значи моя проблем е следния: акумулатора лятото палеше готино, ама сега в студеното на първо въртене няма сила да завърти, на втория обаче става. свалях го преди 2-3 седмици, вътре 4 от 6-те клетки баха с по 1/2 сантим вода под горния ръб на клетката. налях полвин литър вода, включих го на зарядното и за 2 ч. почна да кипи. а течността вътре беше ръждиво-кафява, не малко, ами плътен кафяв цвят.мисля че е това са му последните дни.иначе колата я карам всеки ден в сф, по 10-12 км до работа и обратно, като за тия км я гася поне 1-ъж и после пак паля. карам предимно с включени поне габаритни светлини, а напоследък, а и следващите 4-5 месеца - на къси.алтернатора почти съм сигурен че зарежда нормално. нямам каквито е да е странични консуматори освен алармата, имам предвид яка музика, или нещо голф-ско. Бих искал да взема такъв акумулатор който след 3-4 години, с добра поддръжка, да е що годе добър, като идеята е че евентуално докато имам колата повече да не се занимавам с акумулатор.тоя акумулатор в момента е със стартов ток 480 А, Искрасега ще гледам за нещо над 500 А, като ми предлагат един монбат 680 А, а съм загледал и едни други - монбат светлосини, 540А.моля да споделите какви са ви показателите на батериите, имате ли ядове с тях, на колко години са ви, как са откъм поддръжка. Молбата разбира се се отнася само за колеги с дизелови мотори, и по специално JTD, ако не се лъжа при тях паленето е след по-дълго въртене. Дали са качествени тези калциевите, които се водят "без поддръжка" и са капсуловани?Предварително ви благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги моля драснете по 1 ред с какви акумулатори стартирате
Collapse
X
-
Точно JTD двигателите палят от едно врътване. Аз купих колата с един умрял акумулатор и я карах с него повече от година преди да го сменя.Имам зарядно което може да измери капацитета на акумулатора и направих 2 измервания за по сигурно. В акумулатора бяха "останали" само 7-8А/h капацитет от 62-та които пишеше на кутията. Въпреки това спокойно палех - проблеми имах само ако колата постои повече време без да я карам или зимата. По миналата година при големите студове само веднъж ми направи по сериозен проблем но след като го заредих успях да запаля ...
-
Аз карам с това http://www.didi94.com/batteries/excell.phpИма и таблица http://www.didi94.com/batteries/table_car_b1.htm#fiat с моделите на Фиат и какво се препоръчва.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
днеска и аз ги гледах тези ЕКСАЙД. американски, правени в италия, дрън дрън, 60 Ач 640 А ток, 160 лвпредлагаха ми разни кучи марки, калциеви, по технологии на бош, по не знам си кво....един искаше даже да ми монтира 70 Ач, ама той е 28 сантима, а леглото ми е за 24, той щял да реже нещо си, да преработва....на овча купел 12 ми предложиха бош силвър за 162 кинта. една пряка на симеон - кит 93 или нещо такова, некакъв БУЛЛ австрийски за 14х лв.купих си копченца за ел-стъклата от италианеца по 5 лв, много ми е готино.
Коментар
-
ogi28b написа:днеска и аз ги гледах тези ЕКСАЙД. американски, правени в италия, дрън дрън, 60 Ач 640 А ток, 142 лвпредлагаха ми разни кучи марки, калциеви, по технологии на бош, по не знам си кво....един искаше даже да ми монтира 70 Ач, ама той е 28 сантима, а леглото ми е за 24, той щял да реже нещо си, да преработва....на овча купел 12 ми предложиха бош силвър за 162 кинта. една пряка на симеон - кит 93 или нещо такова, некакъв БУЛЛ австрийски за 14х лв.купих си копченца за ел-стъклата от италианеца по 5 лв, много ми е готино.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
За дизелова кола истината е Искра.Точно от тая фирма Кит93 си купих 100 Ач необслужваем, там са най-евтини и имат 2 години гаранция.http://www.kit93.com/index.php?nav=akumulatori_iskraJeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Темпрата жената я тръкаля 3-та година с едно 74Ah ACDelco.Когато го купувах отделих малко време за проучване и за тази марка чух много добри мнения.До тогава не я бах и чувал...Идея нямам колко А е пусковия му ток но до момента ниакви забележки, никаква подръжа. Просто работи.Е, поглеждам от време на време окото - зелено си е, тоест няма нужда от нищо - не е гладно тамагочито И все пак експлоатационния му период е много малък за да давам твърдо мнение за марката.Мерцедаса ми е с някакъв български боклук - миналата година имах проблеми с него но се оказа че е жаден - долях почти 1/2л вода, едно добро зареждане и като че се закрепи.Той е 72АhОбаче тая година едва ли ще изкара. Най-малия фасон и е до контейнера.Или ще взема пак ACDelco или една Varta, пак този капацитет.За последните ме е страх да не попадна на фалшив.Може би ще огледам за вариант с малко по-висок пусков ток.Той за разлика от темпрата не са пали "на барут".Това е съвсем нормално за дизел на Мерцедес, освен това е по-гоям.Ако сондираш за мнение - моето такова за българските акумулатори е: Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Ако те интересива защо мисля така - потърси из форума.Тук го е казал Tornado.И накрая още нещо - ако дизела не пали, и в контакта да го вържеш - пак няма да го запалиш по-лесноI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Tornado написа:Аз карам с това http://www.didi94.com/batteries/excell.phpИма и таблица http://www.didi94.com/batteries/table_car_b1.htm#fiat с моделите на Фиат и какво се препоръчва.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Tornado написа:Това е бат Nino ви го каза.Това ,че все още всеки го е страх от марката Ексайд защото не я чувал си е друг въпрос.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Аз съм фен на електрониката (новите технологии) - колкото повече я има толкова по-добре. Жалко, че не си намерих акумулатор, който да има нещо да се бъзика върху него. Нещо клавиатура, 5-6 датчика върху него да го следят. Това го казвам, защото обикновено по-скъпите акумулатори са с по-нови въведения/технологии.Така, че моя съвет, вземи си този - по-скъпия - какво друго мога да се посъветвамI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
3 дена рова насам натам, и съм съм измислил или ексайд X-tra 24 см, 60 Ач, 640 А старт (или както рече един дядо в магазина на гео милев "ХИКСТРА"), 160 лв струва не 142. другия вариант е КИТ 93 - БАНЕР. препоръчаха ми горещо и някъде из мизерното предградие един магазин, утре ще го търса.а дали моя дизел не пали: преди мен е поддържан от колегата BO, така че всеки може да си прави сметка дали е от двг или от слаб акумулатор offtopic: BO, тази либра в подписа ти, няма ли най-накрая тиретата да се сменят с цифри или вече е на 2000 км с 1 зареждане? майтапа се...
Коментар
-
ogi28b написа:......а дали моя дизел не пали: преди мен е поддържан от колегата BO, така че всеки може да си прави сметка дали е от двг или от слаб акумулатор offtopic: BO, тази либра в подписа ти, няма ли най-накрая тиретата да се сменят с цифри или вече е на 2000 км с 1 зареждане? майтапа се...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар