Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги моля драснете по 1 ред с какви акумулатори стартирате

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колеги моля драснете по 1 ред с какви акумулатори стартирате

    значи моя проблем е следния: акумулатора лятото палеше готино, ама сега в студеното на първо въртене няма сила да завърти, на втория обаче става. свалях го преди 2-3 седмици, вътре 4 от 6-те клетки баха с по 1/2 сантим вода под горния ръб на клетката. налях полвин литър вода, включих го на зарядното и за 2 ч. почна да кипи. а течността вътре беше ръждиво-кафява, не малко, ами плътен кафяв цвят.мисля че е това са му последните дни.иначе колата я карам всеки ден в сф, по 10-12 км до работа и обратно, като за тия км я гася поне 1-ъж и после пак паля. карам предимно с включени поне габаритни светлини, а напоследък, а и следващите 4-5 месеца - на къси.алтернатора почти съм сигурен че зарежда нормално. нямам каквито е да е странични консуматори освен алармата, имам предвид яка музика, или нещо голф-ско. Бих искал да взема такъв акумулатор който след 3-4 години, с добра поддръжка, да е що годе добър, като идеята е че евентуално докато имам колата повече да не се занимавам с акумулатор.тоя акумулатор в момента е със стартов ток 480 А, Искрасега ще гледам за нещо над 500 А, като ми предлагат един монбат 680 А, а съм загледал и едни други - монбат светлосини, 540А.моля да споделите какви са ви показателите на батериите, имате ли ядове с тях, на колко години са ви, как са откъм поддръжка. Молбата разбира се се отнася само за колеги с дизелови мотори, и по специално JTD, ако не се лъжа при тях паленето е след по-дълго въртене. Дали са качествени тези калциевите, които се водят "без поддръжка" и са капсуловани?Предварително ви благодаря!

    #2
    Точно JTD двигателите палят от едно врътване. Аз купих колата с един умрял акумулатор и я карах с него повече от година преди да го сменя.Имам зарядно което може да измери капацитета на акумулатора и направих 2 измервания за по сигурно. В акумулатора бяха "останали" само 7-8А/h капацитет от 62-та които пишеше на кутията. Въпреки това спокойно палех - проблеми имах само ако колата постои повече време без да я карам или зимата. По миналата година при големите студове само веднъж ми направи по сериозен проблем но след като го заредих успях да запаля ...

    Коментар


      #3
      Аз карам с това http://www.didi94.com/batteries/excell.phpИма и таблица http://www.didi94.com/batteries/table_car_b1.htm#fiat с моделите на Фиат и какво се препоръчва.
      Прикачени файлове
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        аз съм с чисто нов мон-бат от тази марка съм много доволен макар да се чуват не много добри отзиви.
        FIAT Marea 1.9TD/100

        Коментар


          #5
          днеска и аз ги гледах тези ЕКСАЙД. американски, правени в италия, дрън дрън, 60 Ач 640 А ток, 160 лвпредлагаха ми разни кучи марки, калциеви, по технологии на бош, по не знам си кво....един искаше даже да ми монтира 70 Ач, ама той е 28 сантима, а леглото ми е за 24, той щял да реже нещо си, да преработва....на овча купел 12 ми предложиха бош силвър за 162 кинта. една пряка на симеон - кит 93 или нещо такова, некакъв БУЛЛ австрийски за 14х лв.купих си копченца за ел-стъклата от италианеца по 5 лв, много ми е готино.

          Коментар


            #6
            ogi28b написа:
            днеска и аз ги гледах тези ЕКСАЙД. американски, правени в италия, дрън дрън, 60 Ач 640 А ток, 142 лвпредлагаха ми разни кучи марки, калциеви, по технологии на бош, по не знам си кво....един искаше даже да ми монтира 70 Ач, ама той е 28 сантима, а леглото ми е за 24, той щял да реже нещо си, да преработва....на овча купел 12 ми предложиха бош силвър за 162 кинта. една пряка на симеон - кит 93 или нещо такова, некакъв БУЛЛ австрийски за 14х лв.купих си копченца за ел-стъклата от италианеца по 5 лв, много ми е готино.
            Дрън,дрън ще коментирам след време за този акумулатор.Преди да си взема ЕКСАЙД смлях два МОНБАТ.КАрат горе долу по 2 години и айде на вторични суровини.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              За дизелова кола истината е Искра.Точно от тая фирма Кит93 си купих 100 Ач необслужваем, там са най-евтини и имат 2 години гаранция.http://www.kit93.com/index.php?nav=akumulatori_iskra
              Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

              Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

              ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

              Коментар


                #8
                Темпрата жената я тръкаля 3-та година с едно 74Ah ACDelco.Когато го купувах отделих малко време за проучване и за тази марка чух много добри мнения.До тогава не я бах и чувал...Идея нямам колко А е пусковия му ток но до момента ниакви забележки, никаква подръжа. Просто работи.Е, поглеждам от време на време окото - зелено си е, тоест няма нужда от нищо - не е гладно тамагочито И все пак експлоатационния му период е много малък за да давам твърдо мнение за марката.Мерцедаса ми е с някакъв български боклук - миналата година имах проблеми с него но се оказа че е жаден - долях почти 1/2л вода, едно добро зареждане и като че се закрепи.Той е 72АhОбаче тая година едва ли ще изкара. Най-малия фасон и е до контейнера.Или ще взема пак ACDelco или една Varta, пак този капацитет.За последните ме е страх да не попадна на фалшив.Може би ще огледам за вариант с малко по-висок пусков ток.Той за разлика от темпрата не са пали "на барут".Това е съвсем нормално за дизел на Мерцедес, освен това е по-гоям.Ако сондираш за мнение - моето такова за българските акумулатори е: Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Ако те интересива защо мисля така - потърси из форума.Тук го е казал Tornado.И накрая още нещо - ако дизела не пали, и в контакта да го вържеш - пак няма да го запалиш по-лесно
                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                Коментар


                  #9
                  Tornado написа:
                  Аз карам с това http://www.didi94.com/batteries/excell.phpИма и таблица http://www.didi94.com/batteries/table_car_b1.htm#fiat с моделите на Фиат и какво се препоръчва.
                  Ха, в СУЗУКИТО, този е заводски поставен!
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #10
                    Това е бат Nino ви го каза.Това ,че все още всеки го е страх от марката Ексайд защото не я чувал си е друг въпрос.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      Tornado написа:
                      Това е бат Nino ви го каза.Това ,че все още всеки го е страх от марката Ексайд защото не я чувал си е друг въпрос.
                      Мен ме е страх от може би най-чуваната марка - Бош. Макар, че се "набутах" и за Пунтото на жената такъв и сложихме, пък ще видим.Когато бях преди месец да избирам, поради умрял внезапно акумулатор и мен ме обхвана дилема. Чудих, чудих какъв да си взема, ха на тоя ха за 10лв от горе на онзи, ха след това за още 15 лв от горе на онзи и на края ударихме Бош-а пък ще видим каква ще излезе, уж най-скъпия, ама...Предполагам, че до тогава ще продадем колата, за да знам дали е качествен или не ама все пак, идва зима, Пупи трябва да върти яко А и все пак, какво толкова, това е един акумулатор - има си поне 2 години гаранция, завързваш си очите, посочваш си "този" и това е. Както казах Пупи е с Бош (може би един от най-скъпите на пазара), колеги казват Искра (един от най-евтините на пазара), пък и двата ще изкарат 3-4 години ако са наред, пък може Бош-а да изкара 10 години, пък Искрата 1 или пък обратното - всичко е късмет Както забелязваш и в предишни постове, един казва този - супер е, карам го вече 30 :D години! Друг казва "не и този - ще се скапе за 1 година". Ето това не е ли късмет? Аз съм фен на електрониката (новите технологии) - колкото повече я има толкова по-добре. Жалко, че не си намерих акумулатор, който да има нещо да се бъзика върху него. Нещо клавиатура, 5-6 датчика върху него да го следят. Това го казвам, защото обикновено по-скъпите акумулатори са с по-нови въведения/технологии.Така, че моя съвет, вземи си този - по-скъпия - какво друго мога да се посъветвам И накрая според заглавието:Стартирам с Бош на едната кола и Варта на другата - За мен марката Варта е отговора на твоя въпрос - побрах се в този ред май а? почти
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #12
                        BO написа:
                        Аз съм фен на електрониката (новите технологии) - колкото повече я има толкова по-добре. Жалко, че не си намерих акумулатор, който да има нещо да се бъзика върху него. Нещо клавиатура, 5-6 датчика върху него да го следят. Това го казвам, защото обикновено по-скъпите акумулатори са с по-нови въведения/технологии.Така, че моя съвет, вземи си този - по-скъпия - какво друго мога да се посъветвам
                        И аз съм и фен, електрониката ми е хоби и доста дълго време - професия.Ама като я видя в колата - все едно червата си виждам...Е, поне когато мерна акумулатор с USB ще знам на кого да го посоча. Веднага след като спра да се хиля на развален испански
                        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                        Коментар


                          #13
                          3 дена рова насам натам, и съм съм измислил или ексайд X-tra 24 см, 60 Ач, 640 А старт (или както рече един дядо в магазина на гео милев "ХИКСТРА"), 160 лв струва не 142. другия вариант е КИТ 93 - БАНЕР. препоръчаха ми горещо и някъде из мизерното предградие един магазин, утре ще го търса.а дали моя дизел не пали: преди мен е поддържан от колегата BO, така че всеки може да си прави сметка дали е от двг или от слаб акумулатор offtopic: BO, тази либра в подписа ти, няма ли най-накрая тиретата да се сменят с цифри или вече е на 2000 км с 1 зареждане? майтапа се...

                          Коментар


                            #14
                            Успех и мисли не се нахвърляй на първия.Както споменах избирах една седмица в интернет докато открия Ексайд.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              ogi28b написа:
                              ......а дали моя дизел не пали: преди мен е поддържан от колегата BO, така че всеки може да си прави сметка дали е от двг или от слаб акумулатор offtopic: BO, тази либра в подписа ти, няма ли най-накрая тиретата да се сменят с цифри или вече е на 2000 км с 1 зареждане? майтапа се...
                              Ами още не съм минал първото зареждане до горе, за да мога да дам точен отговор на разхода. В четвъртък има финансови постъпления така, че тогава ще има "фул макс"
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар

                              Working...
                              X