Мареа Уикенд ТД 100 HLX -99 година.Приготвям я за свекър ми.Хареса си я горкият, затова тези ремонти.Иначе беше за боклука предвиден.Още един двигател ТД 100 съм купил от моргата за 300 евро.Той е резерва . Обича да ремонтирва.Ще стане от него върл Фиат фанатик.
Днес смених маслото и филтрите:Масло Selenia Turbo D --- 69лв.Маслен филтър Vasko - - - 8.60лв.Горивен филтър Vasko -- 17.60лв.Въздушен филтър Vasko - 9.80лв.Филтър климатик Vasko - 15.85лв.----------------------------- 120.85лв.----------------- 10% Т.О. -12.08лв.-------------------------------------------------------------- Общо: 108.77лв.Взеха ми още 10 лева за смяна за маслото, и маслен филтър. Останалите неща си ги смених сам. Във форума четох, че горивният не се сменя лесно, защото се разкачало всичко, и се свалял заедно със стойката. Моят, уви, се разви много лесно на ръка. Завих новият, подсуших, и като че ли ми сълзи, от долу, от пробката. Ще проверя пак след няколко часа, дали е суха пробката, и дали няма да има локва под колата Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 .п.п. Колата е от подписа, магазина е AXM.
Носачи FAST 2 x 65лв. = 130лв.Външни накрайници FAST 2 x 13.8лв. = 27.6лв.Биалетки 2 х 13.5лв = 27лв.Общо 184.6 лв - 10% отстъпка = 166.14лв.За смяна на горните неща + реглаж, ми взеха 125лв.Демек 291.14лв. всичко.Старите шарнири бяха Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 . Отпред вече цари тишина. Надявам се така да остане за по-дълго.
Здравейте!!!Не съм сигурен дали тази тема е подходяща за моя проблем,но ако има проблем модераторите да я преместят.Карам Фиат Уно 1.4 турбо дизел 1989 г. и съм много доволен(миналата зима беше прилично студена,но не съм ходил с такси на работа).Проблемът ми е с лостовата система на скоростния лост.Оказа се че моята кола или модела като цяло е оборудван със скоростна кутия,която от скоростния лост с две малки лостчета влизат в двигателя.Май не го описах точно,но навсякъде в автоморгите всички унота,които гледах скоростния лост влиза надолу в пода,а при моята от скоростния лост отиват две малки лостчета напред към двигателя.Въпросът ми е има ли от къде да си взема такава лостова система и само на Фиат Уно 1.4 турбо дизел ли е слагана или и на други модели . Предварително благодаря ако някой знае и си направи труда да пише!!!
Ето какво се получава и при мен, за половин година: Пунто 2001 1.9дс1 Датчик ГНП + уплътнения,почистване и труд. 450лв2 Хидравлика + труд 250лв (Електромотора + компютъра) Имам чисто здрав Ел мотор.3 Датчик километраж + труд 40лв4 Ангренажен ремък + труд 150лв5 Масло (селения ТД) в двг и ск кутия + горивен филтър и въздушен филтър +труд 150лв6 Задни накладки и барабани + цилиндърче 200лв Труда от мен. Спирачна течност имах налична около 3 туби и не съм я смятал като разход.Единственото което остана за ремонт са:1 Дроселова клапа - 2-ра употреба около 150лв , нова 250+лв2 Задни тампони3 Само регулиращият лост за задните накладки - Втора употреба- цена неизвестна, за ново не съм много сигурен но в главата ми се въртят едни 80-тина лв
Фиат Мултипла 1.9 JTD 110к.с. 2001 г.Рециклаж на долни носачи с полиуретан - шарнири, тампони и труд 2х115 = 230;Смяна на тампони на стабилизираща щанга с полиуретанови + труд - 2х20= 40;Смяна тампони на Макферсон(амортисьорите) + труд - 2х40 = 80;Смяна маншони на вътрешните карета + труд - 2х25=50 лв.
Fiat Multipla 1.9jtd 81 kW - м'глата, вече с полиуретан
Малко да вдигна темата.Правих си някои сметки, какво е сменено по колата от както я имам, и ги сложих в един екселски файл, че бяха на един лист написани. Излиза че всички ремонти и подобрения до сега ми излизат на малко над 2200 лева. Това от декември 2009г. А не съм сменял кой знае какво, да чукна на дърво. И пак ми се виждат много . А те първа ме чакат задни амортисьори, и дебитомер . Ето файла, да разгледате:
Аз съм набил 1838лв в моята кола от както я имам.Ремонтите саГоривна помпа -450лвРолки и ремък - 150лвмасла и филтри - 150лвТермостат и антифриз - 150Ел усилватл - 200лвДатчик скоростомер - 18лвЕГР клапан - 360лвМаркучи по горивната с-ма -50лвЗадни накладки, барабани и цилиндърче - 150лв2 летни гуми чисто нови firestone с дот от 2009-та г - 90лвИзправяне на джанти - 30лвВ момента колата е на 150 000
Коментар