двигателите след поставянето на гарнитури.
Колега верно ли изписа толко глупости? Първо ЕГР влияе на азотните окиси,а този показател не се гледа при ГТП.Една гарнитурка ако толкова много не си вързан в ръцете можеш и сам да си направиш..Какви 90 лв за гарнитура ти иска стругаря на ЕГР клапана Една гранитура на цилинровата глава барабар с нови болтове не струва толкова Кои са тези твои познати,които са хвърлили мотори след затапване на ЕГР? Дай някакви координати,телефони,скайпове със какви коли са били и т.н да ги питам и аз,че затова нов история може да се напише-да хвърлиш мотор след затапен ЕГР клапан.Все едно да погребеш човек след изрязване на тумор при успешно изпълнена операция
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Малко офтопик Напълно подкрепям itan75, при изолирането на ЕГР-а но всички коли, които съм направил до сега се наблюдава следното:- рязко спадане на пушенето, единствено при неработещ дебитомер се наблюдава пушек над 4000 оборота- изчистване на колектора от саждите, маслото което минава през него, защото все пак не караме нови коли го светва до блясък за 2-3 хиляди километра каране, от там следва и по-добро пълнене на цилиндрите- понижаване на прага на оборотите, от които започва да се усеща турбината, повече мощност в ниските обороти и съответно и по-малко натоварване на турбината за да достигне налягане - това удължава живота й. ЕГР-а е като байпасен клапан на турбината, колкото повече изпуска налягане през него, толкова повече "зор" вижда турбината за да направи 1 bar налягане в колектора, съответно живота й намаляваКолега Марто все едно да те стисна за гушата и да ти кажа "дишай, дишай", няма как да стане нали
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Много ме кефи itan75 много готин тип ми изглежда с изказванията си направо падам и според мене вкарва риби в устата на тукашните разбирачи а като гледам те не са малко
Коментар