Аз карам с Банер 74 Аh почти 2 години. Слушам добри отзиви и за сега проблеми нямам,но тo никога не е късно да дойдат. Поддържам Esper за АCDelco. Един колега кара 5 години Нисан2D и в момента същия е на друг по-малък автомобил. Ако сега ми се наложи - такъв ще е.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги моля драснете по 1 ред с какви акумулатори стартирате
Collapse
X
-
ogi28b написа:...а дали моя дизел не пали: преди мен е поддържан от колегата BO, така че всеки може да си прави сметка дали е от двг или от слаб акумулаторI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
немам време братче нищо да си купа, нема и паре... е са дадох 142 лв за акум. тия дни още 180-200 за 2 зимни гуми, оня ден си плащах вноската за застраховката (от която 2 месеца чакам да ми платат за разни щети), и като ми излезат едновременно гсма, и-нета, кабелната, и тока, и като сипвам веднъж на 2 седмици бензин за 100 лева...иначе съм измислил да се оборудвам със секакви инструменти, имам само една келява отвертка, която е част от крика, даже не съм я и купувал, ама бая работа свърших с нея..а начи тоя акумулатор сега дето го зех, тая кола никога не съм я чувал да пали така... имам чуството че сега слиза от конвеирасмених и лампата в багажното, и да не казвам голема дума, да чукам на дръветата, за момента в колата всичко работи. освен осветлението в пепелника, но в тая кола никога не се е пушело и няма и да се пуши, така че там светлина ми не требе.
Коментар
-
В крайна сметка с кой акумулатор си вече.Затова ,че нямаш инструменти в колата не е добре постепено се постарай да имаш поне което трябва от първа необходимост.Технически канап/тел/,чук,клещи и отвертка както и един раздвижен ключ.Ако на теб не ти трябват не забравяй ,че може да услужиш на колега закъсал по път.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:ogi28b написа:днеска и аз ги гледах тези ЕКСАЙД. американски, правени в италия, дрън дрън, 60 Ач 640 А ток, 142 лвпредлагаха ми разни кучи марки, калциеви, по технологии на бош, по не знам си кво....един искаше даже да ми монтира 70 Ач, ама той е 28 сантима, а леглото ми е за 24, той щял да реже нещо си, да преработва....на овча купел 12 ми предложиха бош силвър за 162 кинта. една пряка на симеон - кит 93 или нещо такова, некакъв БУЛЛ австрийски за 14х лв.купих си копченца за ел-стъклата от италианеца по 5 лв, много ми е готино.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
първо си погледни втулките на стартера.не може цял ден да караш и да имаш проблеми с паленето.другото е реле-регулатор и чак тогава -акумулатор.на колегата дето казва че jtd палели от чукване-гллупости този мотор върти минимум 2 оборота за да запали.това е технологичното време зададено от производителЯ за да може компа да прочете сигнала от всички датчици и когато всичко е ок пали
Коментар
-
Браво бе, иманяри Как я изровихте тая тема ... :D Аз съм вече 5 години с Магнет Марели от Метро, ама ще се сменя вече, че миналата зима започна да си показва рогцата в големите студове :D Е тогава бях свидетел и как носят акумулатори на 2 седмици за проверка и си искат гаранцията И то от прехвалени марки Това чудо май е на късмет до някъде и повечко проява на разбиране от страна на собственика. На Москвича за 13 години съм купувал акумулатор само веднъж Оригиналния - български, сдаде багажа на 7 -мата година, а с другия, пак български го продадох след още 6 години. Изводите си правете сами !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Аз карам с акумулатора с който дойде колата от Италия- FIAMM 50 амперчаса, за сега пали дизела мнго добре.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар